[elektro-etc] A zero az mar csak 0.1 ... alcohol szint

Topybear topybear at chello.hu
Thu Jan 24 10:36:00 CET 2008


> Ma pl attól vagyok frissen bepöccenve kissé, hogy hallottam adatokat a 
> bkv-ról. Nem az ám a fő baj, hogy a vezetők ennyi meg annyi prémiumot 
> meg fizetést kapnak, hanem az, hogy az egész kubaszov ország 60 milliárd 
> Ft-tal hozzájárul ahhoz, hogy a méltóságos seggű budapestiek 
> felháborodottan utazzanak olyan buszokon és más járműveken, amikhez akár 
> 2-3 percet is kell gyalogolniuk a legszerencsétlenebb esetekben, és uram 
> bocsá, nem mindig tökéletes a fűtés vagy a légkondi. 

Józsi, laktam olyan helyen, ahol fél órát kellett a buszhoz baktatni...

> És még fel vannak 
> háborodva, hogy a jegyáremelések így meg úgy, és hogy miért kellett ezt 
> egyáltalán, amikor az emelés csak 2-3 milliárddal növelte a bevételt, 
> miért nem tudták ezt máshonnan előteremteni. Na persze, honnan 
> máshonnan, mint megintcsak az adózók pénzéből, tehát állami és fővárosi 
> támogatásból? Zakson, 60 helyett 63 milliárd, oda se neki. Mivel a 
> jegyárbevétel csak a bevétel 40%-át teszi ki, akár el is lehetne hagyni. 
> Legföljebb az adózók ezentúl 100-110 milliárdot költenek a bkv-ra! 
> Mindenki! A zalai paraszttól a debreceni kisiparosig.
> 
> Vajon hány ilyen működik még ebben az országban? Gázártámogatás 80 
> milliárd (már csak). Biztos van más ilyen tipusú energiatámogatás is. 
> Annak is van, aki a helyi tüzépnél fát, szenet vesz? Van 
> lovaskocsitámogatás is?


Nem igazán értem az autósokat, állandóan panaszkodnak a kátyúk, a 
sebességhatárok, a szonda, a dugók, szűk utak, parkolók meg egyebek 
miatt. :)
Mellesleg a támogatás általános, a tömegközlekedést (vonat, 
busztársaságok) mindenütt támogatja az állam. Egyszerűen azért, mert még 
mindig olcsóbb, mint megteremteni annak a lehetőségét, hogy ennyi ember 
mind autóval közlekedjen (normálisan közlekedhessen!) és közben ne 
fulladjunk bele a saját bűzünkbe.

Topy



More information about the Elektro-etc mailing list