[elektro-etc] A zero az mar csak 0.1 ... alcohol szint
Topybear
topybear at chello.hu
Thu Jan 24 10:36:00 CET 2008
> Ma pl attól vagyok frissen bepöccenve kissé, hogy hallottam adatokat a
> bkv-ról. Nem az ám a fő baj, hogy a vezetők ennyi meg annyi prémiumot
> meg fizetést kapnak, hanem az, hogy az egész kubaszov ország 60 milliárd
> Ft-tal hozzájárul ahhoz, hogy a méltóságos seggű budapestiek
> felháborodottan utazzanak olyan buszokon és más járműveken, amikhez akár
> 2-3 percet is kell gyalogolniuk a legszerencsétlenebb esetekben, és uram
> bocsá, nem mindig tökéletes a fűtés vagy a légkondi.
Józsi, laktam olyan helyen, ahol fél órát kellett a buszhoz baktatni...
> És még fel vannak
> háborodva, hogy a jegyáremelések így meg úgy, és hogy miért kellett ezt
> egyáltalán, amikor az emelés csak 2-3 milliárddal növelte a bevételt,
> miért nem tudták ezt máshonnan előteremteni. Na persze, honnan
> máshonnan, mint megintcsak az adózók pénzéből, tehát állami és fővárosi
> támogatásból? Zakson, 60 helyett 63 milliárd, oda se neki. Mivel a
> jegyárbevétel csak a bevétel 40%-át teszi ki, akár el is lehetne hagyni.
> Legföljebb az adózók ezentúl 100-110 milliárdot költenek a bkv-ra!
> Mindenki! A zalai paraszttól a debreceni kisiparosig.
>
> Vajon hány ilyen működik még ebben az országban? Gázártámogatás 80
> milliárd (már csak). Biztos van más ilyen tipusú energiatámogatás is.
> Annak is van, aki a helyi tüzépnél fát, szenet vesz? Van
> lovaskocsitámogatás is?
Nem igazán értem az autósokat, állandóan panaszkodnak a kátyúk, a
sebességhatárok, a szonda, a dugók, szűk utak, parkolók meg egyebek
miatt. :)
Mellesleg a támogatás általános, a tömegközlekedést (vonat,
busztársaságok) mindenütt támogatja az állam. Egyszerűen azért, mert még
mindig olcsóbb, mint megteremteni annak a lehetőségét, hogy ennyi ember
mind autóval közlekedjen (normálisan közlekedhessen!) és közben ne
fulladjunk bele a saját bűzünkbe.
Topy
More information about the Elektro-etc
mailing list