[elektro-etc] A zero az mar csak 0.1 ... alcohol szint
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Thu Jan 24 09:39:25 CET 2008
István wrote:
>> epp ma hallottam. H a tervezetthez kepest ennyivel adoztak
>> kevesebbet az EVA-sok... Nemtom ez mit jelent, hogy
>> a normal vallalkozasok adoztak 20%-al többet, áttevődött oda...
>
> Pl. azt, hogy elbaszták a tervezést, de ezt kínos bevallani.
> Inkább a rohadt:) adózókra kenik a dolgot.
Én mitagadás, nagyon haragszom emiatt az eva miatt. (Persze kit érdekel,
hogy haragszom-e.) Minden kivételezett helyzet mások helyzetét rontja.
Ma pl attól vagyok frissen bepöccenve kissé, hogy hallottam adatokat a
bkv-ról. Nem az ám a fő baj, hogy a vezetők ennyi meg annyi prémiumot
meg fizetést kapnak, hanem az, hogy az egész kubaszov ország 60 milliárd
Ft-tal hozzájárul ahhoz, hogy a méltóságos seggű budapestiek
felháborodottan utazzanak olyan buszokon és más járműveken, amikhez akár
2-3 percet is kell gyalogolniuk a legszerencsétlenebb esetekben, és uram
bocsá, nem mindig tökéletes a fűtés vagy a légkondi. És még fel vannak
háborodva, hogy a jegyáremelések így meg úgy, és hogy miért kellett ezt
egyáltalán, amikor az emelés csak 2-3 milliárddal növelte a bevételt,
miért nem tudták ezt máshonnan előteremteni. Na persze, honnan
máshonnan, mint megintcsak az adózók pénzéből, tehát állami és fővárosi
támogatásból? Zakson, 60 helyett 63 milliárd, oda se neki. Mivel a
jegyárbevétel csak a bevétel 40%-át teszi ki, akár el is lehetne hagyni.
Legföljebb az adózók ezentúl 100-110 milliárdot költenek a bkv-ra!
Mindenki! A zalai paraszttól a debreceni kisiparosig.
Vajon hány ilyen működik még ebben az országban? Gázártámogatás 80
milliárd (már csak). Biztos van más ilyen tipusú energiatámogatás is.
Annak is van, aki a helyi tüzépnél fát, szenet vesz? Van
lovaskocsitámogatás is?
Na mára (egyelőre) kimérgelődtem magam.
More information about the Elektro-etc
mailing list