[elektro-etc] A zero az mar csak 0.1 ... alcohol szint

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Thu Jan 24 09:39:25 CET 2008


István wrote:

>> epp ma hallottam. H a tervezetthez kepest ennyivel adoztak
>> kevesebbet az EVA-sok... Nemtom ez mit jelent, hogy
>> a normal vallalkozasok adoztak 20%-al többet, áttevődött oda...
>
> Pl. azt, hogy elbaszták a tervezést, de ezt kínos bevallani.
> Inkább a rohadt:) adózókra kenik a dolgot.

Én mitagadás, nagyon haragszom emiatt az eva miatt. (Persze kit érdekel, 
hogy haragszom-e.) Minden kivételezett helyzet mások helyzetét rontja.

Ma pl attól vagyok frissen bepöccenve kissé, hogy hallottam adatokat a 
bkv-ról. Nem az ám a fő baj, hogy a vezetők ennyi meg annyi prémiumot 
meg fizetést kapnak, hanem az, hogy az egész kubaszov ország 60 milliárd 
Ft-tal hozzájárul ahhoz, hogy a méltóságos seggű budapestiek 
felháborodottan utazzanak olyan buszokon és más járműveken, amikhez akár 
2-3 percet is kell gyalogolniuk a legszerencsétlenebb esetekben, és uram 
bocsá, nem mindig tökéletes a fűtés vagy a légkondi. És még fel vannak 
háborodva, hogy a jegyáremelések így meg úgy, és hogy miért kellett ezt 
egyáltalán, amikor az emelés csak 2-3 milliárddal növelte a bevételt, 
miért nem tudták ezt máshonnan előteremteni. Na persze, honnan 
máshonnan, mint megintcsak az adózók pénzéből, tehát állami és fővárosi 
támogatásból? Zakson, 60 helyett 63 milliárd, oda se neki. Mivel a 
jegyárbevétel csak a bevétel 40%-át teszi ki, akár el is lehetne hagyni. 
Legföljebb az adózók ezentúl 100-110 milliárdot költenek a bkv-ra! 
Mindenki! A zalai paraszttól a debreceni kisiparosig.

Vajon hány ilyen működik még ebben az országban? Gázártámogatás 80 
milliárd (már csak). Biztos van más ilyen tipusú energiatámogatás is. 
Annak is van, aki a helyi tüzépnél fát, szenet vesz? Van 
lovaskocsitámogatás is?

Na mára (egyelőre) kimérgelődtem magam. 



More information about the Elektro-etc mailing list