[elektro-etc] [elektro] ejjellato

gyapo gyapo at freemail.hu
Mon Jan 14 20:28:30 CET 2008


>Nem jó a következtetés. Az a gyanúm, hogy 
>mindenféle közlekedésnek van valami természetes sebessége.

Annyival egeszitenem ki, hogy mindenkinek 
kialakul egy ilyen sebesseg, de ezek nem 
egyformak. Embertol, autotol, idojarastol fuggoen 
eleg szeles tartomanyban szethuzodva.

>Én elhiszem, hogy kell korlát, de ne szemétkedo 
>korlát legyen, hanem ésszeru. Nem hinném, hogy 
>ésszeru egy 50-es korlát pl a kecskeméti 4 sávos 
>bevezeto úton. Érdekes módon a bp-i Budaörsi 
>úton, ami lényegesen cikisebb hely, 70-es 
>korlátot raktak. Az ésszerunek tunik, ekörül 
>mennek az autók a vonatkozó szakaszon. Ha sokan vannak, lassabban.

Mondok egy masikat. Kecskemetrol Miskolcra a 200 
km-bol vagy a harmadat 60-as tabla alatt kell 
menni. Rossz az ut, draga a javitas, hat kiteszik 
a 60-as tablat, az biztos olcsobb. Most ez 
kicseszes? Ha lehetne menni 90-nel nem valtozna 
semmi, csak mindenki hamarabb odaerne? Vagy azert 
lenne par baleset a tengelytorott autok 
elszallasa utan? Mondjuk 1 ev alatt elszallna 2 
auto, mondjuk 5 halott. Akkor ezeknek a 
megmentese nem erte meg? Nem tudom allitani, hogy 
pont a 60 a jo ertek, lehet hogy 50 vagy 70 jobb 
lenne, de szemely szerint is ugy erzem, hog 
nyugodtan mehetnek 90-nel, nem erne baj. Viszont 
azt nem erzem, hogy most kitoltak velem. Mondjuk 
sajnalom azt a fel orat, amennyivel kesobb erek Miskolcra.

>.. és ráfaragsz, mert az lépten-nyomon átmegy 
>valami lekanyarodó sávba, tehát át kell 
>sorolnod, és ezzel feszültségeket keltesz magad körül.

Ezt alairom. Tehat az az eset van, hogy en a 
szabalyos keltek feszultseget a sok 
szabalytalankodo kozott. Akkor ennek a 
megnyugtato megoldasa per pillanat az lenne, hogy en is legyek szabalytalan?

>Ha meg nem, és ott eleve lassabb jármuvek 
>mennek, semmi baj. Amellett elhaladók nem eloznek!! Ez párhuzamos közlekedés.

Igen, azert irtam, hogy mindenki megeloz, mert az 
en savombol mogulem is kikerulnek, majd visszajonnek elem a savba.

>Lehet öregesen vezetni 50 éves gyakorlat után is! :-)

Ezt is alairom, oregesen vezetek. 70-es tablanal azert en is megyek 70-nel stb.

>Javaslat: legyen nagyon jó minoségu fejtámlád az 
>autóban, mert ha tényleg rigorózusan betartod az 
>ostobábbnál ostobább korlátokat, akkor 
>elobb-utóbb egy utóléréses balesetben fog az 
>autód megpusztulni, és ha nem jó a támla, vagy 
>nem jól van beállítva, nyaktöro mutatvány lesz belole.

Pont ettol nem nagyon felek. Mivel nyugodtan 
megyek, ugyanigy fekezek is, es rafutni a 
hirtelen fekezore szoktak inkabb, nem a lathatoan 
lassabban haladora. Soha nem agresszivkodok, 
mindenkit engedek szabalytalankodni, nem 
buntetek. Az en mozgasomat jol ki lehet ismerni 
hamar, ahol elsobbseget kell adni, ott megadom, 
ahol nem szabad savot valtani ott nem valtok, 
tehat nem kell a hirtelen szabalytalan helyen 
torteno megjelenesere szamitani stb. Szerintem 
sokkal jobban lehetne kozlekedni szabalyokat 
betarto jarmuvezetok kozott. Most azert nehez a 
suru forgalomban, mert tele van agressziv 
kismalacokkal, "nem engedlek, azert sem" stb.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu



More information about the Elektro-etc mailing list