[elektro-etc] nyári gumi

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Dec 18 13:44:30 CET 2008


Acs Gabor írta:
> Ha egy jobb gumi nem lenne defektes, vagy egy jobb gumi jobban fékezné 
> a becsapódó autót, akkor ez nem lett volna feltétlen szakadék.
> Meg ha óvatosabban vezet az illető.
> Hogy a példádnál maradjunk, ha 10m-re meg tudsz állni a szakadék 
> előtt, az nem ugyanaz, mintha 2m-el utána.
igy van . ha a gumi volt selejt (mondjuk brigdestone volt) akkor a 
gumigyartot lehet perelni . de a forgalom tobbi resztvevojenek is tudnia 
kell kezelni a helyzetet . vagy ma mar eleg ok a tomegkarambolra az ha 
valaki defektet kap ?
sarkanyozasnal ha lerohad a motor , akkor le kell tudni szallni 
biztonsagban - barhol . ha nem sikerul , akkor nem nezted meg hogy hova 
mertel berepulni . pedig az nehezebben kezelheto helyzet mint egy auto - 
szerintem .
a defenziv vezetes kerdese ott jon elo hogy amikor a trutyi betalal a 
ventillatorba , akkor mennyire allsz tole . igy sem lehet mindent 
elkerulni - de szerintem lehet az ember egy esszeru mertekig ovatos .
ha a baj eseten a fektavod duplajara nohet , akkor haromszoros fektavot 
kell tartani , vagy belatni hogy mindent nem lehet kivedeni . az emberek 
halnak akkor is ha mindenki kotelezoen teligumira valt .

bye
dexter



More information about the Elektro-etc mailing list