[elektro-etc] Ezé mönnek csődbe europába/amerikába....
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Thu Dec 18 13:05:16 CET 2008
Nekem most a márkaszervizben van egy emberem, aki rendes, jól dolgozik,
mindig hozzá viszem. És végig ott állok mellette, nézem mit csinál.
Aztán hogy lejárt a gari, szintén ő fogja csinálni, csak más keretek
között :)
Gábor
2008.12.18. 12:42 keltezéssel, Moczik Gabor írta:
> Acs Gabor wrote:
>> Olajat, szűrőket minden autóban muszáj cserélni, ez nálam
>> 15ekm-enként kb. 30-40eFt. Ebből olyan 9 körül van a munkadíj, a
>> többi anyag.
>
> Nem rossz óradíj...
> Egy szűrő + olajcsere fél óra. Ha zsúfolt a motortér és nem ismered az
> autót akkor persze lehet több is, meg az új szűrőt, olajat is meg kell
> venni, ez neten megrendelve akár negyed óra is lehet, de legalább nem
> t*sco gazdasagos olaj lesz benne. Nekem ez a munka nem ér 9ezret.
>
>> Csinálni nem tudott semmit, csak széttárta a kezét, hogy ez a tank ez
>> ilyen.
>
> Miért, a márkaszervíz mit csinál?
> Általában egy kontakthibát se képesek megtalálni. Kicseréltetik az
> összes szenzort, komputert, aztán ha továbbra se jó, akkor így jártál.
>
> Haver elvitte az autót hogy cseréljenek kerékcsapágyat, fúú, el voltak
> hűlve hogy jajj, ilyen autóval közlekedni, még jó hogy ezmegaz...
> Aztán valószínűleg kapott egy kis WD40-et a csapágy, kicsit
> meglazítottak a féltengelyanyát, 22eFt+ÁFA. Ez 1 hónap múlva derült
> ki, amikor magának szedte szét, mert egyszercsak széthullott a csapágy.
>
> És még tucatni ilyen történet, de gondolom másnak is van már
> tapasztalata, nem kell mesélni...
>
> márkaszervíz = drága selejt munka (tisztelet az esetleges ritka
> kivételnek, hallottam már ilyenről is)
>
> magán autószerelő = rizikós, de legalább megvan az esélye hogy jó lesz
> :-)
> Olyan emberhez kell vinni akit ismersz hogy jól dolgozik, vagy
> megcsinálod magad, a legtöbb munkához nem kell hat diploma meg spéci
> felszerelés.
>
More information about the Elektro-etc
mailing list