[elektro-etc] Ezé mönnek csődbe europába/amerikába....

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
Thu Dec 18 12:41:33 CET 2008


Acs Gabor wrote:
> Olajat, szűrőket minden autóban muszáj cserélni, ez nálam 15ekm-enként 
> kb. 30-40eFt. Ebből olyan 9 körül van a munkadíj, a többi anyag.

Nem rossz óradíj...
Egy szűrő + olajcsere fél óra. Ha zsúfolt a motortér és nem ismered az autót 
akkor persze lehet több is, meg az új szűrőt, olajat is meg kell venni, ez 
neten megrendelve akár negyed óra is lehet, de legalább nem t*sco gazdasagos 
olaj lesz benne. Nekem ez a munka nem ér 9ezret.

> Csinálni nem tudott 
> semmit, csak széttárta a kezét, hogy ez a tank ez ilyen.

Miért, a márkaszervíz mit csinál?
Általában egy kontakthibát se képesek megtalálni. Kicseréltetik az összes 
szenzort, komputert, aztán ha továbbra se jó, akkor így jártál.

Haver elvitte az autót hogy cseréljenek kerékcsapágyat, fúú, el voltak hűlve 
hogy jajj, ilyen autóval közlekedni, még jó hogy ezmegaz...
Aztán valószínűleg kapott egy kis WD40-et a csapágy, kicsit meglazítottak a 
féltengelyanyát, 22eFt+ÁFA. Ez 1 hónap múlva derült ki, amikor magának 
szedte szét, mert egyszercsak széthullott a csapágy.

És még tucatni ilyen történet, de gondolom másnak is van már tapasztalata, 
nem kell mesélni...

márkaszervíz = drága selejt munka (tisztelet az esetleges ritka kivételnek, 
hallottam már ilyenről is)

magán autószerelő = rizikós, de legalább megvan az esélye hogy jó lesz :-)
Olyan emberhez kell vinni akit ismersz hogy jól dolgozik, vagy megcsinálod 
magad, a legtöbb munkához nem kell hat diploma meg spéci felszerelés.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))



More information about the Elektro-etc mailing list