[elektro-etc] Benzinmotor kerdes

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Nov 4 15:16:11 CET 2007


ha nagy motor, akkor edesmindegy. alkatresznek jo lesz-a valtoolajnak
meg hotisztanak kell lennie.

bye
dexter

Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta, 2007.11.04.:
> Utastér kiégett, sokat nem fog mondani :)
>
> Motor+valto érdekes csak...hogy belül rendben legyen.
> Sajna asszem ki van szedve a kocsiból, kék füst "mérésre" nemnagyon van
> lehetőség.
> 99-es a kocsi, és gyanus nekem hogy 40e-ret ment... hol volt eddig...oké h
> kiégett de x évet állt....bár ha vmi bűncselekmény gyanus akkor
> ismerve az itthoni viszonyokat lehet hogy vmi rendőrségi udvaron
> rohasztották...
>
> Magyarul sok a ha & talán,viszont nagyon csábító ennyi km-el egy ilyen
> motor+valto...örök élet+2 nap...és alapvetően meg akarom tartani a kocsit, +
> kicsit felfejleszteni benne dolgokat.
> Mp3 lejátszót, xenont már kapott, gsm a szekrényben, állítható gátlón, vmi
> multimédiás PC alapú rendszeren épp most agyalok.
> Fene se vesz 10-20 millióért új autót mikor amit tudnak azt én is bele tudom
> faragni, jobb is lesz (nekem), és alapvetően sokkal jobban is tetszik mint
> az új "trendi" járgányok.
> (Maseratit, Lancia Thesist, új Honda Legend-et kivéve kb...de azok meg nem
> trendik...külön világ)
>
> Ha kicsit jobban megy veszek melle egy rohangálós japán dízelt :), ez meg
> "családi/hetvegi/elmeny" vasnak megmarad.
> Még akkor is ha a szíjak cserések is csábító...nehez döntés..
> Szelepszárszimering ami kintről nem cserélhető, de azok szerintem nem
> öregszenek ha nincs hasznalva  a motor, csak áll...
> Olajos közegben vannak, elvannak azok ott nem?. Csakúgy mint a
> főtengelyszimering. Más meg asszem nincs ami necces helyen lenne...
>
> Dugó+hüvely+szelepfészek, ilyesmik amik érdekesek és kellene hogy tiptop
> legyen.... ezek állapota meg erősen a km-től függ.
> Széthajtani ezeket már nemnagyon lehet. Egyrészt mert iszonyat sokat zabál
> olyankor, másrészt meg az a 230LE körényéke
> ritkán kell folyamatsoan. Olajcsere stb azt elszúrni nem nagyon szokták
> plane ujkorában egy ilyen kocsinál.
>
> Gondolom én...
>
> A.
> ----- Original Message -----
> From: "Famulus Számítástechnika" <hwsw at famulus.hu>
> To: <elektro-etc at tesla.hu>
> Sent: Sunday, November 04, 2007 2:36 PM
> Subject: Re: [elektro-etc] Benzinmotor kerdes
>
>
> >> Mit érdemes még megvizslatni egyéb dolgot?
> >> Elvben 30-40e-ret ment, gondolom itt még csomó szíj, feszítő, vízpumpa
> >> stb gyári/bontatlan kell legyen jóesetben...
> >
> > 30-40 eKm-nel még minden ujszeru
> > szinte belul az utas terben is!
> >
> >
> > Gyere nezz be a JAZZ-be atmoszferat
> > szippantani ...az 43 eKm es most lesz 2 eves.
> >
> > Ha meg 5-6 evesen van benne a 30-40 eKm
> > akkor egy halom muanyag/gumi/szij/lotyi dolog
> > mar kezd eloregedni magatol is, tehat
> > szerinetm nem tul sokat szamit mennyit ment a gep...
> >
> > Egy valamire valo benzin motor
> > 120-150 eKm-ig, ha amugy nincs
> > barom modra hasznalva gond nelkul kell/kene menjen
> > .....a hatralevo 80-100 eKm that a legtobb embernek
> > belathatatlanul sok ev meg .....kb. 8-10 ev
> >
> > Meg az olasz motorok eseten is
> > van vagy  3-4 jo eve hatra ...:-)
> >
> > A barom hasznalatrol viszont
> > a kompresszio meres es az
> > alapjaraton jaras utani gazra
> > megjeleno kekes (olaj) fust tajekoztat
> >
> > Persze csak egy olajcesre utan!
> > Mert benne lehet most akarmi is...
> >
> > KJ
> >
> >> Arnold
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list