[elektro-etc] Benzinmotor kerdes

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Nov 4 15:08:26 CET 2007


Utastér kiégett, sokat nem fog mondani :)

Motor+valto érdekes csak...hogy belül rendben legyen.
Sajna asszem ki van szedve a kocsiból, kék füst "mérésre" nemnagyon van
lehetőség.
99-es a kocsi, és gyanus nekem hogy 40e-ret ment... hol volt eddig...oké h
kiégett de x évet állt....bár ha vmi bűncselekmény gyanus akkor
ismerve az itthoni viszonyokat lehet hogy vmi rendőrségi udvaron
rohasztották...

Magyarul sok a ha & talán,viszont nagyon csábító ennyi km-el egy ilyen
motor+valto...örök élet+2 nap...és alapvetően meg akarom tartani a kocsit, +
kicsit felfejleszteni benne dolgokat.
Mp3 lejátszót, xenont már kapott, gsm a szekrényben, állítható gátlón, vmi
multimédiás PC alapú rendszeren épp most agyalok.
Fene se vesz 10-20 millióért új autót mikor amit tudnak azt én is bele tudom
faragni, jobb is lesz (nekem), és alapvetően sokkal jobban is tetszik mint
az új "trendi" járgányok.
(Maseratit, Lancia Thesist, új Honda Legend-et kivéve kb...de azok meg nem 
trendik...külön világ)

Ha kicsit jobban megy veszek melle egy rohangálós japán dízelt :), ez meg
"családi/hetvegi/elmeny" vasnak megmarad.
Még akkor is ha a szíjak cserések is csábító...nehez döntés..
Szelepszárszimering ami kintről nem cserélhető, de azok szerintem nem
öregszenek ha nincs hasznalva  a motor, csak áll...
Olajos közegben vannak, elvannak azok ott nem?. Csakúgy mint a
főtengelyszimering. Más meg asszem nincs ami necces helyen lenne...

Dugó+hüvely+szelepfészek, ilyesmik amik érdekesek és kellene hogy tiptop
legyen.... ezek állapota meg erősen a km-től függ.
Széthajtani ezeket már nemnagyon lehet. Egyrészt mert iszonyat sokat zabál
olyankor, másrészt meg az a 230LE körényéke
ritkán kell folyamatsoan. Olajcsere stb azt elszúrni nem nagyon szokták
plane ujkorában egy ilyen kocsinál.

Gondolom én...

A.
----- Original Message ----- 
From: "Famulus Számítástechnika" <hwsw at famulus.hu>
To: <elektro-etc at tesla.hu>
Sent: Sunday, November 04, 2007 2:36 PM
Subject: Re: [elektro-etc] Benzinmotor kerdes


>> Mit érdemes még megvizslatni egyéb dolgot?
>> Elvben 30-40e-ret ment, gondolom itt még csomó szíj, feszítő, vízpumpa
>> stb gyári/bontatlan kell legyen jóesetben...
>
> 30-40 eKm-nel még minden ujszeru
> szinte belul az utas terben is!
>
>
> Gyere nezz be a JAZZ-be atmoszferat
> szippantani ...az 43 eKm es most lesz 2 eves.
>
> Ha meg 5-6 evesen van benne a 30-40 eKm
> akkor egy halom muanyag/gumi/szij/lotyi dolog
> mar kezd eloregedni magatol is, tehat
> szerinetm nem tul sokat szamit mennyit ment a gep...
>
> Egy valamire valo benzin motor
> 120-150 eKm-ig, ha amugy nincs
> barom modra hasznalva gond nelkul kell/kene menjen
> .....a hatralevo 80-100 eKm that a legtobb embernek
> belathatatlanul sok ev meg .....kb. 8-10 ev
>
> Meg az olasz motorok eseten is
> van vagy  3-4 jo eve hatra ...:-)
>
> A barom hasznalatrol viszont
> a kompresszio meres es az
> alapjaraton jaras utani gazra
> megjeleno kekes (olaj) fust tajekoztat
>
> Persze csak egy olajcesre utan!
> Mert benne lehet most akarmi is...
>
> KJ
>
>> Arnold
>



More information about the Elektro-etc mailing list