[elektro-etc] auto suritett levegovel
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Tue Jun 5 12:11:56 CEST 2007
charles hoss wrote:
> itt sajnos jol belathato a technologiai elteres - ha az elettartam,
> kapacitas a cel akkor a lemezeknek a leheto legtavolabb kell lennie ,
Ezt nem értem. Mitől lesz nagyobb a kapac, ha távolabb vannak a lemezek?
Tudtommal van az ólom, aminek a felületén lezajlik némi kémiai
átalakulás, és ennek a felületnek kell nagynak lennie, meg annyi
löttynek bent lennie, hogy ez a változás lezajlódhasson. Ezen túli
távolítás semmi előnnyel nem jár.
Az élettartam nem tudom pontosan, mitől függ, valszleg a deformációkhoz
van köze.
> ha az inditoaram , akkor a leheto legkozelebb - a hajtoakkuk nem
Minden aksinál előny, ha közel vannak a lemezek, mert kisebb a belső
ellenállás.
> bennuk talan van meg mas elteres is - pl hogy ne forduljon vissza egy
> cella se a terheles alatt , a belso ellenallasuk relative nagy kell
> legyen , hogy az elteres ne fokozza a differenciakat es igy tovabb .
Sorba kötött aksiknál a visszafordulást nem akadályozza meg a nagy belső
ellenállás! Párhuzamosan kötötteknél meg nincs ilyen.
> nem igazan konnyu a dolog .
Akkut gyártan tényleg nem lehetne házilag könnyen. Asszem a mai aksiknál
az a lényege a kezelésmentességnek pl, hogy állati tiszta anyagokat
használnak. Amit most bányásztam ki az autóból, annak is csak valszleg
az egyik cellája volt nem eléggé tiszta, az sok vizet vesztett. A
többiben alig volt vízszint csökkenés évek alatt. A régi,
betöltögethetős aksiknál ez elég komoly volt, sűrűn kellett töltögetni.
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list