[elektro-etc] Autó akku
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Nov 25 22:02:34 CET 2006
jhidvegi wrote:
> charles hoss wrote:
>
>> sajnos kozel sem jo a megkozelites .
>> mindkettot lattam mar : a , verzio - az auto indit mint alom , ugy
>> teker mint kisangyal , de ha elotte harom percig ment a
>> belsotervilagitas akkor mar keptelen beinditani (perfekt inditoaram ,
>
> Azért érzed, hogy ez így, ebben a formában ugye... :-) (Magyarán:
> ilyennnel egyszerűen nem találkozhattál. Ami nem viszi a belső
> világítást, az meg se moccantja az indítómágnest se, nemhogy a motort.
> Sőt, a fényszórót is bár bágyadtan, de felizzító aksi is tök
> kinyekkentnek mutathatja magát szintén már az indítómágnestől is.
nem az inditoaram hianyzott , csak a kapacitas - en sem ertettem hogy ha
indulok akkor miert jo , amig rajottem hogyha nem kiszall , otthagy ,
beszall indit modban hasznalom jo , ha beulunk egy haverral ,
beszelgetunk egy kicsit , radiot hallgatok - akkor nem indul . a vicc az
benne hogy egy 12 Ah-as motorakkurol hibatlanul inditott .
a jeep spiralcellasa eleg specialis - ezert azt mar meg sem akartam
emliteni - ott is a kapacitas tunik el - az inditoaram megmarad a
legvegeig - amig az auto egy fordulat utan indul , addig nem jovok ra
hogy baj van , csak ha egyszercsak nem indit . ilyenkor meg a toltest is
jol veszi , csak nagyon keves ideig - siman megdubbetnheto 100A-el , de
kapacitas semmi .
> Persze, ha egy cella ki van purcanva, megvan az alacsonyabb fesz,
> izzók áramát elviszi, de a nagy indítózási áramot a sérült cella magas
> feszeséssel reagálja le, teljesen átpolarizálódik, akár az egész többi
> feszt magára veszi. Persze a maradék cellákat tölteni se lehet
> normálisan, az aksi hamar kivégződik.
ezeknek hamar annyi - de ugy tunik hogy meg lehet ugy meretezni egy
akkut hogy a kapac legyen a szuk keresztmetszet
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list