[elektro-etc] volt szavak értelmezése, németautó-utálat, autómárkák

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Nov 5 14:52:17 CET 2006


jhidvegi wrote:
> charles hoss wrote:
>
>> elegge csucstechnikat kepviselnek es kinai gyartasuak - tehat nem
>> kinai (tehat) hulladek , hanem kinai (es) hulladek ertelemben iram
>
> Értem én, de mégis:
> Ha K Vilmos megöli a szomszédját, akkor a hírekben így néz ki, hogy K 
> Vilmos megölte a szomszédját.
> Ha Lakatos Vilmos öli meg a szomszédját, akkor a cigány megölte a 
> szomszédját.
>
> Nem lehetne az a vacak hulladék natúr módon hulladék? Kell hozzá a 
> jelző, hogy kínai? Ha német, akkor már nem német hulladék (német és 
> hulladék), hanem az x gyár y évjáratának z terméke, ami Peter Z-hez 
> köthető, akinek a neve az iso akárhányból derült ki, ki is rugták.
annak idejen az opel egyik munkatarsat megvette a vw , igy lenyulta 
annak a kutatasnak az eredmenyet amivel rengeteg penzbol kideritettek 
hogy az akkori froccsonto cegek kozul ki tud autoba megfelelo muanyagot 
onteni , megfelelo minosegben es arban - ekkor vegigteszteltek a vilagot 
, a gyartokat es ez alapjan dontottek . ezt ellopni nagy uzlet volt .
ha egy kontrollingost kersz meg ugyanerre , az siman az iso minosites es 
az ar alapjan dont - es szerintem o a hibas - egy olyan vilagot 
probalnak letrehozni ahol a szakertelem , jozan esz  nem szamit ,  
mindent le lehet forditani szabvanyokra es minosegbiztositasra , aztan 
amikor leeg az auto akkor szettarja a karjat es kesz . szerintem itt az 
hogy az az alkatresz kinaban keszult , azert kerult be a cnn hirbe , 
mert az outsourcing (kulfoldre telepites) kicsit csipi azon amerikai 
munkasok szemet akik emiatt vesztik el az allasukat . amikor aztan a 
dell es az ibm gepei egnek le , mennek tonkre , es kiderult hogy ugyanaz 
a (nem mondok nemzetiseget) ceg gyartotta a tapokat , megint 
elgondolkodunk - de nincs jelentosege .
az hogy a dell gepe leeg , nem csak annyit jelent hogy a dell ceg , x 
tipusu , z tappal szerelt , ilyen es ilyen oprendszert futtato , 
nemetorszagban , konferencian levo , kamera elott levo gepe egett le , 
mert nem tudod hogy hol huzhatod meg a hatart , mi lenyegi informacio - 
a ceg , a markajelzes vizsgazik egy ilyen helyzetben , mert ok engedtek 
ki a termeket - ennyi a hiteluk a tovabbiakban - felulnel egy olyan 
gepre ahol kiderul hogy a gyarto nem teszteli a hajtomuveket nagy 
magassagban ? nem kepzi ki a pilotakat az alapveto repulesi manoverekre 
? nem eleg eros a gep farka egy eros bedontott kanyarbol valo kijovetelre ?
> Végülis nekem mindegy, nem annyira zavar ám, hogy ennyit beszéljünk 
> róla. Sejtem, hogy ez egyfajta mentalistásbeli dolog, ami nem változik 
> egyik napról a másikra. Ha Te mától aszondanád, hogy ilyen módon többé 
> nem közelítesz a témához, lesznek mások, 2,2millióan, akik erről nem 
> tudnak, és marad a kínai hulladék továbbra is. Széllel szemben pedig 
> fölösleges....
en igy kozelitek a temahoz - ha a gyarto kinai akkor alaposan megnezem - 
ha nemet akkor nem (fel sem vetodik a megvetele) nincs idom arra hogy 
miutan a vw audi merci bizonyitott , ellenorizzem a tobbit is hogy hatha 
tudnak valamit ertelmesen is csinalni . egy vezlancfeszitot nem tudsz 
tesztelni - hinned kell a gyartoban
ha meglopott egy lakatos , egy orosos , egy burbo , egy stb es a kozos 
pont ebben a kreol bor , akkor sok energiat sporolsz azzal ha eleve 
kizarod azokat a listarol akik valoszinusithetoen rizikosak . ha tiz 
foldre esett vasdarab eget meg egymas utan , es nem tapizod meg a 
kovetkezot , akkor tanulekony vagy , nem fajgyulolo . ez van - azert 
altalanositunk , mert nincs idonk megismerni , kiprobalni mindent

az orovosi szurovizsgalatoknal sem mindenkit szurnek , csak akik 
rizikocsoportba esnek - ez akar diszkriminacio is lehetne - ki mondja ki 
hogy a dohanyosokat jobban kell szurni tudorakra ? vagy az idos anyak 
gyermekeit down korra ?
en igy latom , ez az en velemenyem . engem eddig csak ketszer raboltak 
ki - mindketto cigany volt , mindketto jokora tuleroben , ennyi
eddig olyan autom ahol elalszik a vilagitas menet kozben , elmegy az 
olajnyomas a blokkbol gyari hiba kovetkezteben , felrobban a 
futoradiator es telenyomja a fulket forro gozzel ugy hogy nem latok ki 
,olyan ami lepadlozza a gazt es belelovi magat a forgalomba , olyan ahol 
az egyik fekkor meghibasodasa magaval viszi a masikat is , ahol a 
kereskedo pofatlanul hazudik - csak nemet volt - nincs tobb eselyuk .

bye
dexter



More information about the Elektro-etc mailing list