[elektro-etc] volt szavak értelmezése, németautó-utálat, autómárkák
Varga Zoltán
radios at satrax.hu
Fri Nov 3 18:36:57 CET 2006
charles hoss írta:
> Bodosi Bal zs wrote:
>
>
> azt hittem a legtobbet a nemet autok image-enek a nemetauto tulajok
> artottak (ismerjuk a tipikus bmw , audi tulajt - a kopaszeros es a
> gerinc oldalferduleses diszkopatkany aki nem lat ki , mert a jobb
> kezevel fogja a kormany felso peremet es kozben az ules bal hatuljaba
> lecsuszva probal vezetni
>
A MB-nek számomra ráadásul van egy olyan negatív kicsengése, hogy minden
felkapaszkodott újgazdag tollascigánynak az első dolga, hogy rohan és
vewsz egy Mercit.
>
> vegul rajottem hogy ez a problema amit irsz . a vw , az audi es a
> tipikus nemet markak olyan szinvonaltalan hulladekokat adnak ki ami utan
Céges VW transzporterünk 63 ezernél kuplungszerkezet csere, mert
egyszerűen leszakadt, és a cégnél még volt 3 ilyen. 72000-nél elkezdte
csócsálni az olajat és nyomta bele a vízbe.
Nem hengerfejtömítés, olajszivattyú volt a hunyó. Valahogy az
olajszivattyú benne van a víztérben ennél a típusnál.
2 éves az autó, de valami apróság mindig rossz benne.
>
> erre pl a polo 1.4 visszahivas - hibatakargatas - magyarorszagon
> semmibeveves stb hozzaallas is hozzajarul
> vagy az audi tt hatso futomuve , silany tervezese (a kivitel megfelelo ,
> de hatso futomu nelkul nehez autot csinalni) - ami jo sok balesetet okozott
> vagy peldakent lehetne sorolni a bmw dizelek iszonyatos koromfelhojet ,
Lehet, hogy ellentmondásba kerülök magammal, de a németek utolsó _jó_
dízelje szerintem a MB W124-ben (a kaffer utáni) ketyeg.
> volt egy merci rajongo akivel terepjaro versenyen talalkoztam - a
> fickonak az agyaba volt egetve a haromagu csillag - tenyleg elvakult
> rajongo volt ,de azt mondta hogy nem tud mit tenni ,a kovetkezo autoja
Nekem meg a kettős ^ van az "agyamba égetve" de sajnos a következő
kocsim mégsem Citroen lesz, mert egyhamar nem lesz annyi pénzem, hogy
egy fiatal hidropneumatikus modellt meg tudjak venni. Meg jelenleg nincs
középkategóriás hidrós modelljük a palettán, csak luxuskategóriás.
Az egyetlen "német" autó, amit el tudnék képzelni magamnak, az a Ford
Focus, de csak dízelben. (A dízeljét a PSA-val együtt fejlesztették.)
> nemmerci lesz , mert megvette a legujabb e-mercit , es fel evesen
> szetment a kormanymu - garanciaban csereltek , de az ara 1.3millio
> forint volt - ha a gari lejarta utan egy nappal romlik el , akkor
a markaszervizek aljas
> lehuzasait , a szetrohado kasznikat (merci vito) , silany javitas stb
Szintén a céges autónkkal kapcsolatban tudnék mesélni 2 debreceni
márkaszerviz viselt dolgairól...
13 éves a Citroenem, és csak ott van rajta rozsda, ahol a törés után
rosszul javították.
> szepen osszefugg a gyartas helyevel . visszataszitonak tartom hogy az
> autok szethullanak a garancia utan szinte azonnal , az alkatreszarakat
> mestersegesen magasan tartjak - mert a jelenlegi ar egyszeruen
> nevetseges . velunk probaljak megfizettetni az osszes butasagukat .
Ezt töredelmesen elismerem, a francia autókhoz drága az alkatrész.
Bár ez érdekes. A néhai szocialista AUTOKER végnapjaiban, a 90-es évek
elején megjelent egy érdekes összehasonlító táblázat.
Ha _elméletben_ minden alkatrészt megvennél a kereskedelemben, és te
raknád össze magadnak az autót, akkor alkatrészárakon hányszorosába
kerülne ugyanaz az autó.
A szocialista modelleknél kb. 1.3-1.6 szorzó jött ki.
A németeknél 2-2.5.
A franciákra 3.5 körüli értéket hoztak ki. Legmeredekebb a japán volt,
amire 7-szeres értéket kaptak.
> bye
> dexter
>
More information about the Elektro-etc
mailing list