[elektro-etc] képviselõ +/-

Erdos Zoltan silverst at axelero.hu
Sat Dec 2 21:09:51 CET 2006


> Az is biztos számít, hogy rohadt sokan vannak. Ha elhatározza a vezetés, 
> hogy építenek egy új utat, simán dolgoznak rajta 800ezren, és ennek 
> megfelelo sebességgel készül el. Vagy egy épület.

Viszont valoszinu, hogy mas szempontbol is olcso az ember... tehat nem 
szamit...:-(


> Presszer mesélte, hogy vmi ismerosét megkeresték, valami termékben 
> utazott (elfelejtettem a részleteket). És amikor már kezdett felépülni a 
> kapcsolat, és konkrétumokról beszéltek, kiderült neki, hogy a törédékét 
> képes csak szállítani az igényeknek.

Na ja, masok a nagysagrendek, de ilyenkor erdemes kinai-magyar kozos 
vallalatot csinalni.. itt fejleszteni, ott gyartatni.
Egyreszt, mert naluk is hazai termeknek szamit, masreszt, mert nem 
lopjak el,hamisitjak, hanem benne vagy a helyi biznicben...
Es persze a vilagon teritve a fillerekbol is milliomos lehetsz..:-)

> A kínaiak mindent gyártanak gigászi mennyiségekben, mindenütt kaphatóak 
> a holmiaik, és a felvevoképességük is gigászi.

Mint fenn...:-)

> Viszont mindent az égvilágon hamisítanak. Itt se minden gömbölu. :-)

Ezert irtam, hogy kozos biznic... mas a hozzaallas..

> A vasútról se tudok saját tapasztalatból semmit se mesélni persze, de 
> egy ismerosöm ment vele, és aszonta, hogy rendesen, kapaszkodás nélkül 
> lehet állni, tök egyenletesen megy, közben kiírja a kijelzo, hogy 
> mittomén 425 km/h. :-)
> Jómúltkor volt a frey dosszajban is.

En nem erre gondoltam, de tanulsagos..
Nagy orszag, nagy sebesseg szuksegeltetik.

De nalunki is jo lenne.. 1 ora Szombathely-Nyiregyhaza.. :-)
Most a Szombathely-Bp tobb mint 2 :-(

De nalunk a vasutat amugy is leepitik.. pedig szerintem hulyeseg..

Z.




More information about the Elektro-etc mailing list