[elektro-etc] képviselõ +/-
Erdos Zoltan
silverst at axelero.hu
Sat Dec 2 21:09:51 CET 2006
> Az is biztos számít, hogy rohadt sokan vannak. Ha elhatározza a vezetés,
> hogy építenek egy új utat, simán dolgoznak rajta 800ezren, és ennek
> megfelelo sebességgel készül el. Vagy egy épület.
Viszont valoszinu, hogy mas szempontbol is olcso az ember... tehat nem
szamit...:-(
> Presszer mesélte, hogy vmi ismerosét megkeresték, valami termékben
> utazott (elfelejtettem a részleteket). És amikor már kezdett felépülni a
> kapcsolat, és konkrétumokról beszéltek, kiderült neki, hogy a törédékét
> képes csak szállítani az igényeknek.
Na ja, masok a nagysagrendek, de ilyenkor erdemes kinai-magyar kozos
vallalatot csinalni.. itt fejleszteni, ott gyartatni.
Egyreszt, mert naluk is hazai termeknek szamit, masreszt, mert nem
lopjak el,hamisitjak, hanem benne vagy a helyi biznicben...
Es persze a vilagon teritve a fillerekbol is milliomos lehetsz..:-)
> A kínaiak mindent gyártanak gigászi mennyiségekben, mindenütt kaphatóak
> a holmiaik, és a felvevoképességük is gigászi.
Mint fenn...:-)
> Viszont mindent az égvilágon hamisítanak. Itt se minden gömbölu. :-)
Ezert irtam, hogy kozos biznic... mas a hozzaallas..
> A vasútról se tudok saját tapasztalatból semmit se mesélni persze, de
> egy ismerosöm ment vele, és aszonta, hogy rendesen, kapaszkodás nélkül
> lehet állni, tök egyenletesen megy, közben kiírja a kijelzo, hogy
> mittomén 425 km/h. :-)
> Jómúltkor volt a frey dosszajban is.
En nem erre gondoltam, de tanulsagos..
Nagy orszag, nagy sebesseg szuksegeltetik.
De nalunki is jo lenne.. 1 ora Szombathely-Nyiregyhaza.. :-)
Most a Szombathely-Bp tobb mint 2 :-(
De nalunk a vasutat amugy is leepitik.. pedig szerintem hulyeseg..
Z.
More information about the Elektro-etc
mailing list