[elektro-etc] fogyasztas
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Tue Aug 22 15:08:17 CEST 2006
jhidvegi wrote:
>
>> a kesobbi fejlettebb egy kipufogogaz visszavezetesben es egy plusz
>> valtofokozatban , mechanikus lockup-ban ter el .
>
> Jójó, de hogy csinálják konkrétan? Hova vezetik?
ha a chevy-t kerdek , a pillangoszelep moge vezetik , a legtomegmero
moge . igy nem kavarja meg az injektort
a kispokban ugy akarom megcsinalni hogy cirkalaskor (nem alapjarat , nem
veggaz) - ranyitom a kipufogogazt hutve a karbi mogotti terre - igy
kisebb a vakuum ,kisebb szivas , megis jobban feltoltott motorral fogok
menni .
> Szerintem megoldható a katalizátor használata is. Gondolom, az a baj a
> katalizátorral, hogy nem kap üzemanyagot se, meg oxigént se eleget,
> viszont fel kell melegednie.
nem oldhato meg normalisan - de ertelme sincs . a nemetek csinaltak
elektromosan futott katalizatort , meg hoszabalyzottat , de _nem_ vagyok
hajlando energiat , uzemanyagot pazarolni a kornyezetvedelem
csicsazasara - mert ez nem kornyazetvedelem . ha az angol sportkocsik
megtehetik hogy varosi es orszaguti tompitast epitettek a hoskorban ,
akkor ez szamomra kovetendo pelda - katalizator a melygarazsba (ha mar
nagyon akarja valaki) - es full nyitott rendszer orszagutra
> Azért csak van valamekkora éghető anyag még, valamennyi CO mindig akad
> egy kiéheztetett motornál is, oxigént meg kintről is be lehet juttatni,
> illetve van lehetőség a katalizátort rohadtul kiszigetelni (hőszigetelni).
akkor elolvad ha elkezded terhelni a motort es reszterhelesbol kilep -
nem jo .
> Olyat is lehetne (egyelőre) játszani, hogy más az elmélet, és más a
> gyakorlat... akarom mondani, más a vizsga és más a közlekedés. :-)
csak olyat lehet . a mai szabalyok nem ertunk vannak .
a zoldkartyas szetporgetes ennek szep peldaja .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list