[elektro-etc] fogyasztas
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Tue Aug 22 13:21:23 CEST 2006
charles hoss wrote:
>> Maga a mágnesszelepes fúvóka is, ami valszleg simán becsavarható az
>> üresjárási benzinfúvóka helyére. (Persze nemtom, a kispoláknál is így
>> van-e.)
>
> en nem igy tudom :(
Biztos van másféle is, nekemi ilyen volt az egyik ladában.
> sajnalom hogy nem hallottal rola , mert ez a szegyen csucsa az europai
> autogyartasnak .
Nem, mintha ez sokat számítana nálam. Én nemigen fogok mélyen belemászni az
autóba a mai procis technika miatt. De azért szőrmentén érdekelnek az
érdekességek. Ha olvasott lennék a témában, valszleg már rég hallottam volna
róla. De ez is egy jó hely, ahol megtudhatok ezt-azt.
> a kesobbi fejlettebb egy kipufogogaz visszavezetesben es egy plusz
> valtofokozatban , mechanikus lockup-ban ter el .
Jójó, de hogy csinálják konkrétan? Hova vezetik?
> igy lehet brutalisan kieheztetni egy negyutemu benzines blokkot
Tetszik a gondolat.
> tartasahoz - keveset evett , nem szennyezett , de a katalizatorral
> elromlott volna , mert nem tisztul a rendszer , sosem melegedett
> volna fel elegge . politkusok , sotetzoldek vs jozanesz .
Szerintem megoldható a katalizátor használata is. Gondolom, az a baj a
katalizátorral, hogy nem kap üzemanyagot se, meg oxigént se eleget, viszont
fel kell melegednie.
Azért csak van valamekkora éghető anyag még, valamennyi CO mindig akad egy
kiéheztetett motornál is, oxigént meg kintről is be lehet juttatni, illetve
van lehetőség a katalizátort rohadtul kiszigetelni (hőszigetelni).
Olyat is lehetne (egyelőre) játszani, hogy más az elmélet, és más a
gyakorlat... akarom mondani, más a vizsga és más a közlekedés. :-)
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list