[elektro-etc] Turbo timer

hobilobi at gmail.com hobilobi at gmail.com
Sat Mar 19 21:59:58 CET 2016


2016.03.16. 8:38 keltezéssel, Xorn írta:
> Az sajnos még mindig nem jelenti azt, hogy a rendes kenés is megvan.
>
> Az egyik ilyen tipikus motor az 1200-as Zsiga motorja volt. 3000-es
> fordulat alatt az utolsó henger alig kapott kenést, és aki öregurasan
> kocogott vele, hamar el is érte a motorgenerált.
Ehhez nem tudok hozzászólni mert sosem volt Zsigám.
Azt viszont tudom, hogy az (jó) olajszivattyú alapjáraton tudja 
produkálni azt a
nyomást, ahol már nyit a nyomáshatároló szelep. Innentől pedig már 
mindenhová eljut a kenőolaj.
Teljesen lényegtelen a fordulatszám, attól már a kenés nem fog változni.

István
> Ne legyenek illúzióid, hogy a maiak sokkal jobbak lennének...
>
> Best regards,
> Andy
>
> Pataki István <pataki.istvan at freemail.hu> írta (2016. március 16. 8:27):
>> Ezért kell nézni a műszerfalat indításkor. Ha először világított a lámpa,
>> akkor jó eséllyel megvan az olajnyomás.
>> pi
>>
>>
>> ----- Original Message ----- From: "Xorn" <toth.endre at gmail.com>
>> To: <elektro-etc at tesla.hu>
>> Sent: Wednesday, March 16, 2016 8:10 AM
>> Subject: Re: [elektro-etc] Turbo timer
>>
>>
>> Vagy valamit nem tudsz...
>>
>> Ha az olajnyomás lámpa nem világít, annak egy értelmes oka lehet: hogy
>> kiégett. Kb. ennyi köze van a rendes kenéshez.
>>
>> [...]
> .
>



More information about the Elektro-etc mailing list