[elektro-etc] Prémium minőségű német autó

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Jun 21 08:39:29 CEST 2016


Nem nagy ügy. Egyszer a Porsche Pestnél jártam, amikor bejött a fickó
egy Octaviával 105 ezres szervizre. Akkor volt az autó valami 8 vagy 9
hónapos (!!!). Ember elmondta, hogy egy nap oda, egy nap vissza alapon
ingáznak vele Bp. és Frankfurt között, és általában 1,5 éves kora
körül cserélik. :-)

Best regards,
Andy

Kaczmarek Edvárd <edk-elektro at babakezek.hu> írta (2016. június 21. 8:06):
> Legfeljebb másfél év alatt 200 ezret beletett? Az szép.
>
> A jótállás 4 év, a cikkben szereplő autó másfél éves.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On June 21, 2016 6:28:39 AM GMT+02:00, Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> wrote:
>>Nem tudom. Az öcsémnek kb ugyan az a kocsija van, mint amit a cikk
>>említ. Igaz, hogy panorámatető meg ez a nemtommilyen link nincs benne,
>>de dsg váltós, meg egyébként is tele van minden lüke extrával. Az autó
>>bőven túl van a 200eKm-en. Eddig a kopó-fogyó alkatrészeket cseréltek
>>benne, semmi mást. A felesége 5-6 éves Sharanját épp mostanában akarom
>>megvenni, abban majdnem 300eKm van, szintén csak kopó-fogyó
>>alkatrészeket kapott.  Ez is elég extrás, de sajnos kéziváltós.
>>
>>Persze, a Suzukiban nem fog elromlani a cikkben felsorolt extrák közül
>>semmi, mert nincs benne. Úgy nem nagy kunszt.. Ha össze akarjuk
>>hasonlítani, akkor vegyünk egy alap 1.6-os Golfot meg egy SX4-et, és
>>azt hasonlítsuk össze.
>>
>>Ettől még persze jó lenne, hogy a kúúúrvadrágán kifizettetett extra nem
>>romlana el. Azt, hogy megvásárlástól soha nem működött a többszázezres
>>extra és a vevő ezzel így kivárta a 3 év garancia lejártát - igen
>>nehezen tudom elhinni. Még 1985-ben a Dácián is el lehetett érni, hogy
>>a folyton eltörő műanyag fejtámlatartó bizbaszt kicseréljék valami
>>fémre garanciaidőn belül.
>>
>>KI
>>
>>
>>
>>> azert a suzuki elegge hosszan tud talicskazni meghibasodas nelkul .
>>> nem is hallottam ilyen betegagyat mint ami a vw-knel teljesen
>>rendszeres .
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2016. június 20. 13:52 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:
>>>
>>> > Naja, mitol lesz 6 millio egy uj Suzuki fostalicska?
>>> >
>>> > 2 millio alapar
>>> > 4 millio extra
>>> > :D
>>> >
>>> >
>>> > --
>>> > ( ͡° ͜ʖ ͡°)
>>> > --
>>> > Valkai Jozsef
>>> > +36 70 36 28 147
>>> > vjozsef at valkai.net
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > 2016. június 20. 13:50 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>> >
>>> > > Épp akartam mondani, hogy a Kiámban pont ennyi van :)
>>> > >
>>> > > Igaz, 6 és fél éves már. Annyi eszem meg volt, hogy ne rendeljek
>>> > > bele milliókért egy rakás 'buziságot', hasznuk szinte semmi, csak
>>> > hibaforrásnak
>>> > > (meg persze villogásnak) vannak.
>>> > >
>>> > >
>>> > > Gábor
>>> > >
>>> > >
>>> > > 2016.06.20. 12:43 keltezéssel, charles hoss írta:
>>> > >
>>> > >> mit akarnak egy 53000km-es oreg roncstol ? mar reg meg kellett
>>> > >> volna
>>> > venni
>>> > >> az ujat .
>>> > >> (egyebkent a dsg epp ongyilkos lesz ha igy meg-meg csuszik)
>>> > >>
>>> > >> bye
>>> > >> dexter
>>> > >>
>>> > >>
>>> > >> 2016. június 20. 10:28 Szima Gábor írta, <sygma at tesla.hu>:
>>> > >>
>>> > >> On Mon, 20 Jun 2016, elight wrote:
>>> > >>>
>>> > >>> És az a sok "nulla" az ingyéfeláras extra valami? :-)
>>> > >>>
>>> > >>>> Akkor a hülének is megéri.
>>> > >>>>
>>> > >>>> Nem, a végösszegben szereplő nulla.
>>> > >>>
>>> > >>>
>>> > >>>
>>> > >>> -Sygma
>>> > >>>
>>> > >>>
>>> > >>>
>>> > >
>>> >



More information about the Elektro-etc mailing list