[elektro-etc] Tanárok -orvosok

Arnold Füzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Feb 15 09:17:15 CET 2016


Irasod masodik fele milyen "gerinctelen" egy "sunyi" beszolas volt. Mindjart jol megkapod a magadet, h o legalabb gerinces mert ha kell ha nem kimondja az elso szot amit gondol. (Egy pl MTA doktornal lehet ez nem akkora gond... )

Ez a ravatalon duma is egy szep gyongyszem... tenyleg kar a zavaro tartalomert. 


Arnold
Sent from my iPhone

> On 15 Feb 2016, at 09:05, Benedek I. <renyta at t-online.hu> wrote:
> 
> Tévedsz.:) Már nem reflektálok rá, mert élből kidumál mindent, azonnal sarkít, letagad. Pl. most is hazudik, a szerinte "szegény ismeretlen anyóspajtások cikizése" valójában az egyik Listatársunk kifigurázása volt, mert nagy kezdőbetűvel írta az Anyósom szót! Ha ő utálja az anyósát, akkor más se tisztelje a magáét! És sorolhatnám a negatív megnyilvánulásait, a direktben toltakat és az ügyesen beágyazottakat egyaránt.
> Ilyenekkel nem szívesen csörtézek, mert mindig gusztustalan a kimenetele.
> Azt azonban el kell ismerni, hogy intelligens, kultúrált ember, kellemes olvasni a választékosan igényes hozzászólásait, csak olykor-olykor a tartalom és a mögöttes szándék zavaró. Kár!
> 
> bi
> 
> lista mail wrote:
>> No... összeállt az egyik páros :-)
>> 
>> 2016. február 14. 23:21 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>> 
>>> Várjál, akkor még a szegény ismeretlen anyóspajtások cikizését nem is
>>> említetted!
>>> Pedig én annyira libsi vagyok, felőlem bárki, bármikor nyugodtan az
>>> anyósával, akár a ravatalon is, tényleg nem zavar a másság!
>>> Elfogadom, nyitottan, liberális szellemben.
>>> 
>>> 
>>> Gábor
>>> 
>>> 2016.02.14. 22:50 keltezéssel, Benedek I. írta:
>>> 
>>>> Szerintem jobban járnál, ha nem foglalkoznál vele, biztosan van
>>>> értelmesebb elfoglaltságod. Jó ideje én is leszarom már ami itt
>>>> folyik az etc-n Mindkét oldalon van néhány provokátor, akik csak
>>>> azért nyomják, hogy szítsák az ellentétet a két tábor között,
>>>> páran meg azért, hogy osszák az észt, domborítsanak és időnként
>>>> benyalhassanak hol egyik félnek, hol a másiknak, miközben
>>>> méltatlankodva nyivákol, vagy anyázva, lehülyézve, nyasgemezve
>>>> személyeskedik a másikakkal, mikor, hogyan. Siralmas. Ennél drágább
>>>> az időm, nyilván a tiéd is. Általában mindent elolvasok, de
>>>> lehetőleg nem folyok bele az infantilis és néha felettébb alattomos
>>>> játékokba.
>>>> 
>>>> Üdv: bi
>>>> 
>>>> Arnold Füzesi wrote:
>>>> 
>>>>> Naaa!
>>>>> 
>>>>> Ezt a stilust ami kivaltja itt a balhet azok a magukat liberalisnak
>>>>> stb vallok kezdtek, akik eroszakos (vö: liberalis) undorito
>>>>> stilusban nyomjak nagyon regota.  Miota fidesz van piszok hangosak
>>>>> lettek, es nem turnek ellentmondast. Akcio reakcio. Aztan
>>>>> csodalkoznak ha hasonlo stilusban adjonisten fogadjisten alapon
>>>>> megkapjak.
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> Arnold
>>>>> Sent from my iPhone
>>>>> 
>>>>> On 14 Feb 2016, at 16:49, Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com>
>>>>> wrote:
>>>>>> 
>>>>>> Naaa. Ez a hobbilobbi vagy ki a fene talán még megsem született,
>>>>>> amikor te már zsinórban hülyéztél meg libsiztél itt mindenkit,
>>>>>> aki a legkisebb mértékben nem értett egyet a Viktorékkal.
>>>>>> Ki
>>>>>> 2016. febr. 14. du. 2:00 ezt írta ("lista mail"
>>>>>> <jappofan at gmail.com>):
>>>>>> 
>>>>>> Azért ezt nem kéne figyelmen kívül hagyni, hogy melyik oldal
>>>>>> kezdte
>>>>>>> a balhét... réges-rég.
>>>>>>> 
>>>>>>> Az archívum remekül mutatja, kik ütöttek először és kit.
>>>>>>> 
>>>>>>> Ahogy azt is mutatja, hogy meddig tűrtem.
>>>>>>> Ahogy azt is mutatja, hogy eleinte csak szelíden küzdöttem.
>>>>>>> 
>>>>>>> Ahogy azt is mutatja, hogy a szelídséget látva összeállt a
>>>>>>> csaholó falka... ...és mára már az a falka baja, hogy az áldozat
>>>>>>> védekezik, ahogy tud.
>>>>>>> 
>>>>>>> Sőt a geci áldozat újabban még támadni is mer.
>>>>>>> Ez azért mindennek teteje...ugye?!
>>>>>>> Akkor öljük, már meg végre....
>>>>>>> 
>>>>>>> Itt tart most a libsi lista oldala velem szemben.
>>>>>>> Ami szégyen rájuk nézve.
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 2016. február 14. 12:45 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>> 
>>>>>>> Azért azt vedd észre, hogy az esetedben nem egyszerűen
>>>>>>>> véleménykülönbségről van szó, hanem igencsak radikálisan a
>>>>>>>> libsik
>>>>>>> általános
>>>>>>> 
>>>>>>>> lehülyézéséről, illetve azt is elmagyaráztad, hogy ez egy
>>>>>>> törvényszerűség,
>>>>>>> 
>>>>>>>> hogy a másik véleményen lévők el kell kussoltatni, eltüntetni.
>>>>>>>> Így most
>>>>>>> itt
>>>>>>> 
>>>>>>>> kicsiben a libsinek mondott oldal csinálja meg azt veled, a
>>>>>>>> számukra nem kívánatos elemmel, amit pár hónapja helyes
>>>>>>>> módszerként érveltél itt a levlistán.
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Ami ellen akkor én felszólaltam, hogy nem helyes, ami miatt én
>>>>>>>> minimum széplelkű életképtelen naivnak számítottam akkor.
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Most arról nem beszélve, hogy itt nem egyszerűen a
>>>>>>>> véleménykülönbség
>>>>>>> okán,
>>>>>>> 
>>>>>>>> tehát ideológiai okból folyik az a pusztítás, amit annak idején
>>>>>>>> helyeseltél, hanem valódi háborút nyitottál, aminek most egy
>>>>>>>> eléggé
>>>>>>> mocskos
>>>>>>> 
>>>>>>>> állapot az eredménye. Tehát igazolva látom, hogy ez a
>>>>>>>> technológia káros,
>>>>>>> el
>>>>>>> 
>>>>>>>> sem kellett volna kezdeni.
>>>>>>>> 
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>> 
>>>>>>>> 2016.02.14. 12:38 keltezéssel, lista mail írta:
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Mégis miben megyek szembe?
>>>>>>>>> Amiért anyázni kell, zakkantnak nevezni, stb.
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Mi a bűnöm?
>>>>>>>>> Hogy nem bal-libsi szemmel nézem a világot...? mint ti.
>>>>>>>>> És ennek hangot merek adni a szólás szabadságért küzdő libsik
>>>>>>>>> listáján.
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Vegyétek már észre magatokat végre.
>>>>>>>>> Libsiként éppen a szólás szabadságot tiporjátok lábbal.
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> A fületeket bezárjátok, az egyént kiközösítitek, örültnek
>>>>>>>>> nevezitek. Csak mert más a nézőpontja-véleménye.
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Hát milyen liberálisok vagytok ti?
>>>>>>>>> Sőt milyen emberek egyáltalán?!
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 2016. február 14. 12:01 Skandar Graun írta, <sgraun at gmail.com>:
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Útinform:
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> - Kedves úton kezlekedők, óvatosan az M5 Kecskemét felé vezető
>>>>>>>>>> oldalán, egy
>>>>>>>>>> autós szembe megy a forgalommal.
>>>>>>>>>> Autóban:
>>>>>>>>>> - Egy??? Mindenki!!!
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> 2016. február 14. 11:50 lista mail írta, <jappofan at gmail.com>:
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> A kiközösítés falka módszer és azokra nézve kínos, akik részt
>>>>>>>>>> vesznek
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> benne...
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Liberálisnak hazudott alapállás esetén pláne kínos.
>>>>>>>>>>> Igazság bajnokok esetén pedig ultra kínos, sőt égés.
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Mert csak szar alakok vesznek részt ilyesmiben... amit pl.
>>>>>>>>>>> lobbi és
>>>>>>>>>> követői
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> művelnek most éppen.
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Azok a magukra büszke egyének akik egy ilyen lobbinak nem
>>>>>>>>>>> szólnak be csak
>>>>>>>>>>> nekem.
>>>>>>>>>>> Hogy tudnak tükörbe nézni vajon?
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Pláne a leendő orvos esetén égés, amit tett.
>>>>>>>>>>> Ezzel tökéletesen bizonyította mekkora rakás szar csak, ember
>>>>>>>>>>> helyett. Úgy tűnik nem csak szándékos baleset okozásra képes,
>>>>>>>>>>> cigányok ellen
>>>>>>>>>> ...
>>>>>>> 
>>>>>>>> hanem bármire.
>>>>>>>>>>> Hozzá képest azt hiszem egy tökeletesség vagyok, sőt hozzá
>>>>>>>>>>> képest még hobbilobbi is az!
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> ----
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Amúgy meg nem az legény aki üt, hanem aki állja.
>>>>>>>>>>> (hobbilobbi örjöngését pl. napok óta tűröm)
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Nem hiszem, hogy nekem kellene szégyellnem magam...azért ami
>>>>>>>>>>> itt
>>>>>>>>>> folyik.
>>>>>>> 
>>>>>>>> Hanem azoknak, akik csak nekem szólnak be.
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> 2016. február 14. 11:02 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Én nem tettem semmiféle esküvést, mert nem tartom trollnak
>>>>>>>>>>> KJ-t.
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> Sőt, akkoriban írtam is egy e-mailt a kirekesztésről, de
>>>>>>>>>>>> inkább nem küldtem el.
>>>>>>>>>>>> Minden esetre nem őt védem, mindenkinek be kell tartania az
>>>>>>>>>>> együttélés
>>>>>>> 
>>>>>>>> minimális feltételeit, ha nem akarja, hogy kirekesszék. De
>>>>>>>>>>>> mégsem jó
>>>>>>>>>>> dolog
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> a kirekesztés, szóval itt maga a helyzet romlott meg, de
>>>>>>>>>>>> nagyon.
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> 2016.02.14. 10:45 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> Nincs még pár hete, hogy mindenki szent esküvést tett, hogy
>>>>>>>>>>>> nem eteti
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> a trollt. Úgy látszik, egyelőre mégis a troll áll
>>>>>>>>>>>>> nyerésre... :-(
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2016. február 14. 10:17):
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> De érdekes, hajszál pontosan ezt akartam írni!
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>> Most már ezeknek a hozzászólásoknak pár százaléka az
>>>>>>>>>>>>>> érdemi
>>>>>>>>>>>>> információ, a  többi mind a szenyózás. Higgyétek el, hogy a
>>>>>>>>>>>>> közösség nagyrésze úgy is
>>>>>>>>>> le
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> tudja vonni a következtetéseket a valaki megnyilvánulásiról,
>>>>>>>>>>>> ha egy
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> másik
>>>>>>>>>>> valaki nem jelöli meg minden alkalommal vérvörös
>>>>>>>>>>>> szövegkiemelővel.
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>> 2016.02.14. 9:01 keltezéssel, Imre Kormos írta:
>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>> Nem lehetne abbahagyni egymás lehülyézgetését!
>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>> Kérem!
>>>>>>>>>>>>>>> Ki
>>>>>>>>>>>>>>> 2016. febr. 14. de. 1:01 ezt írta ("hobilobi at gmail.com"
>>>>>>>>>>>>>>> <hobilobi at gmail.com
>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>> ):
>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> Látom a felsőfokú képzéshez sincs semmi lövésed, csak
>>>>>>>>>>>>>>>> járatod a szádat, a
>>>>>>>>>>>>>>>> sok hülyeségeddel.
>>>>>>>>>>>>>>>> Az egyetem után még szakvizsgát is kell tenni e az
>>>>>>>>>>>>>>>> orvosnak, hogy
>>>>>>>>>>>>>>> az
>>>>>>>>>> olyan
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> hülyéket mint te vagy
>>>>>>>>>>>>>>>> nehogy rossz terápiával akarjanak gyógyítani, és még
>>>>>>>>>>>>>>>> hülyébbet csináljanak
>>>>>>>>>>>>>>>> belőled.
>>>>>>>>>>>>>>>> Habár azt már úgyse tudnának, még ha akarnák se. Annál
>>>>>>>>>>>>>>>> lejjebb
>>>>>>>>>>>>>>> már
>>>>>>> 
>>>>>>>> nincs,
>>>>>>>>>>>>>>>> ahol te vagy.
>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> István
>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> 2016.02.13. 17:20 keltezéssel, lista mail írta:
>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> Azért az kínos, ha a végzéshez közeli hallgató, nem
>>>>>>>>>>>>>>>> tekinthető a
>>>>>>>>>>>>>>> tudása
>>>>>>>>>>> alapján orvosnak.
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> Akkor minek is járt az egyetemre annyit?
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> Másfelől, ha a végzősök nem tülekednek az ilyen
>>>>>>>>>>>>>>>>> gyakorlati-tapasztalati
>>>>>>>>>>>>>>>>> lehetőségekért az még kínosabb... rájuk nézve.
>>>>>>>>>>>>>>>>> Pláne pont az SBO esetén, ami ugye az egyik legjobb
>>>>>>>>>>>>>>>>> hely a
>>>>>>>>>>>>>>>> gyakorlati
>>>>>>>>>>> szakmai-emberi fejlődésre.
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> 2016. február 13. 16:36 Xorn írta,
>>>>>>>>>>>>>>>>> <toth.endre at gmail.com>:
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> Nyilván nem jó, mert orvos kellene oda. De nincs, hát
>>>>>>>>>>>>>>>>> próbálnak
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> legalább valami orvos-szerűt oda szerezni maguknak.
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2016. február 13.
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 16:16):
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> És most akkor ez jó, vagy nem? Mert nekem kissé
>>>>>>>>>>>>>>>>>> gyanús.
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 2016.02.13. 14:52 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> igen .
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> bye
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dexter
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 2016. február 13. 12:52 Acs Gabor írta,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Jó, az SBO-t még értettem, de a többit nem.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Orvostanhallgató,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> tehát
>>>>>>>>>>> orvosnak tanuló egyetemista?
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Gábor
> 



More information about the Elektro-etc mailing list