[elektro-etc] Tanárok -orvosok

Arnold Füzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Feb 14 21:40:34 CET 2016


Pontosan!

Arnold
Sent from my iPhone

> On 14 Feb 2016, at 19:04, lista mail <jappofan at gmail.com> wrote:
> 
> HJózsi kezdte (vállatan libsi) Arnolddal szemben konkrétan és aztán tovább.
> Ez volt a történeti sorrend.
> 
> Lásd archívum....
> 
> 
> 
> 
> 2016. február 14. 18:59 Skandar Graun írta, <sgraun at gmail.com>:
> 
>> Jó duma... de sajnos egymás vállát veregető cikkből se volt feltéve túl
>> sok... pont azért, mert ezek a cikkek pont az ő túlzásba vitt
>> lelkesedésének ellensúlyozására vannak megosztva.
>> Pontosan tudom az itteni hozzászólásaidból, hogy te is a kormány működését
>> éltető oldalhoz tartozol, csak kissé visszafogottabban, nem mész bele
>> teljesen reménytelen vitákba... egyedül.
>> Úgyhogy nem csodálkozom rajta, hogy te is próbálod védeni a védhetetlent.
>> Ezzel nincs is probléma, míg érvek csapnak össze... de amikor valaki
>> elkezdi a másik szellemi képességeit minősíteni, egyre durvábban és
>> magasabb hőfokon, akkor érthető, hogy előbb-utóbb a másik oldal is
>> visszavág. De számodra sem mond semmit a "ne etesd a trollt" kitétel, a
>> múltkor ünnepeltétek, hogy mennyire megijedtünk, mert már vissza sem
>> válaszolunk a szocialista brigádnaplóba illő pártpropaganda linkekre...
>> talán épp emiatt kezdődött újra a visszaválaszolgatás.
>> Persze, én is ballibsi söpredék vagyok, negatív IQ-val... Sorostól meg
>> kaptam a napidíjat, hogy kimenjek a pedagógustüntetésre... de már
>> megszoktam a jelzőket.
>> 
>> 2016. február 14. 18:51 Arnold Füzesi írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com
>>> :
>> 
>>> Nem volt akit utni lehet, egymas hatat veregetesbol nem lesz balhe...
>>> 
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>> 
>>>> On 14 Feb 2016, at 18:44, Skandar Graun <sgraun at gmail.com> wrote:
>>>> 
>>>> Volt két hét, amíg KJ távolmaradt a listától... csak azt nézd meg,
>> addig
>>>> hogy osztotta az észt a "ballibsi csürhe"...
>>>> Aztán revideáld a nézőpontodat.
>>>> 
>>>> 2016. február 14. 18:21 Arnold Füzesi írta, <
>>> arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>>>> 
>>>>> Naaa!
>>>>> 
>>>>> Ezt a stilust ami kivaltja itt a balhet azok a magukat liberalisnak
>> stb
>>>>> vallok kezdtek, akik eroszakos (vö: liberalis) undorito stilusban
>>> nyomjak
>>>>> nagyon regota.  Miota fidesz van piszok hangosak lettek, es nem turnek
>>>>> ellentmondast. Akcio reakcio. Aztan csodalkoznak ha hasonlo stilusban
>>>>> adjonisten fogadjisten alapon megkapjak.
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> Arnold
>>>>> Sent from my iPhone
>>>>> 
>>>>>> On 14 Feb 2016, at 16:49, Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> wrote:
>>>>>> 
>>>>>> Naaa. Ez a hobbilobbi vagy ki a fene talán még megsem született,
>> amikor
>>>>> te
>>>>>> már zsinórban hülyéztél meg libsiztél itt mindenkit, aki a legkisebb
>>>>>> mértékben nem értett egyet a Viktorékkal.
>>>>>> Ki
>>>>>> 2016. febr. 14. du. 2:00 ezt írta ("lista mail" <jappofan at gmail.com
>>> ):
>>>>>> 
>>>>>>> Azért ezt nem kéne figyelmen kívül hagyni, hogy melyik oldal kezdte
>> a
>>>>>>> balhét... réges-rég.
>>>>>>> 
>>>>>>> Az archívum remekül mutatja, kik ütöttek először és kit.
>>>>>>> 
>>>>>>> Ahogy azt is mutatja, hogy meddig tűrtem.
>>>>>>> Ahogy azt is mutatja, hogy eleinte csak szelíden küzdöttem.
>>>>>>> 
>>>>>>> Ahogy azt is mutatja, hogy a szelídséget látva összeállt a csaholó
>>>>> falka...
>>>>>>> ...és mára már az a falka baja, hogy az áldozat védekezik, ahogy
>> tud.
>>>>>>> 
>>>>>>> Sőt a geci áldozat újabban még támadni is mer.
>>>>>>> Ez azért mindennek teteje...ugye?!
>>>>>>> Akkor öljük, már meg végre....
>>>>>>> 
>>>>>>> Itt tart most a libsi lista oldala velem szemben.
>>>>>>> Ami szégyen rájuk nézve.
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> 2016. február 14. 12:45 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>> 
>>>>>>>> Azért azt vedd észre, hogy az esetedben nem egyszerűen
>>>>>>>> véleménykülönbségről van szó, hanem igencsak radikálisan a libsik
>>>>>>> általános
>>>>>>>> lehülyézéséről, illetve azt is elmagyaráztad, hogy ez egy
>>>>>>> törvényszerűség,
>>>>>>>> hogy a másik véleményen lévők el kell kussoltatni, eltüntetni. Így
>>> most
>>>>>>> itt
>>>>>>>> kicsiben a libsinek mondott oldal csinálja meg azt veled, a
>> számukra
>>>>> nem
>>>>>>>> kívánatos elemmel, amit pár hónapja helyes módszerként érveltél
>> itt a
>>>>>>>> levlistán.
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Ami ellen akkor én felszólaltam, hogy nem helyes, ami miatt én
>>> minimum
>>>>>>>> széplelkű életképtelen naivnak számítottam akkor.
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Most arról nem beszélve, hogy itt nem egyszerűen a
>> véleménykülönbség
>>>>>>> okán,
>>>>>>>> tehát ideológiai okból folyik az a pusztítás, amit annak idején
>>>>>>>> helyeseltél, hanem valódi háborút nyitottál, aminek most egy eléggé
>>>>>>> mocskos
>>>>>>>> állapot az eredménye. Tehát igazolva látom, hogy ez a technológia
>>>>> káros,
>>>>>>> el
>>>>>>>> sem kellett volna kezdeni.
>>>>>>>> 
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>> 
>>>>>>>> 2016.02.14. 12:38 keltezéssel, lista mail írta:
>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Mégis miben megyek szembe?
>>>>>>>>> Amiért anyázni kell, zakkantnak nevezni, stb.
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Mi a bűnöm?
>>>>>>>>> Hogy nem bal-libsi szemmel nézem a világot...? mint ti.
>>>>>>>>> És ennek hangot merek adni a szólás szabadságért küzdő libsik
>>>>> listáján.
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Vegyétek már észre magatokat végre.
>>>>>>>>> Libsiként éppen a szólás szabadságot tiporjátok lábbal.
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> A fületeket bezárjátok, az egyént kiközösítitek, örültnek
>> nevezitek.
>>>>>>>>> Csak mert más a nézőpontja-véleménye.
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Hát milyen liberálisok vagytok ti?
>>>>>>>>> Sőt milyen emberek egyáltalán?!
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 2016. február 14. 12:01 Skandar Graun írta, <sgraun at gmail.com>:
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Útinform:
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> - Kedves úton kezlekedők, óvatosan az M5 Kecskemét felé vezető
>>>>> oldalán,
>>>>>>>>>> egy
>>>>>>>>>> autós szembe megy a forgalommal.
>>>>>>>>>> Autóban:
>>>>>>>>>> - Egy??? Mindenki!!!
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> 2016. február 14. 11:50 lista mail írta, <jappofan at gmail.com>:
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> A kiközösítés falka módszer és azokra nézve kínos, akik részt
>>> vesznek
>>>>>>>>>>> benne...
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Liberálisnak hazudott alapállás esetén pláne kínos.
>>>>>>>>>>> Igazság bajnokok esetén pedig ultra kínos, sőt égés.
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Mert csak szar alakok vesznek részt ilyesmiben... amit pl. lobbi
>>> és
>>>>>>>>>> követői
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> művelnek most éppen.
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Azok a magukra büszke egyének akik egy ilyen lobbinak nem
>> szólnak
>>> be
>>>>>>>>>>> csak
>>>>>>>>>>> nekem.
>>>>>>>>>>> Hogy tudnak tükörbe nézni vajon?
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Pláne a leendő orvos esetén égés, amit tett.
>>>>>>>>>>> Ezzel tökéletesen bizonyította mekkora rakás szar csak, ember
>>>>> helyett.
>>>>>>>>>>> Úgy tűnik nem csak szándékos baleset okozásra képes, cigányok
>>> ellen
>>>>>>> ...
>>>>>>>>>>> hanem bármire.
>>>>>>>>>>> Hozzá képest azt hiszem egy tökeletesség vagyok, sőt hozzá
>> képest
>>>>> még
>>>>>>>>>>> hobbilobbi is az!
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> ----
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Amúgy meg nem az legény aki üt, hanem aki állja.
>>>>>>>>>>> (hobbilobbi örjöngését pl. napok óta tűröm)
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Nem hiszem, hogy nekem kellene szégyellnem magam...azért ami itt
>>>>>>> folyik.
>>>>>>>>>>> Hanem azoknak, akik csak nekem szólnak be.
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> 2016. február 14. 11:02 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Én nem tettem semmiféle esküvést, mert nem tartom trollnak KJ-t.
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> Sőt, akkoriban írtam is egy e-mailt a kirekesztésről, de inkább
>>> nem
>>>>>>>>>>>> küldtem el.
>>>>>>>>>>>> Minden esetre nem őt védem, mindenkinek be kell tartania az
>>>>>>> együttélés
>>>>>>>>>>>> minimális feltételeit, ha nem akarja, hogy kirekesszék. De
>> mégsem
>>>>>>>>>>>>>>>> dolog
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> a kirekesztés, szóval itt maga a helyzet romlott meg, de
>> nagyon.
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> 2016.02.14. 10:45 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> Nincs még pár hete, hogy mindenki szent esküvést tett, hogy nem
>>>>> eteti
>>>>>>>>>>>>> a trollt. Úgy látszik, egyelőre mégis a troll áll nyerésre...
>>> :-(
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2016. február 14. 10:17):
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> De érdekes, hajszál pontosan ezt akartam írni!
>>>>>>>>>>>>>> Most már ezeknek a hozzászólásoknak pár százaléka az érdemi
>>>>>>>>>>>>> információ, a
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> többi mind a szenyózás. Higgyétek el, hogy a közösség nagyrésze
>>> úgy
>>>>>>>>>>>>> is
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> le
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> tudja vonni a következtetéseket a valaki megnyilvánulásiról, ha
>>> egy
>>>>>>>>>>>>> másik
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> valaki nem jelöli meg minden alkalommal vérvörös
>>> szövegkiemelővel.
>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>> 2016.02.14. 9:01 keltezéssel, Imre Kormos írta:
>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>> Nem lehetne abbahagyni egymás  lehülyézgetését!
>>>>>>>>>>>>>>> Kérem!
>>>>>>>>>>>>>>> Ki
>>>>>>>>>>>>>>> 2016. febr. 14. de. 1:01 ezt írta ("hobilobi at gmail.com"
>>>>>>>>>>>>>>> <hobilobi at gmail.com
>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>> ):
>>>>>>>>>>>>>>>> Látom a felsőfokú képzéshez sincs semmi lövésed, csak
>>> járatod a
>>>>>>>>>>>>>>>> szádat, a
>>>>>>>>>>>>>>>> sok hülyeségeddel.
>>>>>>>>>>>>>>>> Az egyetem után még szakvizsgát is kell tenni e az
>> orvosnak,
>>>>> hogy
>>>>>>>>>>>>>>> az
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> olyan
>>>>>>>>>>>>>>>> hülyéket mint te vagy
>>>>>>>>>>>>>>>> nehogy rossz terápiával akarjanak gyógyítani, és még
>>> hülyébbet
>>>>>>>>>>>>>>>> csináljanak
>>>>>>>>>>>>>>>> belőled.
>>>>>>>>>>>>>>>> Habár azt már úgyse tudnának, még ha akarnák se. Annál
>>> lejjebb
>>>>>>> már
>>>>>>>>>>>>>>>> nincs,
>>>>>>>>>>>>>>>> ahol te vagy.
>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> István
>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> 2016.02.13. 17:20 keltezéssel, lista mail írta:
>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> Azért az kínos, ha a végzéshez közeli hallgató, nem
>>> tekinthető
>>>>> a
>>>>>>>>>>>>>>> tudása
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> alapján orvosnak.
>>>>>>>>>>>>>>>>> Akkor minek is járt az egyetemre annyit?
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> Másfelől, ha a végzősök nem tülekednek az ilyen
>>>>>>>>>>>>>>>>> gyakorlati-tapasztalati
>>>>>>>>>>>>>>>>> lehetőségekért az még kínosabb... rájuk nézve.
>>>>>>>>>>>>>>>>> Pláne pont az SBO esetén, ami ugye az egyik legjobb hely a
>>>>>>>>>>>>>>>> gyakorlati
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> szakmai-emberi fejlődésre.
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> 2016. február 13. 16:36 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com
>>> :
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> Nyilván nem jó, mert orvos kellene oda. De nincs, hát
>>>>> próbálnak
>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>> legalább valami orvos-szerűt oda szerezni maguknak.
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2016. február 13.
>>> 16:16):
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> És most akkor ez jó, vagy nem? Mert nekem kissé gyanús.
>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 2016.02.13. 14:52 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> igen .
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> bye
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dexter
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 2016. február 13. 12:52 Acs Gabor írta, <
>> levlista at e8e.eu
>>>> :
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Jó, az SBO-t még értettem, de a többit nem.
>>>>> Orvostanhallgató,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> tehát
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> orvosnak tanuló egyetemista?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Gábor
>> 



More information about the Elektro-etc mailing list