[elektro-etc] Kémény

Jozsef Valkai vjozsef at valkai.net
Tue Feb 2 18:26:55 CET 2016


Dehonnem. Egy tanfilyam kell es asszem vegzettseg de nem szakmai.

--
Valkai Jozsef
+36703628147
vjozsef at valkai.net
(Mobilról küldve)
2016. febr. 2. du. 5:25 ezt írta ("lista mail" <jappofan at gmail.com>):

> Le kell váltani... ideje van, úgy tűnik.
>
> ----
>
> Ahhoz, hogy valaki KK legyen nem kell semmilyen képzettség, mivel >>
> választott tisztség viselő.
> Ergo akár te is lehetsz.... ennyi lakásnál már számottevő pénz jár érte,
> tipikusan :-)
>
> KK-ként MINDEN akció a hatáskörödbe kerül.
>
> KK-t cserélni nem nagy kihívás, némi "politikai" előkészítő munkával menni
> szokott.
>
> ----
>
> Ha mellé a társasház kezelést is vállalod, mint feladatot, ÜZLETSZERŰEN
> nyújtott
> szolgáltatásként  (tehát nem KK-ként, hanem vállalkozóként), akkor már
> vannak képesítési előírások is.
>
> De KK-ként szabad a gazda, hogy
> - magad szerzel képzettséget és ellátod
> - vagy megbízol valakit, ainek van ilyen
>
> Azaz nem szükségszerű,  hogy a KK és társasházkezelő az AZONOS személy
> legyen.
> Saját meglátásom szerint a gyakorlatban inkább hátrány is, ha azonos
> személy a kettő.
> Túl sok "hatalom" hatáskör kerül egy kézbe.
> A pénzről való döntés és az elköltés módjáról való döntés is... ami gond
> tud lenni.
> E szempontból jobb, ha két funkció két személy.
>
> -----
>
> Anyámék pl. a 3. KK-t cserélik 2 év alatt
> Az első ilyen lett mint tiétek az évek során.
>
> A második bevált, de elment gyesre és lemondott.
>
> A 3. túl sok házat (tucatnyit) vállalt, hanyagolja a dolgokat, lemondatják
> éppen.
>
> Szóval KK-k/kezelők jönnek-mennek, ha a ház úgy akarja.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> 2016. február 2. 16:45 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>
> > Ebben nincs is kétségem. De gondoltam, megpróbálom. Ha a hivatal azt
> > mondta volna, semmi közöm hozzá, azt simán tudomásul veszem.
> >
> > A közgyűlésen nincs nagyon mit tenni, a nyuggersereg menthetetlenül
> hülye.
> > Ott a közgyűlésen már nem lehet tájékozódni, mert ők sietnek haza,
> kezdődik
> > a sorozat, vagy mittudomén miért. Sorra szavazzák meg az 5-10 milliós
> > projekteket mindenféle tájékozódás nélkül, csak mert a főnök azt mondta.
> A
> > főnök meg főállását tekintve építési vállalkozó...
> >
> > Most annyit lehet tudni, hogy valami határozat jött kémény ügyben,
> > bizonyos kémények állagával van valami. Az pedig nem mindegy, hogy most 3
> > kéményt kellene kivakolni, vagy 30-at újraépíteni.
> > Szerzett egy árajánlatot kéménybélelésről, az 70 millió. Ezt állította
> > szembe a 10 milliós villanybojler-felszereléssel.
> > Ezt a 70 milliós ajánlatot még tavaly ott röptében a közgyűlésen
> > megnéztem, a pénz jelentős részét kb. 100 darab Bosch kondenzációs
> > vízmelegítő, ahhoz Fi relé felszerelése a lakásokba, csappantyúk
> > felszerelése stb. tette ki, ami szerintem a tulajdonosok saját dolga
> lenne.
> > Még az sem biztos, hogy a kémények bélelése társasházi feladat.
> > A villanybojlerek szintén a bojler maga, villanyszerelés stb. amiből erős
> > a gyanúm, hogy valaki nagyon jól fog járni. A többség leszavazta tavaly
> ezt
> > a verziót, mégis ott virít az idei költségvetésben.
> >
> > Gábor
> >
> > 2016.02.02. 16:11 keltezéssel, lista mail írta:
> >
> >> Nade mi a gátja annak, hogy a KK megmutassa az alap
> jegyzőkönyvet/iratot?
> >> Legkésőbb a gyűlésen úgyis meg kell tennie...
> >>
> >> ---
> >>
> >> Lássuk be a lovon fordítva ülés esete, hogy egy a HÁZNÁL meglévő infót a
> >> hivatalon kell keresni.
> >> Ebből adódik a nyűg is... nem a hivatal tehet róla.
> >>
> >> Még az is kétséges, hogy jogszerűen eljárhatsz-e a hivatalnál.
> >> Hisz az ügyfél a: TÁRSASHÁZ és nem ÁG
> >>
> >> A társasház nevében pedig a KK jár(hat) el jelenleg, nem te.
> >> Van meghatalmazásod a társasháztól?
> >>
> >>
> >> A hivatal szemszögéből te nem vagy jogosult semmire az ügyben, szerintem
> >> Mivel ez egy TÁRSASHÁZ<>HIVATAL ügy.
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >> 2016. február 2. 15:59 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> >>
> >> Pont az volt a tervem, arra akartam felkészülni, és ezért hívtam a
> >>> Katasztrófavédelmet, akiktől a határozat jött. Az pattintott a
> >>> főkétüszhöz,
> >>> arra meg most így nincs egy hónapom, hogy velük bohóckodjak.
> >>>
> >>> Gábor
> >>>
> >>> 2016.02.02. 15:55 keltezéssel, lista mail írta:
> >>>
> >>> Az a lakógyűlésre tartozik... az dönt.
> >>>>
> >>>> Ott kell fellépni.
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2016. február 2. 14:07 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> >>>>
> >>>> Akkor mi van, ha nyilvánvalóan sunnyog a KK?
> >>>>
> >>>>>
> >>>>> Gábor
> >>>>>
> >>>>> 2016.02.02. 13:59 keltezéssel, lista mail írta:
> >>>>>
> >>>>> A dedikált emberek a "szakik" ők babusgatják az ügyfelet... a
> >>>>> marhaságait
> >>>>>
> >>>>>> kezelik és szűrik a dolgokat.
> >>>>>>
> >>>>>> A konkrét esetedben a kérdésedre (mi a gond) az első válaszadó hely
> a:
> >>>>>> közös képviselő.
> >>>>>> Sőt ügyintézni is ő tud CSAK.
> >>>>>>
> >>>>>> Mivel rá testáltátok a jogkört.
> >>>>>> Rendes ügyintéző ezt közli is: kérdezze meg közös a képviselőt.
> >>>>>> A ház ügyeit ő intézi nálunk...
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> 2016. február 2. 11:07 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> >>>>>>
> >>>>>> Egy ekkora szervezetnek nem fussa 1-2 dedikált emberre, akik ott
> >>>>>> ülnek,
> >>>>>> és
> >>>>>>
> >>>>>> segítik a pácienseket?
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> Gábor
> >>>>>>>
> >>>>>>> 2016.02.02. 11:04 keltezéssel, Topybear írta:
> >>>>>>>
> >>>>>>> On 2016.02.02. 10:52, Imre Kormos wrote:
> >>>>>>>
> >>>>>>> Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> amit csinál éppen.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> No de itt az egyik eset kizárja a másikat. Ha sok az ügyfél,
> >>>>>>>>>> kevés a
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> heti 5
> >>>>>>>>> óra.
> >>>>>>>>> Ha az ügyfél kevés, akkor meg nem rángatnak ki percenként.
> >>>>>>>>> Ki
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Nem kell percenként, érkezhetnek kevesen is, csak "jó" ütemben
> kell
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> jönniük és agyonvágják egy ember munkaidejét.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>> Voltak erre kutatások és valami olyasmi jött ki, hogy egyetlen
> >>>>>>>> kérdéssel
> >>>>>>>> negyed órára tudsz kiütni valakit az éppen végzett (szellemi)
> >>>>>>>> munkájából.
> >>>>>>>> Ezért is szeretik a részleges feladatként végzett
> ügyfélszolgálatot
> >>>>>>>> meghatározott időszakokra koncentrálni a cégek. Meg ha az
> ügyintézők
> >>>>>>>> időnként ki is járnak (szemlézni, jegyzőkönyvezni, akármi...),
> akkor
> >>>>>>>> végképp csak az időszakos ügyfélfogadás működik.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Topy
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >
>


More information about the Elektro-etc mailing list