[elektro-etc] Kémény
lista mail
jappofan at gmail.com
Tue Feb 2 16:11:12 CET 2016
Nade mi a gátja annak, hogy a KK megmutassa az alap jegyzőkönyvet/iratot?
Legkésőbb a gyűlésen úgyis meg kell tennie...
---
Lássuk be a lovon fordítva ülés esete, hogy egy a HÁZNÁL meglévő infót a
hivatalon kell keresni.
Ebből adódik a nyűg is... nem a hivatal tehet róla.
Még az is kétséges, hogy jogszerűen eljárhatsz-e a hivatalnál.
Hisz az ügyfél a: TÁRSASHÁZ és nem ÁG
A társasház nevében pedig a KK jár(hat) el jelenleg, nem te.
Van meghatalmazásod a társasháztól?
A hivatal szemszögéből te nem vagy jogosult semmire az ügyben, szerintem
Mivel ez egy TÁRSASHÁZ<>HIVATAL ügy.
2016. február 2. 15:59 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> Pont az volt a tervem, arra akartam felkészülni, és ezért hívtam a
> Katasztrófavédelmet, akiktől a határozat jött. Az pattintott a főkétüszhöz,
> arra meg most így nincs egy hónapom, hogy velük bohóckodjak.
>
> Gábor
>
> 2016.02.02. 15:55 keltezéssel, lista mail írta:
>
>> Az a lakógyűlésre tartozik... az dönt.
>>
>> Ott kell fellépni.
>>
>>
>> 2016. február 2. 14:07 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>
>> Akkor mi van, ha nyilvánvalóan sunnyog a KK?
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2016.02.02. 13:59 keltezéssel, lista mail írta:
>>>
>>> A dedikált emberek a "szakik" ők babusgatják az ügyfelet... a marhaságait
>>>> kezelik és szűrik a dolgokat.
>>>>
>>>> A konkrét esetedben a kérdésedre (mi a gond) az első válaszadó hely a:
>>>> közös képviselő.
>>>> Sőt ügyintézni is ő tud CSAK.
>>>>
>>>> Mivel rá testáltátok a jogkört.
>>>> Rendes ügyintéző ezt közli is: kérdezze meg közös a képviselőt.
>>>> A ház ügyeit ő intézi nálunk...
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2016. február 2. 11:07 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>
>>>> Egy ekkora szervezetnek nem fussa 1-2 dedikált emberre, akik ott ülnek,
>>>> és
>>>>
>>>>> segítik a pácienseket?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>> 2016.02.02. 11:04 keltezéssel, Topybear írta:
>>>>>
>>>>> On 2016.02.02. 10:52, Imre Kormos wrote:
>>>>>
>>>>>> Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
>>>>>>
>>>>>>> amit csinál éppen.
>>>>>>>>
>>>>>>>> No de itt az egyik eset kizárja a másikat. Ha sok az ügyfél, kevés a
>>>>>>>>
>>>>>>> heti 5
>>>>>>> óra.
>>>>>>> Ha az ügyfél kevés, akkor meg nem rángatnak ki percenként.
>>>>>>> Ki
>>>>>>>
>>>>>>> Nem kell percenként, érkezhetnek kevesen is, csak "jó" ütemben kell
>>>>>>>
>>>>>>> jönniük és agyonvágják egy ember munkaidejét.
>>>>>> Voltak erre kutatások és valami olyasmi jött ki, hogy egyetlen
>>>>>> kérdéssel
>>>>>> negyed órára tudsz kiütni valakit az éppen végzett (szellemi)
>>>>>> munkájából.
>>>>>> Ezért is szeretik a részleges feladatként végzett ügyfélszolgálatot
>>>>>> meghatározott időszakokra koncentrálni a cégek. Meg ha az ügyintézők
>>>>>> időnként ki is járnak (szemlézni, jegyzőkönyvezni, akármi...), akkor
>>>>>> végképp csak az időszakos ügyfélfogadás működik.
>>>>>>
>>>>>> Topy
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list