[elektro-etc] Kémény
lista mail
jappofan at gmail.com
Tue Feb 2 16:02:59 CET 2016
A kellemes megoldás a középutas...
Meg kell keresni azt aki nem nyúl le, de benne van a brancsban.
Ha próbálkozik, akkor tudatni vele, hogy csak az extra lenyúlás nélkül övé
a meló.
Ha úgy nem kell neki, lesz másik akinek kell... gyakorlatilag mindig van
ilyen a kapcsolati hálóban.
2016. február 2. 15:08 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> Erről van szó! ez a bratyihálózat, kéz kezet most, aki pedig megpróbál
> ezzel a rendszerrel szemebe menni, azt fogják majd összevont erőkkel
> elintézni.
> Ugyanez megy politikai szinten is, és van, aki számára ez így jó,
> elfogadható. Mert hogy ilyen az emberiség működése, és nem harcolni kell
> ellene, hanem alkalmazkodni hozzá. Aki meg szembe akar menni vele, az naiv
> és balek.
>
> Sajnálom, akkor az vagyok. Pár hónapja adták át a villanyt a telkemen, nem
> voltam hajlandó kifizetni az állítólag erősen ajánlott kenőpénzeket. Így is
> megkaptam végül, igaz nem volt könnyű.
>
>
>
> Gábor
>
> 2016.02.02. 14:54 keltezéssel, Xorn írta:
>
>> Nekünk anno a szerelést végző gázos vállalta az ügyintézést 40 ezerért
>> a cirko beüzemeléséhez, hogy csókosan kiküldje a Gázművektől a
>> megfelelő szakembert ellenőrizni, hogy ne három hónapig tartson az
>> üzembehelyezés, hanem két hétig. Mit ád a jóisten, hát nem pont ő maga
>> volt a szakembró, akit a gázmű kiküldött ellenőrizni, hogy a szerelést
>> végző szaki jól végezte-e a munkáját?
>>
>> Abba bele sem merek gondolni, hogy ha nem ő csinálja, hanem valaki
>> más, vajon sikerült volna-e azóta (2006) elintézni az üzembehelyezést,
>> ill. hányszor kellett volna átépíttetni, mert így rossz, vagy úgy nem
>> jó, vagy amannak a szabványnak nem felel meg... :-(
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2016. február 2. 14:06):
>>
>>> Ez csak egy álomvilágban lenne igaz.
>>>
>>> Most láttam saját szememmel a nyáron, hogy hogyan nyúlta le a vállalkozó
>>> szellemű nőket az iparos százezrekkel, csak mert rábízták az ügyintézést.
>>> Nekem a kéményes szaki annak idején valami 400+ ezres ajánlatot adott,
>>> végül
>>> megcsináltam magam, még egy százasba sem került.
>>> Vagy az a használatbavételi procedúra, amikor a főkétüsz kiírt nekem egy
>>> kb.
>>> 300 ezres kéményellenőrzést, aztán addig vertem a nyálam, hogy megúsztam
>>> ingyen.
>>>
>>> De tudjál róla, hogy teljes ellentmondásban vagy most magaddal az
>>> önállóság,
>>> saját kezembe veszem az ügyem, ismerjek minden törvényt hozzáállás, és
>>> eközött, amit leírtál.
>>>
>>> Itt volt az építkezésem, az építész egyszerűen nem volt hajlandó intézni
>>> a
>>> dolgokat, akkor vettem saját kézbe. Hívtam másik statikust például, aki
>>> azzal kezdte, mekkora hülye az előző. De így van minden téren, egyik
>>> orvos
>>> ellent mond a másiknak, a hatóság azt se tudja, hogyan értse a törvényt,
>>> amit a másik hozott, és így tovább. De úgyis pontosan tudod.
>>>
>>> Sajnos nálunk a maszek orvostól a szerelőn át az ügyvédig mindenki abban
>>> a
>>> legjobb szakember, hogy minél több pénze legyen. Maga az ügy az
>>> huszadrangú
>>> kérdés.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2016.02.02. 13:51 keltezéssel, lista mail írta:
>>>
>>>> Soha nem növelte egyszer sem az árat, az hogy a "szaki" intézte az
>>>> ügyeimet.
>>>>
>>>> Ahogy a villany vagy víz/csatorna ügyekben sem.
>>>> Sem autó átíráskor, sem műszaki vizsgakor... nem bajlódok magam a
>>>> dologgal.
>>>> Sőt biztosítási ügyekben sem pl.
>>>>
>>>> Az ügyintézés is része a szaki feladatainak ezekben a témákban, benne
>>>> van
>>>> a
>>>> vállalási árban.
>>>> (egyébként akkor sem lesz olcsóbb, ha nem kéred a szolgáltatás ezen
>>>> részét,
>>>> sőt)
>>>>
>>>> Mert ez egy SZOLGÁLTATÁS az ezekkel foglalkozó szakik részéről, amivel
>>>> én
>>>> szoktam is élni.
>>>> ..és csak csodálkozom azokon akik, azt hiszik, hogy ők rutin és ismeret
>>>> nélkül olcsóbban/jobban megoldják.
>>>>
>>>> Avagy tudni kell, hogy mely ügyek vannak úgy kitalálva, hogy azt nem az
>>>> érintett maga szokta barkácsolni.
>>>>
>>>> ----------
>>>>
>>>> Szerintem kár szidni a bürökráciát ez ügyben.
>>>> Tapasztalják, hogy az ügyek zömét úgyis a rutinos, felkészülten ügyet
>>>> intéző szakik intézik náluk.
>>>> Akik tudják mi-merre-hányméter, nem kell külön ellenőrizni, hogy jó-e
>>>> amit
>>>> akarnak, stb.
>>>>
>>>> Ezeket, fogadják a munkaidő nagy részében.
>>>> Legszívesebben szóba sem állnának az egyéni próbálkozókkal.
>>>> (jobb is lenne tán)
>>>>
>>>> Azonban mivel vannak egyéni ügyintézők, hát kell valamennyi
>>>> ügyfélfogadási
>>>> idő, amikor bárki beeshet.
>>>>
>>>> pl. napelem terv+engedély ügyben sem jut eszembe a DÉMASZ-al bajlódni.
>>>> Pedig az is intézhető egyéniben is...
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2016. február 2. 10:28 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>
>>>> Ismét csak minősítgetéssel lehet bármihez is hozzászólni.
>>>>>
>>>>> Tudod mit? Az ilyen vélemények miatt működik olyan kiválóan ez a nagy
>>>>> büdös lehúzós kártyavár.
>>>>> Pont te szoktál az önállóság, öntudatosság mellett, dolgozgatás
>>>>> balfaszkodás ellen felszólalni. Ez a rendszer, hogy kihívsz egy
>>>>> tervezőt,
>>>>> vagy kéményest, rögtön fél milkáról indul a számláló, pont az ilyen
>>>>> nagymenő, lusta hozzáállásnak köszönhető. Kéz kezet mos, mindenki jól
>>>>> jár,
>>>>> a Főkétüsz bunkósága a tervezők és a szakik megélhetésének kulcsa. Ezt
>>>>> csak
>>>>> megágyazza, hogy ha a Katasztrófavédelem, meg az Önkormányzat olyan
>>>>> emberekkel van feltöltve, akiknek elemi szinten sincsenek fogalmaik a
>>>>> kéményekről.
>>>>>
>>>>> Nem ügyfélszolgálati időben intézik. smiley. Hát ez tényleg kurvára
>>>>> vicces, hogy nekik van hátsó bejárat, és aki nem akar ezeknek tejelni,
>>>>> az
>>>>> a
>>>>> balek, és csak szopjon, megérdemli. Csodálatos.
>>>>>
>>>>> Ha az ilyen rendszerekkel elégedett vagy, és jól szórakozol azokon,
>>>>> akik
>>>>> rendesen intéznék az ügyeiket, és jó sok van ilyen gondolkodásúból a mi
>>>>> országunkban, értem is, miért így mennek a dolgok.
>>>>>
>>>>> Ja, persze, tudom, ha beállunk szépen vigyorogva ezeknek a seggarcoknak
>>>>> tolni a szekerét, azzal a saját nyugalmunkat, békességünket, egyszóval
>>>>> jólétünket biztosítjuk, halleluja!
>>>>>
>>>>> Részemről csak egy újabb strigula a listán, hogy el ne felejtsem, miért
>>>>> kell a lehető legmesszebb menekülni ebből a büdös, rohadó posványból.
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>> 2016.02.02. 10:14 keltezéssel, lista mail írta:
>>>>>
>>>>> Ahogy az imént PI rámutatott...
>>>>>>
>>>>>> Nem a "lakosság"-nak kéne oda bemászkálni, hanem a bejáratott
>>>>>> szakinak.
>>>>>>
>>>>>> A kémény ügyeket két szaki intézi
>>>>>> - a kéményépítő-javító cég embere
>>>>>> - a tervező
>>>>>>
>>>>>> Még emberrel nem találkoztam, aki maga intézte volna, mert minek?!
>>>>>> Önkínzásnak...?
>>>>>>
>>>>>> A szakik viszont nem ügyfélszolgálati időben intézik :-)
>>>>>>
>>>>>> Az ügyfélszolgálat az önkínzó balekoknak van.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2016. február 2. 9:46 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>>>>>>
>>>>>> Nálunk is az van, hogy naponta d.e. és d.u. 1-1 órát "tart nyitva" a
>>>>>>
>>>>>>> HR, pedig ott vannak hatan-nyolcan egyfolytában. Olyankor is csak az
>>>>>>> egyikük ül ki a bejárat melletti asztalhoz, és akkor neki csak az a
>>>>>>> dolga, hogy fogadja a dolgozókat.
>>>>>>>
>>>>>>> Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
>>>>>>> amit csinál éppen. Ugyanakkor a heti 5 óra egy kétmilliós városhoz...
>>>>>>> Enyhén szólva röhejesnek tartom, bár csak érzésre, mivel konkrét
>>>>>>> infóm
>>>>>>> nincs róla, hogy hányan próbálnának ügyintézni. Abból kiindulva, hogy
>>>>>>> annak idején a lakásfelújításkor nekünk mit kellett a kéményészek
>>>>>>> után
>>>>>>> szaladgálni, és hogy úgy sikerült két hét alatt három vizitből
>>>>>>> megúszni, hogy volt ott egy jó ismerős, aki beajánlott a megfelelő
>>>>>>> embernek, nem gondolom, hogy a heti 5 óra ne lenne csúcsra járatva,
>>>>>>> és
>>>>>>> ne kellene bőven több.
>>>>>>>
>>>>>>> Best regards,
>>>>>>> Andy
>>>>>>>
>>>>>>> Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. február 2. 9:07):
>>>>>>>
>>>>>>> Ráadásul: heti 5 órát dolgoznak az ügyfélszolgálatosok? Biztosan nem.
>>>>>>>> Gondolom van más dolguk egyébként, csak "mellékes" tevékenység az
>>>>>>>> ügyfélszolgálat. Tehát ott vannak napi 8 órát.
>>>>>>>> Ha így van, miért nem lehet folyamatosan nyitva? Ha becsenget
>>>>>>>> valaki,
>>>>>>>> odajön egy lány és ha végzett, megy vissza a dolgára.
>>>>>>>> Ki
>>>>>>>> 2016. febr. 1. du. 4:55 ezt írta ("Acs Gabor" <levlista at e8e.eu>):
>>>>>>>>
>>>>>>>> A kétmilliós városban?
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2016.02.01. 16:39 keltezéssel, lista mail írta:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Az ügyfelek számát tekintve elég.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2016. február 1. 15:08 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> HEheheheee, ezen a nyitvatartason jot rohogtem. :D
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>>> Valkai Jozsef
>>>>>>>>>>> +36 70 36 28 147
>>>>>>>>>>> vjozsef at valkai.net
>>>>>>>>>>> lat: +47.30.43.94
>>>>>>>>>>> lon: +19.9.9.39
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 2016. február 1. 14:56 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Felhívom a figyelmet a Főkétüsz ügyfélszolgálat weboldalra.
>>>>>>>>>>> Minden
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> létező
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> kirendeltségnek egy közös telefonszáma van, azt felhívod,
>>>>>>>> nyomkodod a
>>>>>>>>
>>>>>>>>> menüpontokat, ha szerencséd van, találsz olyat, amit humanoid vesz
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> fel.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Az
>>>>>>>>
>>>>>>>>> azt mondja, kapcsolja a kirendeltséget, ott párat csörög a telefon,
>>>>>>>>>>> nem
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> veszik fel, és bont a vonal.
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Ez pedig az ügyfélfogadási rend:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> *Kirendeltségek félfogadási rendje:*
>>>>>>>>>>>> Hétfő: 14.00-15.00
>>>>>>>>>>>> Kedd: 7.00-9.00
>>>>>>>>>>>> Csütörtök: 7.00-9.00
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> http://kemenysepro.hu/szolgaltatasok/ugyfelkapcsolat/kirendeltsegek/
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Kafka összetenné a két kezét egy ilyen témáért, ami nálunk
>>>>>>>>>>>> teljesen
>>>>>>>>>>>> mindennapos.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Tudom, tudom, nem illik problémákról írni, mert akkor rögtön
>>>>>>>>>>>> búvalbaszott
>>>>>>>>>>>> pesszimista szerencsétlen vagy. Így azt nem írom, hogy ez jó-e
>>>>>>>>>>>> így,
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> vagy
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> rossz, mindenki el tudja dönteni maga.
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> 2016.02.01. 14:47 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Irj egy levelet nekik termeszetesen tertivevennyel hogy
>>>>>>>>>>>> gazdagitsuk
>>>>>>>>>>>> a
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> postat es talan valaszolnak 30 napon belul. Na az lesz hivatalos
>>>>>>>>>>>>> allasfoglalas.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Az ilyen "nem tudom" tipusu telefonbeszelgetesek alt. azt
>>>>>>>>>>>>> jelentik
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> hogy
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "hagyja ma, szarok bele".
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list