[elektro-etc] http://propeller.hu/itthon/3209816-igy-tamad-meg-egy-autos-egy-szabalyosan-kozlekedo

lista mail jappofan at gmail.com
Sun Apr 17 22:16:13 CEST 2016


De legalább a kerékpáros megmondó emberek agyi-emberi minőségéről alkotott
képet megerősítette.
1000X többet ártott a bicikliseknek, mint az autós az autósoknak.
Tarlós hálás lehet neki! hogy ekkora média szakmai balfácán.



2016. április 17. 21:34 Topybear írta, <topybear at gmail.com>:

> On 2016.04.17. 17:29, lista mail wrote:
>
>> 2016. április 17. 16:37 Ábrahám Gábor írta, <agabor2 at freemail.hu>:
>>
>> A Margit híd teljes hosszán 40 km/h-s sebességkorlátozás van,
>>> a törésben 30 km/h. Szinte nem is kéne a kerékpárosokat megelőzni,
>>> ha nem 60-al mennének az autók.
>>>
>>>
>> A bicajosok meg LEGINKÁBB 10-15-20-al.... azaz 2X-3x LASSABAN.
>> .
>>
>> Tapasztalat: ha ott akkora a dugó, hogy nem tudja kikerülni a bringát
> akkor felesleges rohannia, a híd végénél vagy a kanyarban úgyis fennakad a
> lámpán/várakozókon.
> És ez a legtöbb helyen megáll Budapesten.
> Én a "feladat" függvényében használom a bringát, autót, BKV-t. Nagyon
> sokat javult a morál az utóbbi években, igenis tudunk együtt közlekedni
> bringások, autósok, motorosok, gyalogosok. Aki bringán hülye, az autóval is
> az, gyalog is az és ez bármilyen irányú kombinációban igaz.
> Komolyabb konfliktusok akkor vannak, ha - mint a videón is látható - két
> túlméretes egó találkozik.
> Pl kíváncsi lennék mi volt a célja a riporternek, mikor utána ment.
> Gondolta, majd azt mondja neki az autós, hogy bocs, igazad van, f.sz
> voltam? Tudatosan húzta rá az autót, nem kell figyelmeztetni, hogy
> életveszélyes. Megváltozni meg úgysem fog ettől.
> Ellenben a nézettséget, a klikkek számát emeli, szítja a konfliktust...
>
> Topy
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list