[elektro-etc] http://propeller.hu/itthon/3209816-igy-tamad-meg-egy-autos-egy-szabalyosan-kozlekedo
Jozsef Valkai
vjozsef at valkai.net
Sun Apr 17 20:28:30 CEST 2016
Hát nemtom melyik jobb: bkvzni és a megállóban szívni a dizelt vagy
elkerulokkel bringazni.
Mondjuk tuti nem mindegy hol tekerek. Váci út végig vagy zuglói zöldövezet.
--
Valkai Jozsef
+36703628147
vjozsef at valkai.net
(Mobilról küldve)
2016. ápr. 17. du. 7:00 ezt írta ("lista mail" <jappofan at gmail.com>):
> Rokon naponta jár biciklivel melózni, csepelről a váci út elejére.
> Mert az egészséges és zöld.
> (egyébként igen jól keres)
>
> Hááát....
>
>
>
>
> 2016. április 17. 18:33 Arnold Füzesi írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com
> >:
>
> > Buszsav az lassu halal... Olajfolt & dizelfust.
> >
> > Villamos sinhez valoban okosan kell hozzaallni...
> >
> > Arnold
> > Sent from my iPhone
> >
> > > On 17 Apr 2016, at 16:37, Ábrahám Gábor <agabor2 at freemail.hu> wrote:
> > >
> > > A Margit híd teljes hosszán 40 km/h-s sebességkorlátozás van,
> > > a törésben 30 km/h. Szinte nem is kéne a kerékpárosokat megelőzni,
> > > ha nem 60-al mennének az autók.
> > >
> > > Nem tudom mennyit biciklizel, én egy dolgot utálok nagyon, az
> > > a villamos sín. A Krisztina körúton rendszeresen rá kell mennem a
> > > második sorban parkoló autósok miatt.
> > > A motor kerekét szerintem nem tudja megvezetni a sín.
> > > Egyszer szorulsz bele biciklivel, nem biztos hogy még egyszer rá tudsz
> > ülni, akkorát esel.
> > > (Hívtunk már mentőt így elesett kerékpároshoz.)
> > >
> > > A buszsávban a kerékpáros általában nem tartja fel a buszt, mert a
> > megállók miatt
> > > az nem gyorsabb, tapasztalatom szerint nem éri utol.
> > > Ha a biciklis nem a buszsávon megy, hanem az autók között az üres
> > buszsáv mellett,
> > > akkor azért dudálják le a fejét az autósok.
> > >
> > > Egyszerűen még nem szoktak hozzá az autósok, hogy mennyien használják
> > > városi közlekedésre a kerékpárt. Talán túl gyors volt a növekedés
> üteme.
> > > Majd meg fogják, ahogy más nagyvárosokban is tették.
> > >
> > > Gábor
> > >
> > > ----- Eredeti üzenet ----- From: Arnold Füzesi
> > > Sent: Sunday, April 17, 2016 3:14 PM
> > > To: elektro-etc at tesla.hu
> > > Subject: Re: [elektro-etc]
> >
> http://propeller.hu/itthon/3209816-igy-tamad-meg-egy-autos-egy-szabalyosan-kozlekedo
> > >
> > > Kene oda rendor, es aki a bicajuton tekereg gyalogkent annak birsag
> oszt
> > kesz.
> > >
> > > Amugy a villamos sinen tok jol el lehetne kozlekedni bicajjal aki siet.
> > Motorral pl ott szoktam. Lenne ra mod, biztos, h szabalyos legyen, es
> > villanyost se nagyon zavarja.
> > >
> > > Arnold
> > > Sent from my iPhone
> > >
> > >>> On 17 Apr 2016, at 14:59, Topybear <topybear at gmail.com> wrote:
> > >>>
> > >>> On 2016.04.17. 14:52, lista mail wrote:
> > >>> A Margít híd emlékezetem szerin tipikusan az hely ahol nem értelmes
> > dolog a
> > >>> forgalmi sávban a biciklis nyom.
> > >>> Nagy forgalom ÉS keskeny forgalmi sáv.
> > >>>
> > >>> Valójában az autóknak is keskeny!
> > >>>
> > >>> A 275 cm-es minimál sáv a hazai útügyi baromságaink része, sajnos.
> > >>> Ahogy a lakókörzeti 4 méteres aszfalt csíkok is...
> > >>
> > >> Ezt a hidat konrétan elb...k, mert mindkét oldalra kellett volna
> > bringaút, javasolta is a Kerékpárosklub, leszarták. Mellesleg pont itt
> nem
> > jó a járdán, mert a gyalogosforgalom óriási. Ha mindkét oldalra tettek
> > volna bringautat, akkor lehetett volna keskenyebbre venni, de akkor is
> ott
> > fognak libegni a gyalogosok a kerékpárúton.
> > >> Ha ennyire merev az autós nézőpont, gondolj bele: a kerékpárosnak a
> > gyalogos erősen hasonló, mint az autónak a kerékpár. A sebességkülönbség
> kb
> > hasonló. Mondjuk a gyalogos eszetlenebb, mert a járdán felelőtlenebb
> mint a
> > bringás az úton.
> > >>
> > >> Topy
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > -----
> > > A(z) üzenetben nem található vírus.
> > > Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> > > Verzió: 2016.0.7539 / Vírus adatbázis: 4545/12049 - Kiadás dátuma:
> > 2016.04.17.
> > >
> >
> >
>
More information about the Elektro-etc
mailing list