[elektro-etc] UKmagyar

lista mail jappofan at gmail.com
Fri Apr 15 15:10:49 CEST 2016


Lényegében egyte értek.

Mitöbb a 45/195>> 23% arány elbír egy méretesebb hitelt is.
A mostani és közeljövőbeni kamatszint mellett, hisz szinte csak a tőkét
kell törleszteni.

A saját tőke plusz egy hitel pedig elég arra, hogy a beindulás/felfutás
idejét (1 év) finanszírozza.



2016. április 15. 10:40 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:

> Draga baratom, ha ennyire nyuglodsz es szarnak a velemenyedre akkor hajra,
> elore es ne hatra, indits sajat magad egy vallalkozast vkivel
> masodmagaddal.
>
> Ennyi.
>
> --
> ( ͡° ͜ʖ ͡°)
> --
> Valkai Jozsef
> +36 70 36 28 147
> vjozsef at valkai.net
>
>
>
> 2016. április 15. 10:26 Zsolt írta, <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>:
>
> > Nem nagyon tudok több óradíjat adni.
> > Jelenleg 8 órát dolgoznak.
> > Nem egészen reálisak. kell az alkatrész haszonból is a fizetésekre.
> > Megéri vagy nem? 195M bevételből 45 a haszon. Nem az én hasznom. Én csak
> > ügyvezetek. Tudnék jobban keresni, de nem a pénz a minden. Bejárásom
> ideje,
> > munkaidőm hossza, helyi érdekességek (rally csapatunk van, több
> rallyautónk
> > amiket bérbeadunk, ma indulunk argentinába a világbajnokságra),
> kényelmem,
> > leterheltségem. Márkafüggetlen szervizt nem nyitnék saját pénzből
> jelenleg.
> > Eddig viszont jó volt. A válság alatt hasított a cégünk. Most váltani
> > kellene márkaszervizre, de a tulajdonos nem akar belevágni. Így tönkre
> fog
> > menni a szerviz. Pedig nagyon jól körbejártam a lehetőséget. Még
> > magánpénzből is nyitnék, ha lenne segítségem. Kicsit belefáradtam, abba,
> > hogy mindent egyedül kell megoldanom.
> >
> > Zsolt
> >
> > > -----Original Message-----
> > > From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:
> elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> > On
> > > Behalf Of Acs Gabor
> > > Sent: Friday, April 15, 2016 10:02 AM
> > > To: elektro-etc at tesla.hu
> > > Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> > >
> > > Szóval ha abból indulunk ki, hogy deklaráltan tisztességes
> vállalkozásról
> > > beszélünk, aki ad számlát, és nem a csatornába önti az olajat, nem
> tudom,
> > > ilyen óradíj mellett hogyan tudna több fizetést adni egy
> alkalmazottnak.
> > >
> > > És akkor ilyen óradíj mellett mennyi órát tudsz dolgoztatni egy
> szerelőt?
> > > Összejön a 150 óra havonta?
> > >
> > > Az 5000-es óradíjból van 10% hasznod, kifizetsz mondjuk 10%-ot a
> szerviz
> > > rezsijére, 10%-ot adminisztrációra, 10-et céges adóra, marad 3eFt, azt
> > > megszorzod a 150-nel, rontod 45% személy utáni adóval, meg is kapod a
> > kb. 250
> > > nettót.
> > >
> > > Ezek a számok reálisak?
> > >
> > > Mert akkor nem találom a rést a pajzson, hogyan lehetne nem banánnal
> nem
> > > majmot fogni.
> > >
> > > ...és akkor kerestél saját magad egy munkavállalón havi 50 ezret, nem
> is
> > > tudom, megéri-e ennyiért idegeskedni, görcsölni egy ilyen
> > vállalkozással. Oké,
> > > van még haszon az alkatrészeken, viszont van veszteség a táppénzen,
> > > szabadságon, kártérítésen, szerintem nagyjából stimmelhet a havi
> > 50/ember.
> > >
> > >
> > > Gábor
> > >
> > > 2016.04.15. 9:34 keltezéssel, Zsolt írta:
> > > > Mi nem nagyon hirdetjük magunkat, mert főként nagyobb cégeknek
> > dolgozunk
> > > (nagy mobilszolgáltató, nagy drogérialánc, nagy internetszolgáltató,
> > > önkormányzat), ott meg erős a nyomás az olcsóság felé. 5000Ft sincs meg
> > mindig
> > > a flottáknál. Magánembereknek 6000Ft körül. A rendőrségi javítási
> tendert
> > > például 2800Ft-os (nincs elírás) áron nyerte a porsche. Persze nem
> > cserélik az
> > > olajat, hanem csak utána öntenek, mindent cserélnek viszont papíron.
> > > >
> > > > Jelenleg egyáltalán nem jelentkeznek munkavállalók, sem a mi sem a
> > > környékbeli szervizekbe (Budaörs). Ezért az ártárgyalásig nem jutunk
> el.
> > > 250eFt is adnék, ha jönne normális szaki. Ha mész az autópályán balaton
> > fele,
> > > akkor pl a BMW szeriz kerítésén már olyan molinó van kihelyezve, hogy
> > > munkatársakat felveszünk. Érted, nem szerelő, vagy lakatos, vagy admin,
> > mert
> > > mindenből hiány van.
> > > >
> > > > Sokkal több autó tudnék behozni, ha megbízható és nagyobb
> > szakembergárdám
> > > lenne.
> > > >
> > > > Zsolt
> > > >
> > > >> -----Original Message-----
> > > >> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> > > >> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Acs Gabor
> > > >> Sent: Friday, April 15, 2016 9:24 AM
> > > >> To: elektro-etc at tesla.hu
> > > >> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> > > >>
> > > >> És mennyi nálatok a rezsióradíj? 5, 10, vagy 15?
> > > >>
> > > >> Mert egyikből tudnál nagyobb fizetést is adni, másikból nem.
> > > >>
> > > >> Illetve kérdés, hogy ha adnál 300 nettót, vagy 400-at a munkásnak,
> az
> > > >> ahhoz tartozó óradíjjal lenne-e annyi kuncsaftod, amivel teljesül a
> > > >> dolgozó 150 órás kihasználtsága.
> > > >> Gondolom bármilyen területen a 150 órás kihasználtsághoz az
> tartozik,
> > > >> hogy ha időpontot kér valaki, csak egy hét múlvára kapjon.
> > > >>
> > > >> Gábor
> > > >>
> > > >> 2016.04.15. 9:15 keltezéssel, Zsolt írta:
> > > >>> Szia!
> > > >>>
> > > >>> A Porsche Budában a szerelők 140-160eFt nettót kapnak.
> > > >>> Elégedetlenek, de még
> > > >> ott dolgoznak. Itt a környéken nem fizetnek ennél többet, de
> > > >> jellemzően ennyit sem (TOYOTA, OPEL, BOSCH CAR) , és ez biztos.
> > > >> Szerintem nem rossz fizu a 200eFt. Nekem több mérnök ismerősöm,
> > > >> 400-500eFt-ot keres (BOSCH, Knorr- Bremse).
> > > >>> Lehet más világban élek???
> > > >>>
> > > >>> Zsolt
> > > >>>
> > > >>>> -----Original Message-----
> > > >>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> > > >>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Kaczmarek
> Edvárd
> > > >>>> Sent: Thursday, April 14, 2016 11:23 AM
> > > >>>> To: elektro-etc at tesla.hu
> > > >>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> > > >>>>
> > > >>>> Nettó 200? Ha banánnal fizetsz, ne csodálkozz, hogy csak majmok
> > > >>>> jelentkeznek az állásra.
> > > >>>>
> > > >>>> Ed
> > > >>>>
> > > >>>> Sent from a tamagotchi
> > > >>>>
> > > >>>> On April 14, 2016 10:17:11 AM CEST, Zsolt
> > > >>>> <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>
> > > >>>> wrote:
> > > >>>>> Nem tudom mennyien mentek el dolgozni, de az biztos, hogy az itt
> > > >>>>> (Budakeszi telephely) működő autószervizünk szinte állandó
> > > >>>>> emberhiánnyal küzd. Nem találok autószerelőt, karosszéria
> > > >>>>> lakatost, értelmes munkafelvevőt, és normális adminisztratív
> > > >>>>> munkatársat, de még elfogadhatóan dolgozó telepőrt sem. Két éve
> > > >>>>> folyamatosan kínálok állást a honlapunkon (trt.hu), ingyenes
> > > >>>>> álláskereső portálokon, es fizetősökön is. Több százezer forintot
> > > >>>>> költöttem álláshirdetésre, de nem volt nagy értelme, mert alig
> > > >>>>> jelentkeztek, akik meg igen azok teljesen alkalmatlannak tűntek a
> > > >>>>> megpályázott feladatra. Pedig korrekt cég vagyunk, jó fizetéseket
> > > >>>>> adok (szerelő, lakatos 200nettó felett), időben fizetek, és azért
> > > >>>>> nem alkalmazok teljesítménybért, hogy ne legyen nyomás a
> > > >>>>> munkavállalókon. Lassan bezárhatom a céget a munkaerő hiány
> miatt,
> > > >>>>> pedig elég nagy partnereink vannak. Szóval az biztos, hogy nagy
> > > problémák vannak a munkaerő fronton, kis hazánkban.
> > > >>>>> Zsolt
> > > >>>>>
> > > >>>>>> -----Original Message-----
> > > >>>>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> > > >>>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
> > > >>>>>> Behalf Of Xorn
> > > >>>>>> Sent: Thursday, April 14, 2016 9:01 AM
> > > >>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
> > > >>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> > > >>>>>>
> > > >>>>>> Én inkább azt mondanám, hogy nem működik. Magyarországon elég
> > > >>>>>> sokan
> > > >>>>> vannak,
> > > >>>>>> akik szívesen dolgoznának részmunkaidőben, de gyakorlatilag
> > > >>>>> esélytelen ilyen
> > > >>>>>> állást találni.
> > > >>>>>>
> > > >>>>>> Több ismerős is van, aki azért nem ment el a gyerekek
> > > >>>>>> nagyobbacska
> > > >>>>> korában
> > > >>>>>> anyaként dolgozni, mert nem akart főállást vállalni, hogy a
> > > >>>>>> gyereket bezsuppolja délutánra a napközibe (szerencsére
> > > >>>>>> megtehetik a férjük
> > > >>>>> keresete
> > > >>>>>> mellett).
> > > >>>>>>
> > > >>>>>> Nem tudom, hogy ez honnan ered, de a részmunkaidőnek
> > > >>>>>> gyakorlatilag
> > > >>>>> nincs
> > > >>>>>> hagyománya .hu. Talán onnan, hogy anno az addig otthon dolgozó
> > > >>>>> anyákból
> > > >>>>>> teljesértékű munkaerőt faragtak átmenet nélkül a
> szocializmusban,
> > > >>>>>> a
> > > >>>>> kétkeresős
> > > >>>>>> családmodell két teljes állású keresőt jelentett, alternatíva és
> > > >>>>> lazítás
> > > >>>>>> nélkül?
> > > >>>>>>
> > > >>>>>> Best regards,
> > > >>>>>> Andy
> > > >>>>>>
> > > >>>>>> Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. április 14.
> > 8:25):
> > > >>>>>>>> Ezt majd KJ kifejti, eleg jo ebben.
> > > >>>>>>>>
> > > >>>>>>>> Azert szvsz nem olyan egyszeru, es az emelessel menne az
> orszag
> > > >>>>> fele
> > > >>>>>>>> reszmunkaidobe, h ne kelljen realizalni az emelest. Anno ezen
> > > >>>>>>>> ment
> > > >>>>> a
> > > >>>>>>>> nyavajgas, h megsem jo az az emeles. Nekunk semmi sem jo, nna
> > > >>>>>>>> :)
> > > >>>>>>> Persze, volt nyavalygás _előtte_, de az emelés után kiderült,
> > > >>>>>>> hogy
> > > >>>>> káros
> > > >>>>>> mellékhatások nélkül lement és a károgók elhallgattak. Ebbe a
> > > >>>>> részmunkaidős
> > > >>>>>> menekülésben meg nem hiszek, ez csak igen-igen rövid távon
> > működik..
> > > >>>>>>>> Arnold
> > > >>>>>>>> Sent from my iPhone
> > > >>>>>>> KI
> > > >>>>>>>
> > > >
> > > >
> >
> >
>


More information about the Elektro-etc mailing list