[elektro-etc] Totalcar - Magazin - Dízelt vagy benzinest, második rész: a közvetlen befecskendezésű benzinesekről
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Oct 16 10:14:50 CEST 2015
Mpi multi port injection, jobb gazreakcio. Pl skoda citigo. Takarekos es
nem direkt.
A tbi , throttle body injection nagyonbrehen elavult, mar 1991ben nem
nagyon adtak ki uj motort tbi-vel.
Bye
Dexter
On Oct 16, 2015 10:01 AM, "Szabó Zoltán" <szacsek at freemail.hu> wrote:
> Ha a szívócsőbe fecskendez, akkor mi a fenének kell 4 db? Nem egészen
> értem. A gyertya átellenes oldaláról lehetett kitekerni. Majdnem egy évig
> jártam 3 hengerrel egy szakadt injektor miatt (nem volt rá pénzem), de a
> teljesítménycsökkenésen kívül semmit nem okozott.
>
> Z
>
> potyo <potyo.ada at gmail.com> írta:
> >Közvetlen befecskendezéses azt jelenti, hogy a hengerbe fecskendez be az
> >injektor, nem a szívócsőbe. Thaliaban szerintem minden benzinmotornál a
> >szívócsőbe történt a befecskendezés.
> >
> >2015. október 16. 9:37 Szabó Zoltán írta, <szacsek at freemail.hu>:
> >
> >> A Thaliamban 4 db injektor volt, turbo nélkül. Szerinted ez nem
> közvetlen?
> >>
> >> Z
> >>
> >> Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> írta:
> >> >charles hoss wrote:
> >> >> Nem lattam meg direkt befecskendezos benyast turbo nelkul.
> >> >Ezek szerint azt mondod, hogy ha nincs benne turbó, akkor nagy
> >> >valószínűséggel szívócsöves befecskendezésről van szó? (Benyásról
> >> beszélek.)
> >> >Ha így van, ez jó hír, mert kissé leegyszerűsíti a válogatást.
> >> >
> >> >Károly
> >> >
> >> >
> >>
> >>
> >
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list