[elektro-etc] marketing és valóság

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Thu Oct 15 23:44:09 CEST 2015


Benedek I. <renyta at t-online.hu> írta, 2015. 10. 15.:
> Asszem a legnagyobb baj a hatékonyság mindenáron való növelése, a minőségi
> igények minimalizálása mellett.
> Minél magasabb profit, minél alacsonyabb ráfordítással és minél rövidebb idő
> alatt. Ez a feladat, eköré készül a technológia.
> Az "eredmény" meg önmagáért beszél!

"a  ma embere" a  2kg paprika+3kg paradicsom "éves terméshozamra"
hajlamos azt mondani, hogy a faxom pazarol erre erőt,
inkább a győzikeshowra koncentrál

ugyanez vonatkozik a cigányoknak adott 5kg vetőkrumplival,
amit 2 adag paprikáskrumpliként elhasználtak  a vetés helyett
( aztán rosszul lettek, mert a vetőkrumpli vegyszeres volt :-) )
az a (neve nem ugrik be) szociológus professzornő nyanya
valamilyen kormánypropagandának osztogatott "felzárkóztatástan"
címen
----------------
a mai lugasszőlőmet 30 évvel ezelőtt telepítettem, a téglakupacok
ennek figyelembevételével lettek kupacolva, és mire az udvar kezdett
rendeződni, addigra már a szőlő is termőre fordult

> bi
>
> Szondi wrote:
>> Persze hozzátartozik az igazsághoz, hogy azzal a módszerrel, amit
>> 50-60 éve alkalmaztunk, nagyüzemi körülmények között, nem lehet
>> állatot nevelni. "Háztájiban" a liba, kacsa, csirke, nyúl, malac, más
>> kategória. Jobban vigyáz rá az ember, és teljesen jól működik a
>> személyes motiváció. Amikor ez átalakul gyárrá, megváltozik minden. Ez
>> sajnos törvényszerű.
>>
>> Üdv.:
>> Anonymus
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list