[elektro-etc] Mai TESLA

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Thu Oct 15 23:43:02 CEST 2015


Azért ez baromi nagy felelősség. Szoftverre rábíznak ilyen döntéseket, 
és ha valaki kihagyja azt a pirosat, vagy nekimegy a másiknak, vagy 
gyorshajt, jön az agyalás. Hogy nem is én voltam, hanem a computer. 
Aztán a romokból döntse el a bíróság, hogy hazudik a csávó, és őt kell 
megbüntetni, vagy az autógyárat.
Vagy ha ez nem is, elkényelmesedik a sofőr, nem kell úgy figyelnie.

Nem véletlen szerintem az a kis félmondat, hogy csak pár usernek adják 
ki ezt a frissítést, lehet hogy a vezérkar ismer 2 olyan májer sofőrt, 
akire ezt rá lehet bízni, és akkor már lehet belőle szenzációs hír, hogy 
ők kijöttek ezzel a csodatechnológiával.


Gábor

2015.10.15. 23:37 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> Tudnak valamit ezek a gyerekek ott a Teslánál. :)
>
> Komolyan: érdekes ez az egész Tesla sztori. A többi autógyár (de erről 
> már írogattunk is itt) csak ímmel-ámmal kísérletezik a vellanyos 
> autókkal meg az önjáró vezérléssel, ezek a teslás gyerekek meg jöttek, 
> belecsaptak a lecsóba, oszt faragtak egy qrva jó autót. :)
> Tudom, nem ilyen egyszerű a dolog, valahogy mégis ez látszik, hogy a 
> friss agyak secc perc alatt összedobták a világ egyik legjobb autóját, 
> miközben a nagy gyárak sok év óta csak kérődznek a témán.
>
> Károly
>
> Skandar Graun wrote:
>> http://pcforum.hu/hirek/17563/hihetetlen-igy-vezeti-onmagat-szoftverfrissites-utan-a-tesla 
>>
>>
>> 2015-09-28 18:27 GMT+02:00 Tanács Dávid Szilveszter 
>> <tanacsdavid at sosperec.hu
>>> :
>>
>>> Enyemnek is a hatulja mwent el eloszor. :)
>>>
>>> david
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ---- Be H, 28 szept. 2015 18:20:58 +0200 charles hoss<
>>> charles.hoss at gmail.com> írta ----
>>>   > allitolag nehezebb vele elesni egy picivel , mert meg tudtak ugy
>>> csinalni
>>>   > hogy a hatulja meg el eloszor , de nem dog high-side-ot.
>>>   > de ha mar ilyen , akkor a fuoco ...
>>>   >
>>>   > bye
>>>   > dexter
>>>   >
>>>   >
>>>   > 2015. szeptember 28. 13:04 Tanács Dávid Szilveszter írta, <
>>>   > tanacsdavid at sosperec.hu>:
>>>   >
>>>   > > Na de ennyire azert nem. 94-es Ténéré -m volt, ott erobol kellett
>>>   > > ellenkormanyozni, nem sulypontathelyezessel, hanem vallbol, 
>>> derekbol,
>>>   > > csipobol, atulessel donteni apro tizedfokokat is, 
>>> kilometerekre elore
>>>   > > keszulve minden atkozott kanyarra. Az se volt annyira 
>>> kenyelmetlen,
>>>   > > amennyire ez tunik annak. :)
>>>   > > Normalisan mukodo paros elsokereket, dontessel csinalt a 
>>> Piaggio az
>>> MP3
>>>   > > elejebe, mondjuk annak nem kellett terpeszben mennie. Tenyleg, az
>>> miert jo?
>>>   > >
>>>   > > david
>>>   > >
>>>   > >
>>>   > >
>>>   > >
>>>   > > ---- Be H, 28 szept. 2015 12:45:38 +0200 Arnold Füzesi<
>>>   > > arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta ----
>>>   > >  > :))
>>>   > >  >
>>>   > >  > Najo, a "kek ledes & tsa" reszek a bannervaksag kategoria 
>>> nalam.
>>> Fel
>>>   > > sem tunt, a mechanika eredetisege tetszett meg.
>>>   > >  >
>>>   > >  > Rendes kanyarban meg amugy is masik iranyba kell kormanyt
>>> forditani a
>>>   > > mostani motorokon is, mint amerre kanyarodni akarsz. :)
>>>   > >  >
>>>   > >  > Arnold
>>>   > >  > Sent from my iPhone
>>>   > >  >
>>>   > >  > > On 28 Sep 2015, at 12:13, Tanács Dávid Szilveszter <
>>>   > > tanacsdavid at sosperec.hu> wrote:
>>>   > >  > >
>>>   > >  > > A latvanyterv szerencsere sokat elbir...
>>>   > >  > > Elmeny lenne egy olyan motorral jarni, aminek mindene mozog
>>>   > > osszevissza, mindenhol vilagit minden iranyba, a kormany meg pont
>>> forditva
>>>   > > mukodik, mint egy normalis motoron. Esetleg lehetne meg olyat, 
>>> hogy
>>>   > > hatrafele mozogna...
>>>   > >  > >
>>>   > >  > > david
>>>   > >  > >
>>>   > >  > >
>>>   > >  > >
>>>   > >  > >
>>>   > >  > > ---- Be H, 28 szept. 2015 11:35:18 +0200 Arnold Füzesi<
>>>   > > arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta ----
>>>   > >  > >> http://youtu.be/8P0DkEUGy_U
>>>   > >  > >>
>>>   > >  > >> Kawa concept. Zsenialis!
>>>   > >  > >
>>>   > >  > >
>>>   > >  >
>>>   > >  >
>>>   > >
>>>   > >
>>>   > >
>>>   >
>>>
>>>
>>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list