[elektro-etc] Mai TESLA
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Thu Oct 15 23:43:02 CEST 2015
Azért ez baromi nagy felelősség. Szoftverre rábíznak ilyen döntéseket,
és ha valaki kihagyja azt a pirosat, vagy nekimegy a másiknak, vagy
gyorshajt, jön az agyalás. Hogy nem is én voltam, hanem a computer.
Aztán a romokból döntse el a bíróság, hogy hazudik a csávó, és őt kell
megbüntetni, vagy az autógyárat.
Vagy ha ez nem is, elkényelmesedik a sofőr, nem kell úgy figyelnie.
Nem véletlen szerintem az a kis félmondat, hogy csak pár usernek adják
ki ezt a frissítést, lehet hogy a vezérkar ismer 2 olyan májer sofőrt,
akire ezt rá lehet bízni, és akkor már lehet belőle szenzációs hír, hogy
ők kijöttek ezzel a csodatechnológiával.
Gábor
2015.10.15. 23:37 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> Tudnak valamit ezek a gyerekek ott a Teslánál. :)
>
> Komolyan: érdekes ez az egész Tesla sztori. A többi autógyár (de erről
> már írogattunk is itt) csak ímmel-ámmal kísérletezik a vellanyos
> autókkal meg az önjáró vezérléssel, ezek a teslás gyerekek meg jöttek,
> belecsaptak a lecsóba, oszt faragtak egy qrva jó autót. :)
> Tudom, nem ilyen egyszerű a dolog, valahogy mégis ez látszik, hogy a
> friss agyak secc perc alatt összedobták a világ egyik legjobb autóját,
> miközben a nagy gyárak sok év óta csak kérődznek a témán.
>
> Károly
>
> Skandar Graun wrote:
>> http://pcforum.hu/hirek/17563/hihetetlen-igy-vezeti-onmagat-szoftverfrissites-utan-a-tesla
>>
>>
>> 2015-09-28 18:27 GMT+02:00 Tanács Dávid Szilveszter
>> <tanacsdavid at sosperec.hu
>>> :
>>
>>> Enyemnek is a hatulja mwent el eloszor. :)
>>>
>>> david
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ---- Be H, 28 szept. 2015 18:20:58 +0200 charles hoss<
>>> charles.hoss at gmail.com> írta ----
>>> > allitolag nehezebb vele elesni egy picivel , mert meg tudtak ugy
>>> csinalni
>>> > hogy a hatulja meg el eloszor , de nem dog high-side-ot.
>>> > de ha mar ilyen , akkor a fuoco ...
>>> >
>>> > bye
>>> > dexter
>>> >
>>> >
>>> > 2015. szeptember 28. 13:04 Tanács Dávid Szilveszter írta, <
>>> > tanacsdavid at sosperec.hu>:
>>> >
>>> > > Na de ennyire azert nem. 94-es Ténéré -m volt, ott erobol kellett
>>> > > ellenkormanyozni, nem sulypontathelyezessel, hanem vallbol,
>>> derekbol,
>>> > > csipobol, atulessel donteni apro tizedfokokat is,
>>> kilometerekre elore
>>> > > keszulve minden atkozott kanyarra. Az se volt annyira
>>> kenyelmetlen,
>>> > > amennyire ez tunik annak. :)
>>> > > Normalisan mukodo paros elsokereket, dontessel csinalt a
>>> Piaggio az
>>> MP3
>>> > > elejebe, mondjuk annak nem kellett terpeszben mennie. Tenyleg, az
>>> miert jo?
>>> > >
>>> > > david
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > > ---- Be H, 28 szept. 2015 12:45:38 +0200 Arnold Füzesi<
>>> > > arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta ----
>>> > > > :))
>>> > > >
>>> > > > Najo, a "kek ledes & tsa" reszek a bannervaksag kategoria
>>> nalam.
>>> Fel
>>> > > sem tunt, a mechanika eredetisege tetszett meg.
>>> > > >
>>> > > > Rendes kanyarban meg amugy is masik iranyba kell kormanyt
>>> forditani a
>>> > > mostani motorokon is, mint amerre kanyarodni akarsz. :)
>>> > > >
>>> > > > Arnold
>>> > > > Sent from my iPhone
>>> > > >
>>> > > > > On 28 Sep 2015, at 12:13, Tanács Dávid Szilveszter <
>>> > > tanacsdavid at sosperec.hu> wrote:
>>> > > > >
>>> > > > > A latvanyterv szerencsere sokat elbir...
>>> > > > > Elmeny lenne egy olyan motorral jarni, aminek mindene mozog
>>> > > osszevissza, mindenhol vilagit minden iranyba, a kormany meg pont
>>> forditva
>>> > > mukodik, mint egy normalis motoron. Esetleg lehetne meg olyat,
>>> hogy
>>> > > hatrafele mozogna...
>>> > > > >
>>> > > > > david
>>> > > > >
>>> > > > >
>>> > > > >
>>> > > > >
>>> > > > > ---- Be H, 28 szept. 2015 11:35:18 +0200 Arnold Füzesi<
>>> > > arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta ----
>>> > > > >> http://youtu.be/8P0DkEUGy_U
>>> > > > >>
>>> > > > >> Kawa concept. Zsenialis!
>>> > > > >
>>> > > > >
>>> > > >
>>> > > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> >
>>>
>>>
>>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list