[elektro-etc] Mai fidesz+ az autózásban

Arnold Füzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Wed Oct 14 22:09:58 CEST 2015


Az igen! Jo referencia, egyik ejjel kiprobalom, ha nem sikerul, akkor akku buhera lesz...


Arnold
Sent from my iPhone

> On 14 Oct 2015, at 16:47, Kaczmarek Edvard <edk-elektro at babakezek.hu> wrote:
> 
> Nem, akkuról csak 2 km-t tud. A múltkor összejött a Déli -> Komjádi táv benzin nélkül, de a Margit krt. lejt.
> 
> Ed
> 
> Sent from a tamagotchi
> 
>> On October 14, 2015 4:01:04 PM CEST, lista mail <jappofan at gmail.com> wrote:
>> Nézzük csak... van valami 1,2 kWh akku benne.
>> Ez úgy 10-12 km-re gondolom elég azért.
>> 
>> Vagyis kell még 4-5 kWh akku.
>> Mondjuk 600 USD/kWh áron kompletten >> 700-800 eFt
>> 
>> Csak az adókból is megvan 5-6 év alatt.
>> 
>> De lesz még ugye 10 Ft/km körüli költség csökkenés is, ha veszed az
>> áramot
>> még akkor is.
>> (grátis töltéssel ~15 Ft/km)
>> 
>> Napi átlag +20-25 km elektromos utazás esetén ez újabb évi 60 eFt
>> alsóhangon is.
>> Aztán bejön még a parkolási kedvezmény is, ha van.
>> 
>> Még az is lehet, hogy (3)4 év alatt nullára fut a bővítés, ha használod
>> is
>> CÉG autóként.
>> 
>> Miközben 15 évig elmegy a pack ... elég jó bulinak tűnik.
>> (ha nem néztem el valamit)
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 2015. október 14. 15:10 Kaczmarek Edvard írta,
>> <edk-elektro at babakezek.hu>:
>> 
>>> Havi 8-9000 Ft-ért sokszázezres beruházást? Nooormális? Eltekintve
>> attól,
>>> hogy lehetetlen és nem gyári.
>>> 
>>> Ed
>>> 
>>> Sent from a tamagotchi
>>> 
>>> On October 14, 2015 2:57:46 PM CEST, lista mail <jappofan at gmail.com>
>>> wrote:
>>>> A cégautó adó miatt megérné :-)
>>>> 
>>>> Mert ez lesz a piacépítő mézes madzag, szerintem
>>>> 
>>>> ---
>>>> 
>>>> De sajnos... közben eddig is eljutottam a priusod kapcsán.
>>>> 
>>>> "a környezetkímélő gépkocsik hatósági vizsgáztatásakor
>>>> a környezetkímélő jelleg megállapítása
>>>> csak gyári!!! kivitelű gépkocsi esetében végezhető el"
>>>> 
>>>> 
>>>> 2015. október 14. 14:13 Kaczmarek Edvard írta,
>>>> <edk-elektro at babakezek.hu>:
>>>> 
>>>>> Csak a plugin priust.
>>>>> 
>>>>> Nem lehet annyi akkut belerakni, se hivatalosan, se sehogy. Ha
>>>> lehetne se
>>>>> érné meg az adókedvezménytől.
>>>>> 
>>>>> Ed
>>>>> 
>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>> 
>>>>> On October 14, 2015 1:58:09 PM CEST, lista mail
>> <jappofan at gmail.com>
>>>>> wrote:
>>>>>> A priust nem lehet kívülről tölteni?
>>>>>> 
>>>>>> Mivel ez beleesik a NULLA-s csoportba.
>>>>>> 
>>>>>> "Külső töltésű hibrid elektromos gépkocsi: tartalmaz egy belső
>> égésű
>>>>>> motort
>>>>>> és akkumulátort is, amelyet külső forrásból is tölteni lehet."
>>>>>> 
>>>>>> ----
>>>>>> 
>>>>>> Vagy HIVATALOSAN annyi akkut rakni bele, hogy 50 km-t tudjon
>> menni
>>>>>> vele...
>>>>>> 
>>>>>> A gépjárműadó+cégautóadó+parkolás megérheti a
>>>>>> bővítést+átalakításprocedúrát.
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> 2015. október 14. 12:18 Kaczmarek Edvard írta,
>>>>>> <edk-elektro at babakezek.hu>:
>>>>>> 
>>>>>>> Nem, csak azt, ami 50km-t elmegy csak villannyal.
>>>>>>> 
>>>>>>> Ed
>>>>>>> 
>>>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>>>> 
>>>>>>> On October 14, 2015 11:28:19 AM CEST, Karoly Kovacs
>>>> <koka55 at gmx.at>
>>>>>> wrote:
>>>>>>>> Én pedig azt hittem: "a növelt hatótávolságú hibrid elektromos
>>>>>>>> gépkocsi". Ez nem az összes hibridet jelenti?
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Károly
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Kaczmarek Edvard wrote:
>>>>>>>>> Sima hibridre nem vonatkozik :-(
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> On October 14, 2015 11:03:30 AM CEST, KJ_FALDEKO
>>>> <kj at faldeko.hu>
>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>>> Jedlik terv ismét :-)
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> Az elektromos és a környezet kímélő autók után
>>>>>>>>>> - nem lesz cégautó adó
>>>>>>>>>> - nem lesz gépjármű adó
>>>>>>>>>> - nem lesz átírási illeték
>>>>>>>>>> - nem lesz regisztrációs adó
>>>>>>>>>> --------------
>>>>>>>>>> A Jedlik Ányos Tervnek megfelelően 0 forint lesz a mérték
>>>>>>>>>> már nem csak a kizárólag elektromos úton tölthető
>> elektromos
>>>>>>>>>> személygépkocsi,
>>>>>>>>>> hanem minden,  elektromos gépkocsi azaz
>>>>>>>>>> - a tisztán elektromos gépkocsi
>>>>>>>>>> - a külső töltésű hibrid elektromos gépkocsi (plug-in
>> hibrid)
>>>>>>>>>> - a növelt hatótávolságú hibrid elektromos gépkocsi
>>>>>>>>>> - és a nulla emissziós gépkocsi
>>>>>>>>>> esetén.
>>>>>>>>>> --------------
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> Úgy tűnik az elektromos illetve a környezetkímélő autózást
>>>>>> komolyan
>>>>>>>>>> gondolják.
>>>>>>>>>> Minden lehetséges helyen törlik a terheit...
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> Így a narancs mellé az autózásban a zöld szín és a fideszé
>>>> lett
>>>>>> :-)
>>> 



More information about the Elektro-etc mailing list