[elektro-etc] VW újratöltve
Karoly Kovacs
koka55 at gmx.at
Wed Oct 14 16:48:53 CEST 2015
De nem is erről írtam... :)
Mindössze egy példát hoztam, hogy a sw frissítés nem abba az irányba
viszi előre a dolgot, amerre kellene. Erősen feltételezem, hogy az Imre
által jósolt forgatókönyv fog a VW motoroknál is életbe lépni.
Azt pedig már n-szer megtárgyaltuk - legutóbb még maga Arnold is
megerősítette, pedig ő aztán... :) -, hogy a dízel semmivel sem "kormol"
jobban, mint a modern benyás, ha megfelelően karban van tartva. Az más
kérdés, hogy Mo-on a mai napig nem "divat" az autók karbantartása, ezért
érezni otthon sok bűzt, kormot. (A magyar üzemanyagokról nem is beszélve.)
Károly
lista mail wrote:
> Nem csak a CO2 számít!
>
> Sőt az számít legkevésbé... pláne a büdös-kormoló dízel szaroknál.
>
> Nem véletlenül nem vettem soha dízel szart.
>
> 2015. október 14. 16:34 Karoly Kovacs írta, <koka55 at gmx.at>:
>
>> Kormos Imre wrote:
>>> A SW csere szerintem teljesítmény-dinamika vesztéssel és
>>> esetleg fogyasztás emelkedéssel jár majd.
>>> Önként beviszed a kocsidat, használhatatlanná teszik,
>>
>> Erről van nagyba' szó. :)
>> Mint amikor a C5-ösöm 5,2-5,5 között fogyasztott, aztán egy garanciás
>> javítás keretében közölték velem a Citroen Wien-nél, hogy "ha már ott
>> volt", akkor "egyúttal" szoffert is fríssítettek. Utána soha nem sikerült
>> 6,2 alá vinni a fogyasztást... :(
>> Ezzel szemben a 15 éves Xantiám a mai napig megelégszik 5,4-5,8-cal, és az
>> "ősöreg" konstrukció ellenére csak pár(!) grammal több a CO2 kibocsájtása a
>> hipiszupi újabb C5-ösnél...
>> Szóval így van ez a sw frissítés... :)
>>
>> Károly
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list