[elektro-etc] Mai fidesz+ az autózásban

lista mail jappofan at gmail.com
Wed Oct 14 16:01:04 CEST 2015


Nézzük csak... van valami 1,2 kWh akku benne.
Ez úgy 10-12 km-re gondolom elég azért.

Vagyis kell még 4-5 kWh akku.
Mondjuk 600 USD/kWh áron kompletten >> 700-800 eFt

Csak az adókból is megvan 5-6 év alatt.

De lesz még ugye 10 Ft/km körüli költség csökkenés is, ha veszed az áramot
még akkor is.
(grátis töltéssel ~15 Ft/km)

Napi átlag +20-25 km elektromos utazás esetén ez újabb évi 60 eFt
alsóhangon is.
Aztán bejön még a parkolási kedvezmény is, ha van.

Még az is lehet, hogy (3)4 év alatt nullára fut a bővítés, ha használod is
CÉG autóként.

Miközben 15 évig elmegy a pack ... elég jó bulinak tűnik.
(ha nem néztem el valamit)






2015. október 14. 15:10 Kaczmarek Edvard írta, <edk-elektro at babakezek.hu>:

> Havi 8-9000 Ft-ért sokszázezres beruházást? Nooormális? Eltekintve attól,
> hogy lehetetlen és nem gyári.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On October 14, 2015 2:57:46 PM CEST, lista mail <jappofan at gmail.com>
> wrote:
> >A cégautó adó miatt megérné :-)
> >
> >Mert ez lesz a piacépítő mézes madzag, szerintem
> >
> >---
> >
> >De sajnos... közben eddig is eljutottam a priusod kapcsán.
> >
> >"a környezetkímélő gépkocsik hatósági vizsgáztatásakor
> >a környezetkímélő jelleg megállapítása
> >csak gyári!!! kivitelű gépkocsi esetében végezhető el"
> >
> >
> >2015. október 14. 14:13 Kaczmarek Edvard írta,
> ><edk-elektro at babakezek.hu>:
> >
> >> Csak a plugin priust.
> >>
> >> Nem lehet annyi akkut belerakni, se hivatalosan, se sehogy. Ha
> >lehetne se
> >> érné meg az adókedvezménytől.
> >>
> >> Ed
> >>
> >> Sent from a tamagotchi
> >>
> >> On October 14, 2015 1:58:09 PM CEST, lista mail <jappofan at gmail.com>
> >> wrote:
> >> >A priust nem lehet kívülről tölteni?
> >> >
> >> >Mivel ez beleesik a NULLA-s csoportba.
> >> >
> >> >"Külső töltésű hibrid elektromos gépkocsi: tartalmaz egy belső égésű
> >> >motort
> >> >és akkumulátort is, amelyet külső forrásból is tölteni lehet."
> >> >
> >> >----
> >> >
> >> >Vagy HIVATALOSAN annyi akkut rakni bele, hogy 50 km-t tudjon menni
> >> >vele...
> >> >
> >> >A gépjárműadó+cégautóadó+parkolás megérheti a
> >> >bővítést+átalakításprocedúrát.
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >2015. október 14. 12:18 Kaczmarek Edvard írta,
> >> ><edk-elektro at babakezek.hu>:
> >> >
> >> >> Nem, csak azt, ami 50km-t elmegy csak villannyal.
> >> >>
> >> >> Ed
> >> >>
> >> >> Sent from a tamagotchi
> >> >>
> >> >> On October 14, 2015 11:28:19 AM CEST, Karoly Kovacs
> ><koka55 at gmx.at>
> >> >wrote:
> >> >> >Én pedig azt hittem: "a növelt hatótávolságú hibrid elektromos
> >> >> >gépkocsi". Ez nem az összes hibridet jelenti?
> >> >> >
> >> >> >Károly
> >> >> >
> >> >> >Kaczmarek Edvard wrote:
> >> >> >> Sima hibridre nem vonatkozik :-(
> >> >> >>
> >> >> >> Ed
> >> >> >>
> >> >> >> Sent from a tamagotchi
> >> >> >>
> >> >> >> On October 14, 2015 11:03:30 AM CEST, KJ_FALDEKO
> ><kj at faldeko.hu>
> >> >> >wrote:
> >> >> >>> Jedlik terv ismét :-)
> >> >> >>>
> >> >> >>> Az elektromos és a környezet kímélő autók után
> >> >> >>> - nem lesz cégautó adó
> >> >> >>> - nem lesz gépjármű adó
> >> >> >>> - nem lesz átírási illeték
> >> >> >>> - nem lesz regisztrációs adó
> >> >> >>> --------------
> >> >> >>> A Jedlik Ányos Tervnek megfelelően 0 forint lesz a mérték
> >> >> >>> már nem csak a kizárólag elektromos úton tölthető elektromos
> >> >> >>> személygépkocsi,
> >> >> >>> hanem minden,  elektromos gépkocsi azaz
> >> >> >>> - a tisztán elektromos gépkocsi
> >> >> >>> - a külső töltésű hibrid elektromos gépkocsi (plug-in hibrid)
> >> >> >>> - a növelt hatótávolságú hibrid elektromos gépkocsi
> >> >> >>> - és a nulla emissziós gépkocsi
> >> >> >>> esetén.
> >> >> >>> --------------
> >> >> >>>
> >> >> >>> Úgy tűnik az elektromos illetve a környezetkímélő autózást
> >> >komolyan
> >> >> >>> gondolják.
> >> >> >>> Minden lehetséges helyen törlik a terheit...
> >> >> >>>
> >> >> >>> Így a narancs mellé az autózásban a zöld szín és a fideszé
> >lett
> >> >:-)
> >> >> >>
> >> >>
> >>
>


More information about the Elektro-etc mailing list