[elektro-etc] Vw gerinc

Zoltan Szabo 1(BHU) Zoltan.Szabo3 at flextronics.com
Thu Nov 5 08:15:25 CET 2015


Igazad van!

Viszont Kanizsán volt egy árokásóm, 42000ccm-es motorral. Nem írtam el! Azt ténylegesen egy elektromosan idított benzinmotor keltette életre. Nem volt akkora, mint a záporjóska motorja, de minusz 30-ban is stabilan indult. Kellett hozzá kb 5 perc, mire elkezdett pöfékelni, de működött. Kb 20km/h-val ásta a lövészárkot. Havonta egyszer kellett beindítanunk, sokan figyelték. Volt egy ugyanekkora tolólaposunk is, mindenfelé lehetett állítani a lapját, sőt megtörni is! 6m széles, 2,5m magas lapja volt. Tolta az erdőt, ha kellett. A T72-es elbújhatott mellettük.

Z

-----Original Message-----
From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Xorn
Sent: 2015. november 5. 7:29
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] Vw gerinc

Miért ne? Sokkal igénytelenebb a vizesnél, kevesebb dolog romolhat el rajta/benne. Katonáéknál ez is szempont.

Amúgy a záporjózsi motorjáról az is terjedt .hu, hogy a T-55 indítómotorja. Ami amúgy nyilvánvaló baromság: benzines indítómotor egy dízel tankban? Egyébként sűrített levegővel indítják, szimulálják a robbanást a hengerekben, úgy lökik be a motort.

Best regards,
Andy

2015-11-05 7:12 GMT+01:00 Zoltan Szabo 1(BHU) <Zoltan.Szabo3 at flextronics.com>:
> Terepjáróba léghűtésest????
>
> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Kaczmarek Edvard
> Sent: 2015. november 4. 17:19
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] Vw gerinc
>
> Városi legenda. Valójában a motort a LuAZ-967 terepjáróba fejlesztették.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On November 4, 2015 4:28:50 PM CET, "Szabó Zoltán" <szacsek at freemail.hu> wrote:
>>Szervizes koromban 412-es Moszkviccsal jártam az országot.
>>Hozzászoktam. Kolléga szólt, hogy menjünk le Balcsira, de az ő
>>kocsijával. Az enyémmel hozzászoktam., hogy az érdi emelkedőn előzök
>>(régi 7-es, nem pálya). Megpróbáltam a Záporjóskával is. Még
>>visszamenni is alig tudtam a saját sávomba. Nemhiába egy repülőgép
>>indítómotorja hajtotta...:-))).
>>
>>Z
>>
>>Szondi <szondilaszlo at gmail.com> írta:
>>>
>>>
>>>2015.11.04. 12:28 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>> Akkor vegyél Zaporozsecet...
>>>
>>>Volt régen egy kollégám, neki volt. A szlogenje: Normális autóval,
>>>nem
>>
>>>nagy bátorság kell egy normális utazáshoz, Na de egy Zaporozseccel...
>>>
>>>>
>>>> Károly
>>>Üdv.:
>>>Anonymus
>>>
>>>
> The information contained in this message may be privileged and confidential. It is intended to be read only by the individual or entity to whom it is addressed or by their designee. If the reader of this message is not the intended recipient, you are on notice that any distribution of this message, in any form, is strictly prohibited. If you have received this message in error, please immediately notify the sender and delete or destroy any copy of this message!
>
> Legal Disclaimer:
> The information contained in this message may be privileged and confidential. It is intended to be read only by the individual or entity to whom it is addressed or by their designee. If the reader of this message is not the intended recipient, you are on notice that any distribution of this message, in any form, is strictly prohibited. If you have received this message in error, please immediately notify the sender and delete or destroy any copy of this message!

The information contained in this message may be privileged and confidential. It is intended to be read only by the individual or entity to whom it is addressed or by their designee. If the reader of this message is not the intended recipient, you are on notice that any distribution of this message, in any form, is strictly prohibited. If you have received this message in error, please immediately notify the sender and delete or destroy any copy of this message!

Legal Disclaimer:
The information contained in this message may be privileged and confidential. It is intended to be read only by the individual or entity to whom it is addressed or by their designee. If the reader of this message is not the intended recipient, you are on notice that any distribution of this message, in any form, is strictly prohibited. If you have received this message in error, please immediately notify the sender and delete or destroy any copy of this message!


More information about the Elektro-etc mailing list