[elektro-etc] Főutca

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Sat Mar 14 10:49:02 CET 2015


Amit itt írtál, az számomra a visszatérés volt az évekkel ezelőtti 
felvetéshez, hogy a halálnak kell nekünk méregdrága térkövezéssel 
úrizálni, amikor kilóg a seggünk a gatyánkból, és az aszfalt már eléggé 
hosszú ideje bizonyított.
Ezzel fogunk a turisták szemében értékesebbé válni, a prospektusokban 
majd a járdákat és az úttesteket nézegetik? Hmmm, milyen különleges, és 
gazdag ország ez a Hungary, jó lenne oda menni és meginni egy jó 
capuccinót ott a csodálatos térköveken -tényleg így működik egy turista?



Gábor

2015.03.11. 23:22 keltezéssel, joe- írta:
> 2015-03-11 09:08 keltezéssel, Xorn írta:
>> Navájármá'...
>>
>> Az összehasonlítás éppen az volt, hogy ha én otthon az általad
>> kétesnek mondott, és nyilván mivel magam fizetem, a lehetőségekhez
>> képest pénztakarékos módszerekkel, ezen felül bármiféle "hivatalos"
>> hozzáértés nélkül, józan paraszti észre és valamelyes mérnöki
>> szemléletre támaszkodva működő megoldást voltam képes alkotni, akkor
>> az ezt kitanult, ehhez értő, ezért fizetett emberek miért nem tudtak
>> ilyet csinálni? A képek magukért beszélnek, itt kevés helye van az
>> általad olyan szívesen használt terelési módszernek, hogy "milyen
>> töredékes info morzsák alapján vonunk le itt a listán
>> következtetéseket".
>>
>> Hiányzik a kocka a burkolatból? Hiányzik. Tehát xarul csinálták meg,
>> mert azt azért nehezen tudom elképzelni, hogy valaki odamegy az
>> éjszaka közepén és pajszerral feszegeti ki a kockát, hogy elvigye
>> emlékbe haza. Megsüllyedt a burkolat az autók kerekének vonalában?
>> Megsüllyedt. Tehát xarul csinálták meg. Se nem töredékes az info, se
>> nem hiányos, és a következtetés is eléggé egyértelműen következik:
>> valaki, valahol, valamit rosszul tervezett és/vagy csinált meg. Ha
>> mást nem, akkor azt, hogy nem tett rá még egy pár %-kal többet a
>> költségvetésre, hogy legyen miből rendesen megcsinálni. Most meg az
>> elején elspórolt pici extrához képest többszörös áron lehet majd
>> felújíttatni, foltozgatni stb., és még utána sem biztos, hogy jó és
>> tartós lesz.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>
> (én)Azt hiszem, hogy ezek a kövek csak a gyalogos közlekedést kedvelik.
> Leginkább a nagy teherautok, amik kis ivben kénytelenek fordulni,
> csavargatják, lazitják a követ, alája kerül a mindenféle zuzalék, az
> utcai szemét, télen a fagy is emelgeti, ha már a folytonossága megszünt,
> nagy felületek válnak használhatatlanná.
> A régi, aszfaltos utcák 40-60 évet kibirtak. Zuzott kö, uthenger,
> finomabb kö, ismét henger, rajta rajta cement azon a régi-fajta aszfalt.
> A széleket járdaszegélykövek zárták, kapukijároknál, pedig ferdén
> helyezett szegélykövek. Közmü, bontás-utjavitáskor rendesen ledöngölték
> az üregnél a talajt, csak utána dogozták meg a felületet.
> A kicsit domborodo ut, a szélén terméskövel kirakott elfolyo, könnyen
> takarithato volt, télen nem állt meg rajta a viz, igy megsem fagyott,
> járhato volt az utca.
> Vandálkodás:
> A fa padok mozdithato részét elviszik, eltüzelik, a rozsdás, forro vason
> viszont ülni nem lehet.
> Kutyaszar: minden tele van vele, terek füvei kikerülhetetlenül, utak, 
> járdák. Szeméttarto (szinte) sehol nincs, csak kibelezett csikkek, és
> általános, többéves szemét.
> A belváros, nagyon-peremén lakom,az illemhelyek hiánya itt hozza kárát.
> joe
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list