[elektro-etc] A megszokott sikertörténet elemzése
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jul 27 10:05:47 CEST 2015
Amig az a nevetsegesen rovid egy-fel ev eltelik, mit csinal a tanar a tobbi
gyerekkel? Nezi ahogy a beilleszkedesuk, jovojuk lefolyik a csatornan? Aki
antiszocialis azt tamogatjuk, aki tanulni akar azt lenezzuk, leszarjuk?
Ha nem lehet almahamozo gepet csinalni ami az o centistol a huszonot
centisig minden almaval megbirkozik, akkor csinalunk egy rendszert ami
mindegyikbol ot centist csinal vagy szetvalogatjuk ot,tiz,tizenot,husz
centis frakciora?
Nem az utobbit semmikepp, mert akkor jon a liberos jogvedo es elkezdodik a
hiszti a szegregacio miatt. Az hogy ne legyen jogvedos konfliktus fontosabb
mint parszaz gyerek jovoje.
Bye
Dexter
On Jul 27, 2015 8:53 AM, "Balázs Bámer" <bamerbalazs at gmail.com> wrote:
> > Ez igy magaban hulyeseg, csokolom. Nem az egyetlen eszkoz, de sok esetben
> > csodakra kepes. Helyettesiteni meg kb. nem sok mindennel lehet.
>
> De, lehet, ha megfelelő pedagógusról van szó. Az ilyen a legszakadtabb
> gyerekkel is szót ért, ha nem is azonnal, fél-egy év alatt, mert
> szegény gyerek annyira fél és ezt brutalitással kompenzálja. Most a
> szociopatákkal (köznyelven pszichopatákkal) nem foglalkozok, az más
> tészta. Idéztem már erről cikkeket, meg ismerek is ilyen embert,
> működik pofon nélkül.
>
> Sajnos az ennyire sérült gyerekeknek hiába "adja meg az esélyt a
> tanulásra" egy, a megfelelő képességekkel nem rendelkező pedagógus,
> csak kölcsönösen bosszantják egymást. Ő nem tudja "fejben eldönteni",
> hogy tanuljon. Őket ott lehet megfogni, hogy elfogadják őket, amit
> amúgy jellemzően senkitől nem kapnak meg.
>
> szia: Balázs
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list