[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/gumikacsa/2015/07/26/a_siemens_tovabb_erolteti_a_pantografos_kamiont/
Arnold Füzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jul 27 09:06:59 CEST 2015
Igazabol a villanymotornak kb mindegy h 5 eves vagy 50 eves. Nincs akkora kulonbseg mint egy belsoegesunel.
Aram meg szinte ingyen van.... (Vagy lehet)
Nyilvan nem latom at az egesz problemat, de a kamion sereg ami m1-en cirkal 24h-ban, az nem piskota.
M0-on latszik a legjobban, oda besurusodnek.
Van h a kulso sav el is tunik, massziv kamionsor fedi.
Szemelyszallitas + postai szolgaltatasok mas teszta, oda letszam es sebesseg kellene.
De most epul Bp-Kelebia vonal ujja, hatha az mar alkalmas lesz tempora. Akkor lehet en sem kocsiznek haza, hanem vonat...
http://m.portfolio.hu/ingatlan/infrastruktura/400_milliardba_kerulne_magyarorszagnak_a_szerbiai_szuperexpressz.210719.html
Arnold
Sent from my iPhone
> On 27 Jul 2015, at 08:54, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
> Mennyi idos az atlag mozdony, atlag nyerges? Nem lepne meg ha fajlagosan
> sokkal takarekosabb lenne.
> Egy beach,szeged szakaszon a szembeszel , szemelyvonatnal szas liter
> feletti tulfogyasztast okoz... Namost ez max szaz km. Az utasok szama is
> alacsony. Egy busz huszonegyket literbol megvan. A vonat brutalisan pazarlo
> lehet.
>
> Bye
> Dexter
> On Jul 27, 2015 8:18 AM, "Arnold Füzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> wrote:
>
>>
>> http://m.totalcar.hu/magazin/gumikacsa/2015/07/26/a_siemens_tovabb_erolteti_a_pantografos_kamiont/
>>
>> Ha igy haladnak hamarosan feltalaljak a vasutat :)))
>>
>> Amit nem is ertek miert hanyagolnak meltatlan modon, a sztgep koraban,
>> amikor a logisztika nem lehet gond...
>>
>> Egy vicc, hogy az autopalyakon a vonattal parhuzamosan kamionok hada
>> szennyez, rongalja az utat, es fokozza a balesetveszelyt...
>>
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
More information about the Elektro-etc
mailing list