[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2015/07/21/kozvetlen_vizbefecskendezes_bmw/?rnd=785
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Jul 21 22:30:54 CEST 2015
nem hiszek a korrozioallo szelepekben mint kulonlegessegben.
ha egy szelep nem korrozioallo , akkor a tiszta oxigent , az alkoholos
benyat hogyan viseli el ?
az meg hogy az egesterben viz kepzodik ... hat megdobbento :)))
literszam csorog ki a kipufogon .
bye
dexter
2015. július 21. 12:08 Kaczmarek Edvard írta, <edk-elektro at babakezek.hu>:
> Meg nagyon-nagyon korrózióálló befecskendező szelepekkel. Mondják ők. Akik
> a hengerfejbe beeső örvénycsappantyút is csinálták.
>
>
> http://m.totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2013/08/21/ovatosan_a_dizel_bmw-kkel/?rnd=707
>
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On July 21, 2015 11:28:41 AM CEST, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
> >Ahogy a cikk elején is írják, a dolog nagyon nem újkeletű.
> >Ahogy én látom, az újdonság "mindössze" két dolog lehet:
> >1. a sz.gépes vezérlés miatt megoldható, hogy ne mindig történjen
> >vízbefecskendezés, pl. leállítás előtt ne (emlékeim szerint a régi
> >"vizes" rendszereknél az okozott nagy gondot, hogy maradt vízgőz, pára
> >a
> >motortérben, s korróziót okozott)
> >2. az előzőből következően valószínűleg szuper vezérléssel, szuper
> >befecskendezési technikával operálnak (amit ugye régen nem nagyon
> >tudtak
> >megtenni).
> >
> >Károly
> >
> >Arnold Füzesi wrote:
> >> Otletes :)
> >>
> >> Arnold
> >> Sent from my iPhone
> >>
> >>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list