[elektro-etc] wartburg reklam

joe- jozsig at gmail.com
Thu Jul 9 22:07:06 CEST 2015


2015-07-08 23:34 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> Nem tudom, Ti hogy voltatok vele (már akinek volt ilyenje), az enyémnek
> állandóan elmászott a gyújtása. Pedig olyen egyszerű volt, mint a faék.
> A Trabié érdekes módon, sokáig stabil volt, pedig az némileg
> bonyolultabb volt, abban előgyújtás szabályozó is volt. :)
>
> Károly
>
> charles hoss wrote:
>> te jo eg . csak most esett le hogy az oreg varnyu elsokerekeskent
>> hosszmotoros volt .
>> elkepeszto :)
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> 2015. július 8. 21:15 Webkonyvek írta, <webkonyvek at gmail.com>:
>>
>>> Hello Mindenkinek!
>>>
>>> Wartburg reklámfilm:
>>>
>>> http://www.tizpertiz.hu/2015/07/07/ezt-a-wartburg-reklamot-mindenkinek-latnia-kell-aki-1989-elott-szuletett/
>>>
>>>
>>> Géza
>>>
Nekem háromhengeres, kétütemü, Wartburg Tourist 353/999 van. :-)
1987. évben, DK 88-47 ként kaptam Csepelröl, de kidölt a baloldali ajtok 
közös oszlopa, kicserélték.
5 honap mulva lett DP 04-11 , Györböl, de ennek a motorja purcant ki
(lett benne uj motor "füzött" blokk) ebböl lett a DKW 699 de hatosági
vizsgára kellett vinni, mert a szépen leszerelt régi rendszámtáblákat
elökészitve, csak spárgával kötöttem a kocsira, de éjjel valakik
megtréfáltak és a rendszámokat a kocsi mellett lévö fára felaggatták,
vizsgakor hiába kerestem, nem találtam.
Szerintem, ennek a kétütemünek van hosszirányu motorelrendezése, és
csak a válto differenciálmüvének tányérkereke kapcsolodik 90 fokos
kapcsolattal a csoportkerékhez.

Nekem is a tetöburkolat huzatát kellene visszaragasztani tetöhöz volt
erröl szo, de nem tudom az, hogyan sikerült.

Elég erös kocsi, még most is birja a 140 Km/h -t.
joe-



More information about the Elektro-etc mailing list