[elektro-etc] Szoftveresek és hozzáértők hajrá
Kovács József
kj at faldeko.hu
Fri Jan 23 13:21:32 CET 2015
Mondjuk a kérdései többségére VAN válasz...csak nyavajog.
Aztán a mikor kell az EÁKER azt is fel kéne fogni egy ilyen szintű
vezetőnek.
De csak adja hülyét...
Egy ilyen raktár bázisnál, akkor kell
HA AZ ÁRU TULAJDONOSA MÁS ÁFA illetékes országra vált, azaz
- bejön a magyar bázisra nem HU-ból
- kimegy a magyar bázisról HU-ból
Itt tehát annyi a korlát, hogy
nem teríthet egy autón egyszerre
- belföldi partnereknek
- és külföldieknek
A belföldi terítést MÁR nem érinti az EÁKER,
mivel az már nem első belföldi értékesítés lesz...
----
Azt nem fogják a népek, hogy
az EÁKER mindössze két esetben kell !!!!!
1. ÁFA illetékesség váltás van (export/import)
2. belföldi gyártású a cucc és gyártó adja el (első hazai ÁFA pont)
Ehelyett beképzelnek minden féle marhaságot... és jajgatnak.
Ha e két fő pont nem érinti, akkor eleve nem érinti az EÁKER !!!!
Ha valamelyik érinti, akkor jönnek az alszabályok...
Amik alapján el tudja dönteni, hogy kell-e neki EÁKER
pl. ha ÉRINTI DE!!! NEM !!! útdíj köteles járművel (<=3,5 tonna) szállít
akkor CSAK a külön listás un. áfaeltűnés-veszélyes áruk esetén kell
(élelmiszer pl.)
Sajnálatos, hogy a szakemberek
- vagy ennyire sötétek és nem értenek meg pár összefüggést
- és/vagy direkt adják a hülyét.... és égetik magukat
ahelyett, hogy kimondanák: "OKÉ... de nem akarjuk"
mert több meló és kevesebb lopási lehetőség :-(
Az lehet, hogy kilobbizzák a törvény szűkítését vagy akár visszavonását.
De ennek nem a "hibás a törvény" a helyes indoka.
Hanem a más érdekek....
Ergo jobb lenne, ha maradna (kellő bevezetési idővel).
Emlékezzünk a központi kasszákra...
Ott is ment a szar is szar alapú ellenállás.
Aztán mára szépen beállt úgy tűnik.
Ahogy az E-útdíj is ... és mobil parkolás/fizetés is.
KJ
KJ
2015.01.23. 09:59 keltezéssel, Skandar Graun írta:
> http://www.autopro.hu/szolgaltatok/Ekaer-ha-minden-igy-tortenik-veszelybe-kerulhet-a-raktar/13286/
>
>
> Érdekes részletek vannak a törvényből benne... teljesen egyértelmű
> fogalmazások.
>
> 2015. január 20. 22:39 Skandar Graun írta, <sgraun at gmail.com>:
>
>> http://www.autopro.hu/gyartok/Faustmann-gyengiti-a-versenykepesseget-az-ekaer/13280/
>>
>> 2015. január 19. 20:55 Imre Kormos írta, <imre.kormos at gmail.com>:
>>
>> Nem olyan egyszerű az. Itt nem egy önálló programra van szükség, ezres
>>> tételszámok vannak a napi többszáz szállítólevélen, amit senki nem akar
>>> újra bepötyögni.
>>> Ügyvitelileg is be kell illeszteni egy bejáratott folyamatban, meg kell
>>> találni azt a pontot, ahol már minden adat rendelkezésre áll, új állapota
>>> tud lenni az ügymenetnek, új visszacsatolások, hibakezelések. Akkor még
>>> nem
>>> beszéltünk a jogosultság problémákról - nem véletlen, hogy a
>>> szállítólevélen áltslában nincs ár, hisz sok jogosulatlan ember kezén megy
>>> keresztül...
>>> Stb, stb...
>>> Ki
>>> 2015.01.19. 19:54 ezt írta ("Skandar Graun" <sgraun at gmail.com>):
>>>
>>>> Szerintem keresd meg őket... kapva kapnának rajtad.
>>>> Ismered az ekáert, kódolni tudsz. Életed nagy lehetősége.
>>>>
>>>> 2015. január 19. 19:48 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>>>>
>>>>> "minimum 3-4 hónap felkészülési időszakra van szüksége ahhoz, hogy
>>>>> kidolgozza a megfelelő szoftvert"
>>>>>
>>>>> Hát ezaz... nekem a tökömet markolásznák a megrendelőim, ha ilyet
>>>> mondanék.
>>>>> Kicsit kényelmesek a nagy szoftvercégek...
>>>>> Mer'ugye nem a kódolás a nagy meló.
>>>>>
>>>>> KJ
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2015.01.19. 19:34 keltezéssel, Skandar Graun írta:
>>>>>
>>> http://www.autopro.hu/gyartok/Idot-kerunk-a-Suzuki-az-ekaerrol/13236/
>>>>>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list