[elektro-etc] Mégis, mégis...
Xorn
toth.endre at gmail.com
Sat Jan 17 19:31:17 CET 2015
Pl. mobilcég elszámolhatja a dolgozók cégtelefonjain szereplő
költséget. Viszont szabály szerint tilos nekik magasabb tarifát
használni erre, mint az ügyféltarifák.
Azt viszont nem tilos, hogy az egyes szolgáltatásokra a bármelyik
létező ügyféltarifa legmagasabb értékeiből összeállított speciális
tarifát számoljanak el... :-)
Best regards,
Andy
2015-01-17 16:11 GMT+01:00 potyo <potyo.ada at gmail.com>:
> 2015. január 17. 16:01 jhidvegi írta, <jhidvegi at gmail.com>:
>
>> Kovács József wrote:
>>
>> hatása. Ami ellen a 2 éves veszteség limit is próbál lépni.
>>>
>>
>> ez a veszteséglimit gazdaságilag egy oltári baromság.
>>
>> Ha az elejétől fogva bevezették volna, egyetlen új cég se tudott volna
>> megtelepedni Mo-on. Ugyanis akkor, amikor beruháznak, az jóidőre
>> veszteségessé teszi a céget.
>>
>> Ezzel a baromsággal azt érte el a kormány, hogy ezentúl senki nem tud
>> hosszabb távra tervezni, beruházni. Ostoba barmok ezek mind. És/vagy
>> végtelenül rosszindulatúak. Kb mint a melanoma.
>>
>
> Milyen jobb megoldást lehetne kitalálni arra, hogy ne tüntessék el a
> hasznot mindenféle fiktív költségek elkönyvelésével? Ezek a fiktív dolgokra
> költés elég jellemző máshol is, Google, Apple, stb. cégekre is elég csúnyán
> néznek az ilyen dolgaik miatt.
More information about the Elektro-etc
mailing list