[elektro-etc] Mai Tesla
Kaczmarek Edvard
edk-elektro at babakezek.hu
Fri Jan 9 14:17:27 CET 2015
Nem tudom, mit olvastál rosszul abból, amit írtam. Lehet, hogy az eon töltőhálózatot épít ki, de nem olyat, ami a Tesla kényelmes üzemeltetéséhez szükséges. Nem vontam kétségbe, hogy képes lenne, ha akarna.
Ed
Sent from a tamagotchi
On January 9, 2015 2:03:58 PM CET, jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:
>Kaczmarek Edvard wrote:
>> De az nem tölti fel 20 perc alatt, mint a 120 kW-os Supercharger.
>
>Nem tudom, mit olvastál rosszul abból, amit írtam.
>A 120kW az kb 170A-es fázisáramot jelent. Erre mondtam, hogy ez
>bármelyik kisebb
>üzemben megvan, ha valami árammal menő technológia van benne, és nem
>zabszemet
>válogatnak.
>
>Ilyen helyek tíz-százezrével vannak. Ráadásul azok állandóan üzemelnek,
>az autó
>feltöltés meg egy időszakos dolog. Ilyen teljesítmény körüli galv.
>áramforrást
>én is jópárat elkövettem, és az adott üzemekben nem ez volt az, ami
>fullra
>terhelte a betápot, hanem volt ott mindenféle egyéb technológia is.
>
>Sőt, ha belegondolunk, a lakossági utcai szabadvezetékeknél is kb 20
>házanként
>meg is van ez a teljesítmény, és hány ház is van? A letelepített
>trafócskák a
>kis modernebb kivitelű házikókban is több MW-osak, egy-egy ágon meg
>400-630 A-es
>biztik vannak.
>
>Tényleg nem lenne probléma semelyik áramszolgáltatónak ilyen
>autó-szoptatóhelyek
>kiépítése! Ha nem sűrűn vannak, az is lehet, hogy új trafókat se nagyon
>kellene
>telepíteni. Amíg nem terjed el széles körben az elektromos autó, addig
>a meglévő
>kapacitások bőven kiszolgálnák azt a mondjuk párszáz járművet. Főleg,
>ha úgy
>nézzük, hogy a magyarországi csúcs jó régen volt, valami 8ezer MW, ma
>az
>nehézipar és más hanyatlás miatt ennek a töredéke van használva.
>
>hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list