[elektro-etc] Fagyálló mérés - nekem tetszett az ötlet
Karoly Kovacs
koka55 at gmx.at
Sun Dec 20 13:33:57 CET 2015
Köszi, ez megnyugtató (ahogy Gábornak is írtam az előbb).
Károly
Sandor Szali wrote:
> Nekem 380mV, tobb mint 7 eve csereltem, valszeg a legolcsobbra :)
> Azert 3-4 evente biztos jo lecserelni, amugy volt ilyen teszt pH
> meressel is, az par eve jo volt, majd megnezem most is mielott kimosom
> slaggal es lecserelem. [Amitol amugy felek, mert regen jol elqrta az
> oreg radiatorokat egy asconaban]
> Neked hany eves a lotty?
>
> 2015-12-20 11:57 GMT+01:00 Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at>:
>> Bocs, magamnak válaszolok!
>> Kicsit gugliztam, s német autós fórumon ezt találtam:
>> - 0,2 Voltig szuper
>> - 0,4 Voltig elmegy
>> - 0,6 Volt fölött rossz.
>> Na most akkor mi van? Kinek van igaza? A totalcar-os cikknek vagy a német
>> fórumnak?
>>
>> Károly
>>
>>
>> Karoly Kovacs wrote:
>>>
>>> Itt valami zavart érzek.
>>> Mindkét kocsimnál megmértem, s nagyon csúnya értékeket kaptam.
>>> Ha az akkusaruk fent voltak, akkor 350(!)mV körül, ha levettem az
>>> akkusarut, akkor 180-200mV körül mértem.
>>> Természetesen lehet, hogy mindkét kocsimban rossz már a fagyálló, na de
>>> ennyire?! (Refraktométerrel mérve mindkét autóban oké a lötty.)
>>> Ha van valamelyikőtöknek ideje, energiája, megmérhetné az autóját!
>>> Nagyon kíváncsi lennék, hogy kinek mi jön ki, mert ha akadna közületek,
>>> akinek a cikk által jelzett 10-70mV tartományban van a folyadékja, akkor
>>> valóban ennyire rossz az autóimban a fagyálló.
>>>
>>> Károly
>>>
>>> Karoly Kovacs wrote:
>>>>
>>>>
>>>> http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/12/20/filleres_neppertrukk_-_fagyallot_igy_meg_nem_mertel/
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Károly
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list