[elektro-etc] Trabant P50

joe- jozsig at gmail.com
Sun Dec 20 01:28:04 CET 2015


2015-12-19 16:40 keltezéssel, a.b. k. írta:
> Tényleg lenyűgöző!
>
> ...bárcsak lenne annyi pénzem, hogy ilyen állapotra hozzam az én 601-esemet
> is egyszer. :)
>
> Üdv:
> András
>
> 2015-12-19 16:24 GMT+01:00 umnyo<umnyo at freemail.hu>:
>
>>
>> Gyönyörű!!!!
>>
>>
>> http://www.origo.hu/auto/20151219-trabant-p50-2-1961-veteran-teszt.html
>>
>>
>>
>
>
Nekem Trabant kombi 500 volt az elsö autom, használtan vettem.
(CE 86-07 1972. évtöl volt az enyém)
Asszinkron váltoja volt, féltengely felé,hardy-tárcsás kihajtással.
(a válto olaja, e kihajtásnál mindig szivárgott)
A szabadonfutos, kapcsolhato megoldás, minden fokozatra hatásos volt.
A 4. fokozat rövidebb volt, igy a végsebessége is alacsonyabb.
Csak az oldal-elemek voltak müanyagbol. A tetején egy barom 
végiggyalogolt, behorpadt, de sikerült kinyomni, csak kicsi sérülések
maradtak miatta.
A jobboldali ajtoja volt a kulcsos, igy 20-ezer forinttal kezembe,
csak az oldalra-nyithato, hátso ajtaján tudtam, bejutni, mert a járda,
a posta elött, nagyon magas volt ezt a rend öre kifogásolta.

A kormányrud hardy-ja préselt volt, menet közben szét est (a müszaki
vizsgához valo, kalapálásos, kormány-tömöritö eljárás szoros kormánya
is ludas lehetett ebben, a szétesett hardy, és a kicsi, keménygumi 
kormánykerék, még mindig megvan)

A bal hátso trapéz belsö felrögzitése, a harang nyakánál letört, a
kereket a laprugo, és a fékcsö fogta (4 felnött +3 gyerek ültünk benne)
Somloszölös határában mikor lassitottam, lett gyanus, hogy a kocsi,
riszálja a hátulját.

4 évig volt az enyém, Dunántult, és Szeged környékét végig jártuk vele.

joe-



More information about the Elektro-etc mailing list