[elektro-etc] Szerviz munkadíj nem fizetése késedelmes javítás esetén

András Kiss kiss.andras.b at gmail.com
Sat May 31 22:39:33 CEST 2014


Közben lezajlott a dolog:
Elmentem érte, ott volt, elkészült, csupán annyi történt, hogy a tulajdonos
felesége (aki átvette a bringát) elírta a telefonszámot amit megadtam, így
rossz számra küldték az SMS-t, amikor elkészültek. Még ők nem értették,
hogy miért nem megyek érte, amikor hetek óta készen volt.
A lényeg, hogy valóban megcsinálták, jól működik, csak a fék javítását
kellett fizetnem, pont úgy, ahogy megbeszéltük.
Tanulság: Legközelebb a papírról másolat, arról minden kiderül. Még az
elírt telefonszám is.

András


2014. május 25. 16:19 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:

> oda kell menni , elvenni , kiprobalni es ha nem tokeletes , viszaadni
> atveteli elleneben .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2014. május 24. 22:18 hobilobi at gmail.com írta, <hobilobi at gmail.com>:
>
> > 2014.05.20. 20:23 keltezéssel, András Kiss írta:
> >
> >> Kedves Listatagok!
> >>
> >> A segítségeteket szeretném kérni a következővel kapcsolatban:
> >> Lassan 5 hete, hogy a kerékpáromat elvittem a szervizbe garanciális
> >> váltóállításra + hátsó fékpofa cserére (az utóbbi nem volt garanciális).
> >> Ezeket magam is megcsináltam volna otthon, de mivel tavaly kapott a
> bringa
> >> vadiúj első és hátsó váltót ugyanebben a szervizben, és az első
> beállítás
> >> ingyenes, gondoltam visszaviszem, nem vesztek vele semmit. Azt mondták
> >> oké,
> >> majd küldenek SMS-t, ha készen van. Gondolom nem kell mondanom, hogy e
> két
> >> művelet -főleg olyannak aki nem először csinálja- nem kerül többe fél
> >> óránál. A bringa 5 hete a szervizben van. Két hete benn voltam, hogy
> mégis
> >> mi van, azt mondja a tag, hogy holnapra kész. Mondom, oké. Eltelt egy
> nap,
> >> kettő, semmi. Eltelt egy hét, semmi. Azóta eltelt kettő hét, semmi
> >> reakció.
> >> Eddig úgy voltam, hogy addig nem megyek újra érdeklődni, amíg nem
> szólnak,
> >> kíváncsi voltam, ez a két nagyon bonyolult javítási munka nekik mennyi
> >> időbe kerül még.
> >> Azonban mostanra kezd elfogyni a türelmem, ez már több, mint
> pofátlanság,
> >> ha nincs idejük, ne vállalják a javítást, főleg ne mondják azt, hogy
> >> másnapra készen van.
> >> Van valami jogszabály erre, hogy mennyi idő után nem vagyok köteles a
> >> munkadíjat kifizetni? Ha igen, mennyi az az idő? A Fogyasztóvédelmi
> >> törvényre hivatkozhatok ilyen esetben? Egyáltalán köteles vagyok másfél
> >> hónap után munkadíjat fizetni úgy, hogy nem értesítettek semmiről?
> >> Van egyáltalán esélyem ezt az utat kijárni úgy, hogy napra pontosan nem
> >> tudom megmondani, hogy mikor vittem be a kerékpárt javítani? Én barom
> nem
> >> kértem átvételi elismervényt, (amin pontosan le lenne írva, hogy mikor
> >> vittem oda hozzájuk) de mondjuk nem gondoltam volna, hogy idáig
> fajulnak a
> >> dolgok. Naivan bíztam abban, hogy egy-két nap után szólnak, hogy
> >> elkészültek a javítással, én kifizetem, elviszem, mindenki boldog, de
> >> sajnos nem így történt.
> >>
> >> Előre is köszönöm,
> >> üdvözlettel:
> >> Kiss András
> >> .
> >>
> >>
> > Ha nincs átvételi elismervényed, akkor még azt is mondhatják, hogy nem is
> > vitted oda a bringádat.
> > Azért elég alap dolog, hogy ha valahol ott hagyok egy nem két filléres
> > dolgot, akkor arról valami papírt kapjak.
> > Ha nem adnak automatikusan, akkor kérni kell.
> >
> >
> > István
> >
> >
> >
>



-- 
Üdv: András


More information about the Elektro-etc mailing list