[elektro-etc] Újat vagy használtat
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat May 31 01:29:04 CEST 2014
akkor ezek szerint a nagy turbos motor az ami a legjobban birja a turbosok
kozul , a kicsiket ugye kemenyebben tapossak es ha lehet , varosban nem
erdemes hasznalni , stop&go uzemben pedig vegkepp nem . ezt kb minden
muszaki venaju ember megerti , felfogja . nyilvan a szakemberek meginkabb.
aztan kijott a smart .
bye
dexter
2014. május 30. 23:14 Szondi írta, <szondilaszlo at gmail.com>:
> Szia !
>
> 2014.05.30. 22:28 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>
> Anno Tatabányán az ottani Porsche Hungária szervizben láttam olyan Audit,
>> amivel a tulaja kiment az autópályára, és hidegen nyomta neki, szétrepedt
>> blokk lett a jutalma.
>> Persze nem tudom milyen olajjal, de akkor úgy döntöttem, a motor úgy van
>> kitalálva, hogy az üzemi hőmérsékleten használják csúcsüzemben. Gondolom a
>> dugattyúknak kisebb a hőtehetetlensége, mint a blokknak, vagy a blokk egy
>> kis helyen túl gyorsan melegszik ha húzatják stb. de nem én vagyok a gépész
>> :)
>>
>
> Valójában egyik motor sem szereti, ha hidegen hergelik fel a pacikat
> benne. Meg az a sofőr sem normális, aki téli mínuszban, járdaszegély
> mellől, padlógázzal indul el. Egy mezei garázsból kiállás, főleg
> ajtócsukással megtűzdelve, (addig ketyeg a gép) már elég ahhoz, hogy
> átlangyosodjon a blokk, 1-3 km finomabb megtételével, pedig beáll a moci is
> olyan állapotba, hogy nyugodtan hajtható. Akinek meg kétállapotú a
> gázpedál, az amúgy is menthetetlen. (volt ilyen kollégám, majd félévig
> nyomta az ágyat, hajszál híján a koporsót, utána megszelídült)
>
> Üdv.:
> Anonymus
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list