[elektro-etc] Szerviz munkadíj nem fizetése késedelmes javítás esetén
Jozsef Valkai
vjozsef at valkai.net
Tue May 20 20:33:50 CEST 2014
Nem! Arrol beszelek hogy akarhova beafok vmit papirt kerek. Az autodat is
beadnad papir nelkul?
Egyebkent en meg ertementem volna regesreg es elhoztam volna, uzletvezeto
mit mond?
Valkai Jozsef
Mobilrol küldve.
+36703628147
2014.05.20. 20:32 ezt írta ("András Kiss" <kiss.andras.b at gmail.com>):
> Azért nem a piacra vittem, nem gondoltam volna, hogy egy rutinművelet egy
> szakszervizben ilyen abszurd fordulatot vehet, és megérné nekik, hogy
> lejárassák magukat.
> A váltó javítását is ők végezték, minden probléma nélkül.
>
>
> 2014. május 20. 22:57 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:
>
> > Megis miben biztal amikor pacsira odaadtad a bringat? A jo indulatban?
> >
> > Valkai Jozsef
> > Mobilrol küldve.
> > +36703628147
> > 2014.05.20. 20:24 ezt írta ("András Kiss" <kiss.andras.b at gmail.com>):
> >
> > > Kedves Listatagok!
> > >
> > > A segítségeteket szeretném kérni a következővel kapcsolatban:
> > > Lassan 5 hete, hogy a kerékpáromat elvittem a szervizbe garanciális
> > > váltóállításra + hátsó fékpofa cserére (az utóbbi nem volt
> garanciális).
> > > Ezeket magam is megcsináltam volna otthon, de mivel tavaly kapott a
> > bringa
> > > vadiúj első és hátsó váltót ugyanebben a szervizben, és az első
> beállítás
> > > ingyenes, gondoltam visszaviszem, nem vesztek vele semmit. Azt mondták
> > oké,
> > > majd küldenek SMS-t, ha készen van. Gondolom nem kell mondanom, hogy e
> > két
> > > művelet -főleg olyannak aki nem először csinálja- nem kerül többe fél
> > > óránál. A bringa 5 hete a szervizben van. Két hete benn voltam, hogy
> > mégis
> > > mi van, azt mondja a tag, hogy holnapra kész. Mondom, oké. Eltelt egy
> > nap,
> > > kettő, semmi. Eltelt egy hét, semmi. Azóta eltelt kettő hét, semmi
> > reakció.
> > > Eddig úgy voltam, hogy addig nem megyek újra érdeklődni, amíg nem
> > szólnak,
> > > kíváncsi voltam, ez a két nagyon bonyolult javítási munka nekik mennyi
> > > időbe kerül még.
> > > Azonban mostanra kezd elfogyni a türelmem, ez már több, mint
> pofátlanság,
> > > ha nincs idejük, ne vállalják a javítást, főleg ne mondják azt, hogy
> > > másnapra készen van.
> > > Van valami jogszabály erre, hogy mennyi idő után nem vagyok köteles a
> > > munkadíjat kifizetni? Ha igen, mennyi az az idő? A Fogyasztóvédelmi
> > > törvényre hivatkozhatok ilyen esetben? Egyáltalán köteles vagyok másfél
> > > hónap után munkadíjat fizetni úgy, hogy nem értesítettek semmiről?
> > > Van egyáltalán esélyem ezt az utat kijárni úgy, hogy napra pontosan nem
> > > tudom megmondani, hogy mikor vittem be a kerékpárt javítani? Én barom
> nem
> > > kértem átvételi elismervényt, (amin pontosan le lenne írva, hogy mikor
> > > vittem oda hozzájuk) de mondjuk nem gondoltam volna, hogy idáig
> fajulnak
> > a
> > > dolgok. Naivan bíztam abban, hogy egy-két nap után szólnak, hogy
> > > elkészültek a javítással, én kifizetem, elviszem, mindenki boldog, de
> > > sajnos nem így történt.
> > >
> > > Előre is köszönöm,
> > > üdvözlettel:
> > > Kiss András
> > >
> >
>
>
>
> --
> Üdv: András
>
More information about the Elektro-etc
mailing list