[elektro-etc] Iparosmunka made in Hu
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Jun 24 20:19:48 CEST 2014
Az a gyanum nincs termék.
Megrendelés van, kvazi alkalmazotti statusz, csak maskepp csomagolva.
Az meg nem vallalkozas igazabol, h alkalmankent jol lehuzzuk a megrendelot. :)
Az a vallalkozas amit fel lehet ugy epiteni, hogy extraprofitot (vagy minek
hivjatok) termeljen idovel. (fejlesztes mar minimalis, gyartasbol, vagy
jutalekbol meg omlik a penz, generalodik a toke, amig az ember uj dolgon agyal.
Osztalekbol meg elvan.)
Vallalkozas az, amibe lehet toket bevonni, es kepes fejlodni altala.
Akar bank, akar kockazati, akar befektetoi, akar kozossegi finanszirozas, akar
palyazat stb.
A.
On 2014.06.24. 16:06, Kovács József wrote:
>
> 2014.06.24. 02:13 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>> Oké, de ez nem arra válasz, hogy nem lehet mindenki sikeres vállalkozó napi
>> pár óra munkával, illetve a sikeres vállalkozóknak is csak töredéke lehet
>> olyan helyzetben, hogy mások kizsákmányolása nélkül, pusztán gépek
>> működtetésével napi pár óra munkából megéljen.
>> Magamból indulok ki. Van nálam sokkal okosabb és sokkal hülyébb ember is,
>> szerintem a munkaképességem, a problémamegoldó képességem valamivel azért az
>> átlag fölött van, a szakmám pedig modern, speciális. Mégis megszakadok a
>> munkától, többnyire hétvégén, ünnepnap is dolgozom, mégsincs extra jövedelmem,
>> csak egy átlagos, és azt sem tudom, ezen hogyan lehetne változtatni. Mármint
>> az általam felállított morális kereteken belül.
>>
>> Gábor
>
>
> SZEGMENTÁLÁS
> POZÍCIONÁLÁS
> Ezek a marketing kulcsszavak amiket keresel.
>
> Kinek adsz el most és milyen (ár)kategóriában?!
> Naugye...
>
> ----
>
> Három lépés kell...
>
> 1. MÁRKA teremtés és márkanév súlykolása
> 2. Pozicionáld a márkát a "Magas minőség" sőt a "Luxus" kategóriába.
> 3. Aztán csak annak add el, aki hajlandó megvenni extra sőt ultra profittal.
> ("aki nem engedheti meg magának, hogy megvegye... az nem a vevőm" alapon)
>
> A gyártása alig lesz drágább, hisz a "belseje" nem változik ettől.
> A külcsínen vélhetően kell igazítani a látható/tapintható minőség/luxus érdekében.
>
> Viszont végig kell vinni a marketinget és felépíteni a márkát+márkaimidzset.
>
> Jól fogsz keresni, mert a durván nagy árrés (10-20-50X) jól tejel majd.
>
> Amiből futni fogja, mérnökre, melósra is, ha dolgozni se lesz már kedved sokat...
>
> ----
>
> A netto profit=(tisztaárrés*darabszám)-adók
>
> Ebből a tiszta árrés a legkönnyebben növelhető! tipikusan.
> Ergo erre kell gyúrni...
>
> KJ
>
> .
>
More information about the Elektro-etc
mailing list