[elektro-etc] Iparosmunka made in Hu

Kovács József kj at faldeko.hu
Tue Jun 24 16:06:51 CEST 2014


2014.06.24. 02:13 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> Oké, de ez nem arra válasz, hogy nem lehet mindenki sikeres vállalkozó 
> napi pár óra munkával, illetve a sikeres vállalkozóknak is csak 
> töredéke lehet olyan helyzetben, hogy mások kizsákmányolása nélkül, 
> pusztán gépek működtetésével napi pár óra munkából megéljen.
> Magamból indulok ki. Van nálam sokkal okosabb és sokkal hülyébb ember 
> is, szerintem a munkaképességem, a problémamegoldó képességem 
> valamivel azért az átlag fölött van, a szakmám pedig modern, 
> speciális. Mégis megszakadok a munkától, többnyire hétvégén, ünnepnap 
> is dolgozom, mégsincs extra jövedelmem, csak egy átlagos, és azt sem 
> tudom, ezen hogyan lehetne változtatni. Mármint az általam felállított 
> morális kereteken belül.
>
> Gábor 


SZEGMENTÁLÁS
POZÍCIONÁLÁS
Ezek a marketing kulcsszavak amiket keresel.

Kinek adsz el most és milyen (ár)kategóriában?!
Naugye...

----

Három lépés kell...

1. MÁRKA teremtés és márkanév súlykolása
2. Pozicionáld a márkát a "Magas minőség" sőt a "Luxus" kategóriába.
3. Aztán csak annak add el, aki hajlandó megvenni extra sőt ultra profittal.
     ("aki nem engedheti meg magának, hogy megvegye... az nem a vevőm" 
alapon)

A gyártása alig lesz drágább, hisz a "belseje" nem változik ettől.
A külcsínen vélhetően kell igazítani a látható/tapintható minőség/luxus 
érdekében.

Viszont végig kell vinni a marketinget és felépíteni a márkát+márkaimidzset.

Jól fogsz keresni, mert a durván nagy árrés (10-20-50X) jól tejel majd.

Amiből futni fogja, mérnökre, melósra is, ha dolgozni se lesz már kedved 
sokat...

----

A netto profit=(tisztaárrés*darabszám)-adók

Ebből a tiszta árrés a legkönnyebben növelhető! tipikusan.
Ergo erre kell gyúrni...

KJ



More information about the Elektro-etc mailing list