[elektro-etc] Tanulságos cikk
Xorn
toth.endre at gmail.com
Fri Jun 13 09:48:16 CEST 2014
Neked nem baj. De r=1 pó'gárnak simán beadják, hogy neki most erre
vagy arra égetően sürgős szüksége van, pedig igazából nincs.
Ez az egész erre megy ki, az igény mesterséges generálására, és nem
arra, hogy a fogyasztónak kicsit is jobb legyen.
Best regards,
Andy
2014-06-13 9:44 GMT+02:00 Kaczmarek Edvard <edk-elektro at babakezek.hu>:
> A target a hatalmas minta miatt tudta megcsinálni. Nincs annyi szupersopkártyás, hogy ilyen következtetéseket tudjanak levonni.
>
> Egyébként én nem tartom aggályosnak, ha a bolt sejti, mi érdekel engem és azt ajánlja kedvezménnyel. Kohn bácsi, a falusi szatócs is azt tette, csak kicsiben.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On June 13, 2014 7:55:31 AM CEST, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
>>...arról, hogy mi folyik körülöttünk. És sajnos elég nehéz kibújni
>>alóla, még ha ismeri a veszélyeket az ember és vigyáz is arra, mit,
>>hogyan csinál.
>>
>>http://smart.blog.hu/2014/06/11/honnan_tudta_egy_aruhaz_hamarabb_hogy_egy_lany_terhes_mint_a_sajat_apja
>>
>>Nekem pl. nincs Supershop kártyám, pedig húdemilyenjólenne, 1%
>>kedvezményt kapnék minden vásárolt holmi árából. Vagy pl. inkább
>>veszek ki KP-t az automatából és fizetek azzal, minthogy direkt
>>kártyával (N.B. Ausztriában ingyenes a KP felvét). Vagy nem
>>feltétlenül használom a valamilyen hűségkártyát minden egyes
>>vásárlásnál, minden lehetséges alkalommal. Stb.
>>
>>Best regards,
>>Andy
More information about the Elektro-etc
mailing list