[elektro-etc] fűnyíró még mindig
potyo
potyo.ada at gmail.com
Sat Jun 7 20:35:55 CEST 2014
Nagyjából minden karburátor így működik, nem? :-))
Amúgy én úgy nézem, hogy a fehér csövecskén van két vastagítás, azokon a
pontokon fekszik fel szerintem valahol fent is, és a réz csavarhoz is,
vagyis az a két vastagítás és a gumigyűrűk meghatározzák a pozícióját a
fehér csövecskének. Meg nem hinném, hogy műanyag lenne a fúvóka, ezen
keresztül inkább csak felszívja a benzint, de nem ennek a végénél történik
a porlasztás. Aztán persze lehet, hogy mégis :-))
2014. június 7. 20:19 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>
> Létezik, hogy ez a karburátor úgy működik, hogy a réz(bronz) csavar nyakig
> áll a benzinben, és az ő kis furatán keresztül szívja fel abba a fehér
> csőbe a nyomáscsökkenés a benzint, és ennek a csőnek a tetejéről csak úgy
> lefújja a huzat? Tehát az egyik O gyűrű lent a rézcsavar furatában tömíti
> és rögzíti a kis csövet, a másik meg fent, az úszóházat és a keverőteret
> elválasztó nyakban? Csak azért érdekes a kérdés, mert ha lent kitekerem a
> csavart, és elkezdem kihúzni, az meghúzza ezt a csövet is, és ki tudja
> onnantól, mi volt a pozíciója. Vagy azt koppanásig kell nyomni és kész?
More information about the Elektro-etc
mailing list