[elektro-etc] fűnyíró még mindig

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Sat Jun 7 11:27:02 CEST 2014


Pont ez az egyik fő félelmem, ahogy néztem a Yt. videókat, hogy nem 
elég, hogy egy csomó darabból áll, de van jó néhány beállító szerv is 
benne, amit ha egyszer eltekerek, fogalmam sincs hova kell 
visszaállítani, mert nem hogy nem látom át a karburátor komplett 
működését, de még a fűnyíró fordulatszámát sem tudom megmérni. Ezen a 
fűnyírón nincs semmilyen beavatkozó szerv, csak a megy-nem megy 
fogantyú. Így, hogy az alapjárat, és az üzemi fordulat mitől függ, a kis 
karok, rugók, fúvókák, beállítócsavarok, hőmérséklet komplex 
rendszerében lakik valahol :)
Asszem egy hagyományos autó porlasztóját első nekifutásra rendberaknám, 
már ha csak ki kell tisztítani.

De sokat nem veszíthetek, a legjobb eset hogy szétszedem, és ugyanúgy 
összerakom, a közepes hogy nem sikerül, és akkor így is-úgy is szervizbe 
kell vinnem, a legrosszabb hogy lelököm a szakadékba és veszek egy 
másikat, ha a szerelő azt mondja, fél nap ezt feléleszteni és 20eFt lesz.

Már csak egy 6,5-es villáskulcs kéne, nem találom a készletemet, a 
dugókulcs készletben meg nincs ilyen :)

Gábor

2014.06.07. 1:51 keltezéssel, charles hoss írta:
> Igen, viszont ezesetben eleg lehet ha total becsavarja (megjegyezve a
> forditasok szamat) majd ki. (Nem eroltetve)
>
> Bye
> Dexter
> 2014.06.07. 0:54, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
>
>> Az a járat ami a pillangó szelep elé vezet és amit az ábrán a main mixture
>> screw szabályoz...
>> http://www.justanswer.com/small-engine/66aph-older-tecumseh-hp-h80-engine-
>> disturbed.html
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=eud7UkiVhEQ&feature=player_detailpage
>> http://www.youtube.com/watch?v=LoV7e3qUzoY
>>
>> KJ
>>
>>
>> 2014.06.06. 23:45 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>
>>> Asszem' ez lehet a karburátorom:
>>> http://www.tecumseh.hu/images/rajzok/Tecumseh_Europa/
>>> Karburator/23099003.pdf
>>>
>>> Nem igazán értem, hogy ebben hol van a fúvóka, azt hogyan lehet kiszedni
>>> és megtisztítani.
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2014.06.06. 19:37 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>
>>>> Nos, a MOL-nál volt a kúton sima is meg szintetikus is.
>>>>
>>>> Betöltöttem a kannából a régi benzint, szivatóztam, viszonylag pöccre
>>>> indult. Viszont kb. 1mp után le is áll. Ha megint szivatózom, megint
>>>> beröffen, megy egy egész kicsit, leáll. Ebből úgy gondolom, hogy nem a
>>>> benzinnel van a gond, hanem tényleg a fúvóka nem megy, már ha a szivató egy
>>>> külön útvonalon juttatja be a benzint -sajnos tényleg nem értek hozzá.
>>>>
>>>> Itt jött a bajom, mert szívesen kipucoltam volna a fúvókát, de lövésem
>>>> sincs, hogy lehet hozzájutni. Leszereltem a borítólemezt, a légszűrőt, és
>>>> utána csak néztem hogy most akkor merre tovább. Autónál megtalálnám, de itt
>>>> nem megy.
>>>>
>>>> Felraktam egy képet:
>>>> http://e8e.eu/2014-06-06_18-26-40_771.jpg
>>>>
>>>> Jól gondolom, hogy jobb felül a levegő beömlő, alatta a benzincső,
>>>> középen a karburátor a szivatóval, majd balra azon a csövön már a kész
>>>> keverék megy tovább? A szivatógomb fölött van az a két kar a rugókkal,
>>>> létezik, hogy az állítja be a fordulatszámot?
>>>> Szóval jobbról kellene elindulnom, leszerelni a levegőbeömlőt, aztán a
>>>> piros gombtól balra a nagy csavarral az egész karburátort, és ott turkálni
>>>> benne, vagy szokott lenni valami rövidebb út?
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2014.06.06. 15:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>>> Ha beindul, akkor ne macskazz a fuvokaval . Ha ugy tetted le hogy
>>>>> kifogyott, talan nem szaradt bele az adalek.
>>>>> Ha beindul es elfogadhatoan mukodik, akkor lassan kimossa belole a
>>>>> dzsuvat.
>>>>> Olajbol tenyleg a leggagyibb is megteszi. Minden marketingrizsa csak a
>>>>> szuk
>>>>> piaci szegmens extraprofitjat szolgalja.
>>>>>
>>>>> Bye
>>>>> Dexter
>>>>> 2014.06.06. 14:48, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>
>>>>>> Oké, köszi a válaszaidat! Lesétálok a MOL kúthoz, ha van a kisgép olaj
>>>>>>
>>>>> 1,2k alatt, megveszem, vagy átmegyek a Castrolba, és veszek ott valami
>>>>> 15W40-et. A spéci olaj után most nincs időm utánajárni.
>>>>>
>>>>>> A főfúvóka lövésem sincs, hol lehet, de hát valamikor ezt is el kell
>>>>>>
>>>>> kezdeni. Legalább annyi eszem volt, hogy üres tankkal pakoltam el
>>>>> utoljára.
>>>>>
>>>>>> Ezt is érdemes beindítani, hogy meleg olajat eresszek le belőle?
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>> 2014.06.06. 14:36 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>
>>>>>>   A fofuvokat mindekepp vedd ki es takaritsd ki a karbit.
>>>>>>> Bye
>>>>>>> Dexter
>>>>>>> 2014.06.06. 12:59, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>
>>>>>>>   Csak már vagy 2 éve nem volt beindítva, attól tartok, ha nem indul,
>>>>>>>> nem
>>>>>>>> fogom tudni, hogy ezért, vagy más miatt.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014.06.06. 12:53 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>>   Próbáld ki, ha megy vele, akkor használd el. Ha nem, akkor mondjuk
>>>>>>>>> 1:10
>>>>>>>>> arányban felhígítva beöntöd az autóba.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2014. június 6. 12:50 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>     Eddig keveset használtam, de most a nagyobb birtokot már
>>>>>>>>> kénytelen
>>>>>>>>>
>>>>>>>> leszek
>>>>>> rendszeresen nyírni, és ahogy számoltam, egy alkalom is 4-5 órát
>>>>>>>>> jelent,
>>>>>> ha
>>>>>>>>>> eléggé gyorsan tolom akkor is.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Az állott benzin kérdéséről van véleményetek?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>
>>>
>>> -----
>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>> Verzió: 2014.0.4570 / Vírus adatbázis: 3955/7632 - Kiadás dátuma:
>>> 2014.06.06.
>>>
>>>
>>>



More information about the Elektro-etc mailing list